Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   [Spoilertopic] America's Next Top Model (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1671699)

x-spekkie-x 03-03-2007 20:57

[Spoilertopic] America's Next Top Model

Hier kan gepraat worden over de seizoenen die in Nederland nog niet op TV zijn geweest. Dus seizoen 7 en 8 :)

WAARSCHUWING
Als je de winnaar van seizoen 7 nog niet weet, moet je even oppassen. Die kan dus in dit topic staan! :)

x-spekkie-x 03-03-2007 20:58

De eerste (dubbel) aflevering van seizoen 8 was afgelopen woensdag, 28 februari, op de amerikaanse tv :)

Mijn opmerkingen daarover:

Omg. Wat een kutje is Renee. "Oh, ik doe dit alleen voor mijn zoon". Bitch. Je bent model omdat JIJ het leuk vindt, niet omdat je zoontje het zo geweldig vindt. Bovendien ben je met een modellenleven veel van huis en kun je niet voor je kund zorgen. Zeg dan niet dat je het voor je zoon doet, muts

Ik vind dat Jaslene op Nelly Furtado lijkt. En Natasha op Angelina Jolie. En Jael lijkt op Julianne Nicholson (Jenny uit Ally McBeal).
En Jael vind ik heel mooi op de foto, maar irl echt verschrikkelijk.

Oooh, en ik vond Kathleen ook zo leuk. Maar ze kwam wel dom over tijdens panel. Jammer dat ze weg is.

Ici-Paris_# 03-03-2007 22:17

Citaat:

x-spekkie-x schreef op 03-03-2007 @ 21:58 :
De eerste (dubbel) aflevering van seizoen 8 was afgelopen woensdag, 28 februari, op de amerikaanse tv :)

Mijn opmerkingen daarover:

Omg. Wat een kutje is Renee. "Oh, ik doe dit alleen voor mijn zoon". Bitch. Je bent model omdat JIJ het leuk vindt, niet omdat je zoontje het zo geweldig vindt. Bovendien ben je met een modellenleven veel van huis en kun je niet voor je kund zorgen. Zeg dan niet dat je het voor je zoon doet, muts

Amanda deed het ook altijd voor haar zoon. ( cycle waar Eva winares was )
Daar irriteerde ik me ook altijd aan. Ik doe het voor me zoon. ben eigenlijk wel beniewd of ze nu blind is of niet

Dexter_M 04-03-2007 02:01

Moet hem nog kijken, morgen even doen.
Weer erg zin in nieuw seizoen antm.

x-spekkie-x 04-03-2007 07:25

Citaat:

Ici-Paris_# schreef op 03-03-2007 @ 23:17 :
Amanda deed het ook altijd voor haar zoon. ( cycle waar Eva winares was )
Daar irriteerde ik me ook altijd aan. Ik doe het voor me zoon. ben eigenlijk wel beniewd of ze nu blind is of niet

Ja, maar die vond ik nog wel redelijk. Ik vind Renee echt overkomen als een bitch. Bovendien denk ik dat ze toch niet wint ;)

pino123 04-03-2007 13:36

ik vond Jael wel leuk, maar ze is zo naïef

en omg: http://cityrag.blogs.com/main/2007/0...of_jael_f.html

poirot 04-03-2007 14:51

Ik vind Jael een lelijke pot en ik hoop dat ze er snel uitvliegt. Ik vond die southern belle wel cute, met dat donkere haar die samen met die Whoopi Goldberglookalike een lesbisch koppel moest voorstellen.

x-spekkie-x 04-03-2007 15:02

Citaat:

pino123 schreef op 04-03-2007 @ 14:36 :
ik vond Jael wel leuk, maar ze is zo naïef

en omg: http://cityrag.blogs.com/main/2007/0...of_jael_f.html

Ja, die had ik gezien. Die eerste is nog best wel mooi :o

Me-ke 05-03-2007 13:11

oeh leuk!!

