![]() |
deblokkeren pasje / kastransactie
van de week was ik mijn betaalpas kwijt. ik woon vlakbij een financial centre van ABN AMRO, dus even naar binnen gelopen, laten blokkeren en een nieuwe besteld. Erg onpraktisch, maar eigen schuld.
Natuurlijk kwam het pasje vandaag na wat opruimen boven water. Volgens mijn pa kan ik ermee naar de shop terug, waarna hij weer wordt gedeblokkeerd. Is dit ook echt zo? (leek mij tikkie stug). Wanneer dit niet kan wil ik graag met mn ID-kaart in de shop geld opnemen, moet immers wel boodschappen doen. Zijn daar minimale bedragen voor, of werkt dit hetzelfde als bij een geldautomaat? Alvast bedankt! |
Dat deblokkeren kan niet, dat wordt gewoon wachten op een nieuwe pas. Het geld opnemen met je ID kaart kan altijd en daar is ook geen minimum aan verbonden.
|
Volgens mij kan deblokkeren wel, maar als je al een nieuwe pas hebt besteld doen ze dat niet.
|
Deblokkeren kan soms, afhankelijk van hoe snel je bent (moet je met ID en pas naar de bank)
|
Bij mij kon dat niet, deblokkeren.
|
gister even langsgelopen, deblokkeren kon wel. Ze hebben 2 manieren van blokkeren zei ie, maar met mijn manier kon het wel. Nieuwe pas is wel onderweg, maar als ik die gebruik vervalt m'n oude pas pas.
|
Deblokkering kan alleen als je direct bij de ABN AMRO hebt geblokkeerd. Als je via het centrale nummer van alle banken laat blokkeren, dan kan het niet (dat had ik met koninginnenāch in den haag)
|
Bij de Rabobank wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |