![]() |
Onmogelijke vijanden/bosses/stages/spelen
Je kent het verhaal, je speelt een spel, maakt niet uit welke genre, en een onmogelijke k*t-vijand is je tegenstander, en hij is alleen weak voor iets dat jij niet hebt/nog niet heb gekregen/nooit zal krijgen.
Of gewoon, zoals in Ninja Gaiden, een spel waar je bij de eerste boss zeker 3 keer dood gaat (XBOX versie ten minste) en dan nog door moet gaan bij andere onmogelijke vijanden. Dus vertel, welke stoornissen hebben jou een hoop koppijn geleverd? Ik nomineer de Elementals van FF12 die steeds maar 30 levels boven je zijn en zeker tien malen sterker dan al je teamgenoten samen. Ook, als nagedachte, moet ik ook gwn een hele spel nomineren, Black. Je moest echt een hele stage afspelen (wat zeker 30-40 minuten kost) zonder savepoint of respawn, sorry hoor, maar dat was een stoornis |
Wat is er mis met de Elementals? Na een tijdje hak je die systeemsgewijs gewoon in de pan.
|
Één baas uit Resident Evil: Code Veronica heeft mij nachtmerries bezorgd. Maar dat was omdat de save points (type writers) belachelijk slecht waren georganiseerd. Te weinig wapens, geen herbs, geen mogelijkheid om nog ergens anders ammo te halen (je zat immers vast op een vliegtuig) en de boss fight begint direct nadat je de deur hebt geopend.
Je bent dus gedwongen om het gevecht aan te gaan met de wapens en ammo die je op dat moment hebt. Dat was balen, want ik was eerder in het spel niet bepaald zuinig met ammo en herbs. En dan heb ik eigenlijk nog mazzel gehad dat ik nog net genoeg ammo had om de tweede fase van het gevecht te kunnen halen. Anders had ik mijn save file net zo goed kunnen wissen -O- |
Lou op Medium :bloos:
|
De Phantasm stage van Touhou Project: Perfect Cherry Blossom.
Maar dat hele spel draait om bijna onmogelijke ontwijkacties op de hoogste moeilijkheidsgraden :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat superbosses hier niet meetellen? In ieder geval: De eerste echt boss waar ik ongelofelijk veel moeite mee had: Shakhan in Xenogears. Die gast wilde maar niet dood. :| En ik wel, want de battle was geloof ik tijdsgebonden. Enne: Mundus uit Devil May Cry 1 op DMD! voor de eerste keer. Nu versla ik 'm met gemak, maar toen heeft mij dat akelig wat continues gekost. Oh, en Nelo Angelo's derde incarnatie op DMD! is echt OMGWTFBBQ moeilijk als je die voor 't eerst tegenkomt. Nu is 't mijn favo gevecht, naast Griffon 3, die ook retemoeilijk was. XD |
Jumbo-Cactuar in FF8 vond ik vrij irritant xD
maar uiteindelijk lukken bosses me vrij makkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij mij was de moeilijkste boss sepiroth in Kingdom HEaerts 1. Hij was onnodig hard. |
De kleine hoeveelheid saves op sommige stukken in FF12 was wel een frustratie soms, vooral als je naar werk/school/bed/iets anders gays moest. De elementals kon je vanzelf wle slopen op den duur. Als dat niet zo is, moet je ze gewoon met rust laten, dat kan ook makkelijk.
Opzich lag de moeilijkheidsgraad die game al wat hoger wat wel leuk was. Traag levelen, en moeite doen om aan geld(en dus wapens en armor) tekomen. Maargoed, er valt heus wel mee te spelen. Ik heb hem zonder al te veel problemen wel uit gekregen. Onmogelijkheden: Tony Hawk 4: Alcatraz: Manual the Switchbanks (pro challange ofzo) ik ben er NOOIT doorgekomen en snapte het ook niet echt. -O- |
Citaat:
|
Doom 2 op Nightmare difficulty.