zat al hele tijd te kijken op youtube of eindelijk seizoen 8 erop stond.. en nu dus al 2 afleveringen! Leuk!
wil ze nu kijken maar heb geen oordopjes bij me en zit op school.. stom!

ik vond 7 leuk! en eerst vond ik uh.. melrose heel stommig doen de hele tijd, maar in de finale was ze wel veel beter eigenlijk.
maargoed.. caridee (zo heette ze toch? al weer tijdje geleden he...) vond ik eigenlijk ook wel heel leuk.

was een leuk seizoen.
hoop dat 8 ook leuk wordt. heb de meisjes nog niet gezien dus.

maar in amerika zelf zijn er dus ook nog maar 2 afleveringen geweest ofzo? dus de winnares daarvan is nog niet bekend?
of loopt youtube achter? (en zoja, waar kan ik dan de afleveringen vinden op internet..?)

x-spekkie-x 05-03-2007 16:16

Citaat:

Me-ke schreef op 05-03-2007 @ 14:11 :
maar in amerika zelf zijn er dus ook nog maar 2 afleveringen geweest ofzo? dus de winnares daarvan is nog niet bekend?
of loopt youtube achter? (en zoja, waar kan ik dan de afleveringen vinden op internet..?)

Nee, seizoen 8 is pas op 28 februari begonnen :) En de eerste aflevering is altijd een dubbelaflevering :cool:

Me-ke 06-03-2007 20:06

mooi! dan loop ik nog helemaal op schema :p
hihi
ik vind het leuke meisjes!
ik heb alleen nog het eerste deel gezien van die dubbelaflevering. maar ik vind het wel leuke meisjes.
alleen die brittany vind ik lelijk (en die was wel door tot die 13 toch?) verder vind ik ze wel redelijk volgens mij
en jael moet wel hele mooie fotoos gaan hebben want ik vind haar eigenlijk ook maar een beetje raar.
nouja ik ben benieuwd verder.
laat die eerste fotoos maar komen!

x-spekkie-x 07-03-2007 06:06

Ik vind Brittany wel wat hebben :bloos:

Bloompje 08-03-2007 08:59

Cycle 7:

Jeej Caridee :cool: Ik vond haar vanaf aflevering 1 al zo gaaf, vooral die ene keer bij de jury dat ze 'hide dizzly' moest uitvoeren, briljant!

Cycle 8:

Volgens mij had Kathleen echt het iq van een visstick, wat een dom meisje zeg! Ik vind Jaslene opzich wel leuk, weet niet wie mijn favoriet gaat worden.

Roos 09-03-2007 22:34

Oooh ik vind dit zooo'n leuk seizoen! Ben ook super benieuwd naar de make-overs :D

Alleen Tyra ziet er echt niet uit, met dat hoofddoekje en die laarzen.. beetje jammer..

*** Sido *** 09-03-2007 23:24

omg die ene.. die latina

( naam kwijt)

lekker arrogant..lol

==================

omg en die natsha lol haar engels.: I dont speak basics words..lol

=================

x-spekkie-x 10-03-2007 06:32

Ja, dat is Jaslene :D
Wel zonde dat ze zo arrogant overkomt, want ze maakt wel supermooie foto's.

Ik vind Natasha maar een doos :p Ze praat zo irritant en wie trouwt er nou met een 40 jarige Amerikaan :eek: (ook alleen maar om vanuit Rusland naar Amerika te komen, 'het land van alle mogelijkheden' :D)

Me-ke 10-03-2007 17:41

ja iewh, natascha :D en wel benieuwd naar dr fotoos

en naar de make-overs ja! jeej!

op welke dag wordt het uitgezonden in amerika?
want ik weet niet hoe jullie het kijken, maar op youtube staat het dan meestal dagje later he?

Me-ke 10-03-2007 19:11

Citaat:

Roos schreef op 09-03-2007 @ 23:34 :
Oooh ik vind dit zooo'n leuk seizoen! Ben ook super benieuwd naar de make-overs :D

Alleen Tyra ziet er echt niet uit, met dat hoofddoekje en die laarzen.. beetje jammer..

ja, die nieuwe ep hadden jullie dus al gezien :p
oke.
volgende week m-o's dan? hm. ben benieuwd

Sinqi 10-03-2007 21:28

Renee is zo'n zeikwijf. (n) "If only I was given something I was good at [...] then I would have done so much better. *jank*" :rolleyes:

x-spekkie-x 11-03-2007 08:19

Citaat:

Sinqi schreef op 10-03-2007 @ 22:28 :
Renee is zo'n zeikwijf. (n) "If only I was given something I was good at [...] then I would have done so much better. *jank*" :rolleyes:
Ja :D
"Jaslene krijgt altijd de makkelijke opdrachten..."
Nee muts, Jaslene is gewoon veel beter dan jij :p

pino123 11-03-2007 11:07

en dat meisje dat valedictorian was, vond ik ook wel een mooie foto.

en jaslene, zij praat zo grappig met dat accentje :p

Me-ke 11-03-2007 13:04

Citaat:

x-spekkie-x schreef op 11-03-2007 @ 09:19 :
Ja :D
"Jaslene krijgt altijd de makkelijke opdrachten..."
Nee muts, Jaslene is gewoon veel beter dan jij :p

ja!! want ik weet zeker dat als zij de "weirdo" had, dan was ze ook niet tevreden geweest! ze was alleen blij geweest met de flirt-opdracht! domme doos! maar ik vind dr wel mooi :s
maar ze is zoon zeur met dr kind, en t huilen hele tijd en t miepen! pff....
als ze nou daar es mee ophoudt en gewoon mooie fotoos gaat maken (laat maken? :)) dan mag ze van mij nog wel even blijven..
zij is ook de enige (die in beeld is dan... ) die altijd zuur kijkt als bepaalde mensen door zijn die zij niet mag, dat zie je bij de andere helemaal niet, maaaaaaaargoed, dat wordt dus misschien niet laten zien op tv, das ook nog een mogelijkheid..)

x-spekkie-x 11-03-2007 13:28

Best nog veel mensen die de nieuwe serie volgen:)

Misschien ook leuk om te weten: er is ook een ANTM LiveJournal. Die loopt gelijk met Amerika (komt uit Amerika :p), dus de winnares van seizoen 7 is daar ook al bekend en foto's van de mensen uit seizoen 8.
Wel leuk om te zien zijn de foto's van meisjes uit eerder cycles die nu modellenwerk doen enzo :)
http://topmodel.livejournal.com

Me-ke 11-03-2007 19:08

volgens mij wordt jael kaal in de make-over.. soort van per ongeluk omdat het kapsel dat ze voor haar willen mislukt ofzo?!

ai...

hier namelijk preview van ep 4 klik

x-spekkie-x 11-03-2007 19:18

Citaat:

Me-ke schreef op 11-03-2007 @ 20:08 :
volgens mij wordt jael kaal in de make-over.. soort van per ongeluk omdat het kapsel dat ze voor haar willen mislukt ofzo?!

ai...

hier namelijk preview van ep 4 klik

omg! vet genaaid. Zij is juist het coolste van iedereen :o

[edit]het kan ook nog zijn dat J. Alexander het tegen iemand anders zegt, maar dat lijkt me niet.

Me-ke 11-03-2007 19:25

ja wel lullig he!
maar liever zij dan bijv renee ofzo, dan krijg je een hele jank aflevering.
ik denk dat jael dat nog wel aan kan,
die kan maybe zoon "kort kapsel" nog wel dragen... :)
ze werd trouwens sowieso bruin he? snap ook niet wat er zo mis kan gaan dat het er allemaal af moet (ook het haar wat ze zelf al had... :s)

*** Sido *** 12-03-2007 13:19

lol

ik ben beniewd hoe ze er allemaal uit gaan zien

Roos 12-03-2007 17:42

Misschien is dit ooit al eens gepost, maar hier is een filmpje van de meiden uit Cycle 6, met foto's die gemaakt zijn na ANTM.