Nou ja, het is vast te halen, maar niet door mij. |
Citaat:
Level 32 is dan wel bijna ondoenbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit hitman gespeeld? op de hoogste moeilijkheidsgraad proberen te spelen (en de hele spel door)
dat is pas gruwelijk |
Ik word niet goed van de eindbaas bij storymode van Dead or Alive 4. Dat ding is veel sterker, sneller, slaat in 1 combo je halve leven eraf, kan teleporteren (waar ik dat niet kan) enzovoorts. Heel gemeen is dat.
Sowieso vind ik alle spellen waarbij tegenstanders 'valsspelen' vrij moeilijk en oneerlijk. Dat ze meer dingen kunnen dan jij, waardoor je meteen al een groot nadeel hebt. Een mooi voorbeeld hiervan is ook Red Alert, waarbij de tegenstander nooit echt last leek te hebben van fog of war.. |
Citaat:
Citaat:
Maar in de meeste andere spelletjes faal ik ongelofelijk hard, inclusief alle nieuwe shooters & alle RPG's |
Adventure Island 2 op de NES. Op een of andere manier bleven die levels maar komen. Steeds hetzelfde, alleen moeilijker. Hit was dood dus dit spel heb ik dan ook nooit uit kunnen spelen.
Verder ben ik met Advance Wars: Dark Conflict bij de laatste map meen ik zo. Onwijs moeilijk aangezien de pcu te snel battlecruisers heeft. Edit: Slayer op hard |
Swat 3, veel plekken in het spel. In tegenstelling tot deel 2 geen flashbangs waarmee je iedereen klein kreeg, en het traangas was binnen de korste keren op. Beginnen de badguys te knallen dan is het in een mum van tijd afgelopen.
De enige manier om dat spel door te komen was eigenlijk iedereen met een wapen direct omleggen, kijken hoe je 'proper use of deadly force' score omlaag stuiterde, en hopen dat je voor de eindmissie niet af ging. |
Citaat:
Dat heb ik dus al met Slow Ride :'( |
Ah vergeet helemaal I-no als boss-mode uit Guilty Gear X2, en ook Bison met de achterlijke 1-scherm vol Psycho crusher uit SF alpha 3 is irritant.
|
Citaat:
|
-flashback naar basisschoolvakanties en Doom 2 Co-op-
|
Citaat:
|
Citaat:
ipxodi nwlite blergh |
Citaat:
|
Uiteraard Battletoads. Geen idee meer welke stage het exact was, maar het halen ervan was volgens mij onmogelijk.
Zodra ik meer herinner volgt het! |
Citaat:
|
Diablo 2; Duriel op Hell, verdomme die freeze ;x;x;x;x :zwaar haat: Ik ben zeker uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren bezig geweest om m te downen l;x
|
Haha, ja Duriel is inderdaad altijd een irritante boss geweest. Ook op normal overigens als je nog niet zulke sterke skills hebt.
|
Citaat:
|
I-No idd, fucking hell :/. En bijna elke eindbaas bij SNK beat em ups. En blitzen bij devil may cry 4 >_<.
|
Citaat:
En inderdaad, Duriel op Hell. Enige boss waar ik ooit problemen mee gehad heb. |
Oh en de shadows aan t eind van double dragon 2 hebben me ook heel lang geowned voor ik ze kon verslaan.
|
Citaat:
I-no was ik inderdaad ook vergeten. En Kintaro van MK2 was een stuk lastiger dan zijn voorganger Goro... |
Battletoads : Ik ben nooit verder gekomen als lvl 4 ???. Dat je in die scootertjes zit. Tot het einde kwam ik wel, maar die boss daarna ...
|
Citaat:
Vermoedelijk speelt Gaara offline, anders zou ik het ook niet uit kunnen leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
/players8 maakt het wel lekker :P
|
Diablo, zonder gear en op level 3.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok gasten genoeg over dat antieke spel (Diablo) :p
|
FF 8 is het enige spel wat ik nooit heb kunnen uitspelen....
|
Ninja gaiden black op master ninja mode. Alma is echt een b*tch. Heeft mij uren gekost.
|
Turtles op de NES. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.