Wel opvallend dat Jade weer zwarte krullen heeft ;)
En Sarah heeft ook donker haar, vind ik erg mooi staan.

http://www.youtube.com/watch?v=skv_nPGi-D4

x-spekkie-x 12-03-2007 18:15

ik heb echt de hots voor sara :bloos:

Sinqi 12-03-2007 20:23

Citaat:

x-spekkie-x schreef op 12-03-2007 @ 19:15 :
ik heb echt de hots voor sara :bloos:
Sara is mooi ja. (y) Wat ik wel jammer vind is dat haar onderlip op de meeste foto's zo ontzettend hangt. Alsof ze teveel botox heeft gehad. :|

GiovsGio 12-03-2007 20:58

Ik vindt tyra echt dik worden :P en in seizoen 7 had ze echt de hele tijd van die ouwe wijfen kapsels :P haha

Bloompje 15-03-2007 14:15

Gave aflevering, de make-overs zijn goed gelukt en geen gezeik dit jaar over haar te kort knippen oid. Naja Jaël dan, maar dat was omdat ze eerst 8 uur die weave had laten zetten wat pijn deed en vervolgens werd dat er weer uitgehaald. Jaël was zowiezo erg zielig deze aflevering, had echt medelijden met haar.
Renee mag trouwens dat rothoofd van der dichthouden, wat een zeikerd zeg! (n)

En ik heb nog steeds geen favoriet, ik denk dat ik Brittany en Jaslene het leukst vind.

x-spekkie-x 15-03-2007 16:12

Citaat:

Bloompje schreef op 15-03-2007 @ 15:15 :
Gave aflevering, de make-overs zijn goed gelukt en geen gezeik dit jaar over haar te kort knippen oid. Naja Jaël dan, maar dat was omdat ze eerst 8 uur die weave had laten zetten wat pijn deed en vervolgens werd dat er weer uitgehaald. Jaël was zowiezo erg zielig deze aflevering, had echt medelijden met haar.
Renee mag trouwens dat rothoofd van der dichthouden, wat een zeikerd zeg! (n)

En ik heb nog steeds geen favoriet, ik denk dat ik Brittany en Jaslene het leukst vind.

Renee is een hypocriet :D

En ik vind Jael tof :) Al vier afleveringen lang (y)

Maar wat een rare fotoshoot en aparte foto's die eruit kwamen :|

Sinqi 15-03-2007 16:52

Kan de nieuwe aflevering niet op YouTube vinden. :(

*** Sido *** 15-03-2007 18:45

ik blijf lachen om natasha

haha

=================

beetje een rare shoot.. naakt met ijs..lol

=================

maar goed cassandra naar huis

Sinqi 15-03-2007 22:24

Er zijn leuke foto's uit deze shoot gekomen. (y) Jael blijft mijn favoriet.

Toen Brittany als eerste werd genoemd zag je overduidelijk hoe pissig Renee was. <3 Ze verdient het om pissig te zijn! :o

Me-ke 19-03-2007 10:32

Citaat:

Sinqi schreef op 15-03-2007 @ 17:52 :
Kan de nieuwe aflevering niet op YouTube vinden. :(
Ik ook niet :mad:
de enige ep die eropstaat is "removed" door violation bla ofzo
stom hoor..!
heb wel even de fotoos gekeken. wel beetje raar he :) vond er veel lelijke tussen zitten juist.
die van brittany was wel gaaf. en wat ik zo snel wel even gezien had bij de elimination vond ik dat haar make-over zeer goed was. ik vond haar eerst lelijk met haar haar enzo, en nu zag ze er echt mooi uit (y)
nou ik blijf nog maar ff zoeken

als iemand tip heeft waar ik kan vinden dan moet je ff laten weten. (t moet echt ergens op i'net staan, ik kan niet downloaden (school..)
thanks.

Dexter_M 19-03-2007 11:26

Youtube is bezig om al het copyrighted materiaal er af te halen.
Dus geen series en films meer.

Me-ke 20-03-2007 10:44

maar das niet leuk!
waarom nou...

daar gaat mn leven :rolleyes:

nouja... beetje flauw hoor!

Dexter_M 20-03-2007 11:53

Citaat:

Me-ke schreef op 20-03-2007 @ 11:44 :
maar das niet leuk!
waarom nou...

daar gaat mn leven :rolleyes:

nouja... beetje flauw hoor!

Omdat ze anders aangeklaagd worden door de mpaa voor elk copyrighted bestandje wat er op staat.

Sinqi 22-03-2007 20:10

Omg! De foto's van aflevering 5! <3!!! :bloos:

Renee vind ik nog steeds een kleuter. De vorige aflevering zat ze Brittany af te zeiken dat ze nep zou zijn en in deze aflevering probeert ze ineens vriendjes te worden met haar. -_- Maar ik moet toegeven dat ze een geweldig foto had.

Beetje jammer dat Felicia weg is, maar ik had gegokt dat Dionne in de top drie zou komen dus die moest van mij blijven. :o

x-spekkie-x 23-03-2007 06:58

Haha, Renee die zegt “they just don’t like me”. LOL. Hoe zou dat nou komen? ;)

Pfft. Ik wist dat Whitney ging winnen bij de challenge, omdat het een 40.000 dollar prijs was en ze in het begin iets lieten zien dat ze haar 9000 dollar kostende school verliet om ANTM te doen.

LOL. Renee de bitchiest one heeft heimwee :o

Jael praat zo raar. Alhoewel ik haar supercool vind, denk ik toch niet dat ze gaat winnen, want ze heeft niet genoeg “spunky personality”.

Felicia zag er lief uit, maar niet topmodely, dus ik zal haar niet missen :o

pino123 23-03-2007 09:12

bijna iedereen had gewoon een goeie foto

Ik vind natasha echt stom, maar zij had echt een schitterende foto!!

en het is precies jael die de overdose-shoot moest doen :p

Sinqi 23-03-2007 09:26

Citaat:

pino123 schreef op 23-03-2007 @ 10:12 :
bijna iedereen had gewoon een goeie foto

Ik vind natasha echt stom, maar zij had echt een schitterende foto!!

en het is precies jael die de overdose-shoot moest doen :p

Jael werd gewurgd. ;)

muziekvlinder 24-03-2007 00:28

Ik vond felicia echt super! Zo jammer dat zij eruit is(n)

mijn top3 zijn
1. Brittany
2. Renee
3. Jael

Panini 24-03-2007 17:23

ANTM is een beetje extreem aan het worden.. die challenges zijn af en toe echt raar, dan vraag ik me af hoeveel het nog met model zijn te maken heeft...
in de oudere seizoenen hadden ze gewoon poseer en loop wedstrijdjes, nu hebben ze lasers, indoor skydiving... die wijven worden veel te verwend met al die luxe in het huis, 40.000 dollar aan diamanten etc. zo krijgen ze een vertekend beeld van hoe het is om te beginnen als model.

maargoed, ik ben voor Jael want ze is compleet gestoord, ik versta dr nooit, echt te grappig :D renee is een biatch en moet a.s.a.p. eruit gegooid worden.

Me-ke 29-03-2007 13:08

kan iemand me vertellen (pm-en..) waar ik ergens de afleveringen vandaan kan halen?
omdat t dus niet meer op youtube staat...
alvast bedankt...

Ashamed 30-03-2007 13:31

ja, dat wilde ik dus ook net vragen. Ik volgde het net lekker en vanaf episode 5 is het opeens niet meer te volgen. Vaag en jammer.

Roos 30-03-2007 15:17

Ik kan de nieuwste aflevering ook nog niet vinden op torrentsites...

x-spekkie-x 31-03-2007 07:44

De nieuwste aflevering is er alleen in ipodformat (dus .mp4) en maar 200mb groot. Bovendien komt het van een site waar je je moet registreren. (Dat heb ik dus gedaan en ik heb de aflevering gister in de trein zitten kijken :D)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.