![]() |
Waarom toch?
Waarom vallen alle mooie meisjes op van die gangsters :s
De enige manier om succesvol te zijn met mooie dames is je te gedragen als een gangster en zo'n stomme oorbel te nemen :s Zelfs de beschaafdere meisjes lopen tegenwoordig over staat met van die brede gasten met gemilimeterd haar. Als beschaafdejongen ben je echt total oninteressant voor de meest gewilde dames. Hoe onbeleefder en respectlozer t.o.v andere mensen ze zijn, hoe meer de beauty's ze leuk vinden :s Waarom? Waar slaat dit op? Moet ik me nu ook gangsterachtig gaan gedragen?:s |
Waarschijnlijk ben je gewoon lelijk en/of sociaal niet te genieten. Verder kan de buurt waar je in leeft ook met het niveau te maken hebben van de gemiddelde bitch. Even door de zure appel heenbijten, vanaf je studie wordt het waarschijnlijk allemaal wel beter.
|
omg... oorbel (n)
en verder, frustrated much? je moet niet veranderen dat heeft toch geen nut. |
Ik heb het nu even niet over mezelf. Ben geen sociaal gestoorde (jij gek :S)
Maar over het algemeen valt me dat steeds vaker op. |
Ik ben een erg beschaafd meisje en nee, om die gangsters loop ik met een grote boog heen. Ik denk dat lang niet alle meisjes met die jongens iets willen, want in mijn kringen komen ze totaal niet voor. En veel meiden zijn wel bezet met een leuke jonge heer. Misschien kijk je in de verkeerde hoek ofzo?
Want niet ieder meisje zit te wachten op zo'n gelikte aap. Wees jezelf, dan komt het echt wel goed en kijk op de goede plek. Ga niet iets proberen te vangen wat gewoon niet bij je past. |
Op een vreemde manier kan ik me heel erg in je post vinden. Ikzelf (goed opgeleid, een vrij uitgebreide set normen en waarden) voel me ook onweerstaanbaar aangetrokken tot gangsters. Sterker nog, als een jongen geen oorbel(len) heeft kan ik niet eens interesse voor hem opbrengen, al heeft hij nog zo'n leuke persoonlijkheid.
|
Dus ja, ik zou me gangsterachtig gaan gedragen als ik jou was.
Slang, bandana's, op straat spugen, vrouwen slaan, the real deal baby. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? |
Dat wordt toch maar even mooi bewezen in dit topic.
|
Citaat:
Ach liefde, wij trekken het gemiddelde wel weer omhoog. |
et zal wel aan mij liggen...
|
Ik zie nu pas dat dat andere topic over uiterlijk ook van jou is.
Stiekem toch een beetje gefrustreerd? |
Zo zou je het kunnen noemen.
Ik snap gewoon niks van alles :s Ik ben sociaal, niet arrogant, goed geschoold, kan goed praten met mensen, netjes en ik zie er goed uit. (19 jaar oud) En toch zijn de dames maar niet geinteresseerd terwijl ze me wel bekijken van een afstand en naar me lachen. En dan zie ik dat de gewilde dames liever kiezen voor een of andere macho met gemillimeterd haar en een piercing of oorbel (omdat die betere players zijn, ofzo, weet ik veel :s). Confused..................... |
Tip 1: hou op met meisjes 'de dames' te noemen.
En ik denk dat je gewoon achter het verkeerde type meisje aanjaagt. Meisjes die vallen voor 'players met gemillimeterd haar en een oorbel' zijn zelf meestal ook niet erg...sophisticated. |
In mijn omgeving zie ik dat dus helemaal niet gebeuren. Het ligt er dus maar net aan wat voor persoon je bent en wat voor vrienden je hebt/met wat voor mensen je omgaat. Blijkbaar val jij ook op de 'verkeerde' meisjes?
|
Ik woon in een van de grote steden. Daar zitten misschien meer van die sjabben ofzo
|
Maar dan nog gaat het om de mensen waar je mee omgaat. Ik heb in Rotterdam en in Leeuwarden op school gezeten, in beide steden heb je die "sjabben", maar toch kom ik daar niet mee in aanraking. Dat ligt dus maar net aan je vriendengroep :)
|
Waarom? Ik verklaar het met de natuur. Je kan wel zo begaafd en netjes zijn als Sint Juttemus.. of dat er voor zorgt dat meiden je zien als een gezond mannelijk exemplaar met hoge voortplantings -en overlevingskansen is maar de vraag.
Verder hoeven ze bij een simpele gangster vaak ook niet echt onzeker te zijn, intelligentie is dan vaak verwaarloosbaar en het soort jongens is vaak direct en niet al te ingewikkeld. Dat helpt allebei onzekerheid bij een meisje tegen. Direct is fijn, in tegenstelling tot erg slimme individuen die je niet echt kunt begrijpen. (Wat onzeker maakt is het feit dat je niet weet wat ze van je denken en ze dat niet goed laten blijken) Dus zou het gewoon op 'safe' spelen zijn? Best mogelijk. Bij een minder begaafde stoere jongen weet een meid tenminste een beetje waar ze aan toe is. En hoe mooier, aantrekkelijker en populairder de meid, des te belangrijker het is om voorzien te zijn van een ruig & voorspelbaar mannetje. |
Citaat:
Is dit nu echt de enige grote waarheid of geldt dit alleen voor van die partygirls? |
Ik dacht dat gangsters juist eerder vergeleken worden met players?
Oftewel, hoezo voorspelbaar en safe? Volgens mij staat dat helemaal los van elkaar. En geloof me, lang niet alle meisjes vallen op gangsters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik persoonlijk walg van het idee om een relatie te beginnen met een meisje wat in het verleden zo'n ganstersletje was :s |
Meiden die niet zo gezegend zijn met veel statusverhogende eigenschappen, mooi lichaam, haar, gezicht, uitstraling, spontaniteit, zelfverzerdheid hebben minder nood als het gaat om het hebben van een vaste partner.
Ze zijn niet zo populair, staan minder in de schijnwerpers en hoeven dus minder te doen/hebben om hun status/positie te beschermen. Het hebben van een vriend houdt andere mannen ook wel meer op afstand, wat voor een erg mooi meisje als heel aangenaam ervaren kan worden. |
Citaat:
ik bedoel maar. En tsja zolang ze er geen soa aan overgehouden heeft merk je er waarschijnlijk niets van. |
Altijd maar dat gehaat tegen gangsters. LEAVE GANGSTERS ALONE :'( :'( :'( :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je ziet wat je wilt zien.
Er zijn genoeg meisjes met een vriend die er niet als 'gangster' uitziet. |
Citaat:
Waar de normale, nette en aparte mannetjes het meestal minder goed treffen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je bent niet de inhoud van je portemonnee, je bent niet je werk, je bent niet je opleiding, je bent niet je auto en je bent niet het geld dat op je bank staat. En je saboteert jezelf. Iedereen die succes heeft met meisjes zie jij als slecht (nu is het gangster, maar als je straks op straat een meisje in een limousine ziet stappen en 20 minuten later een gesprek overhoort over hoe meisje X een ketting van 500 euro van haar vriend heeft gekregen is het opeens rijkeluiskinderen). Telkens als je succes krijgt met meisjes ga je het toch weer verneuken omdat je onbewuste een 'o nee nou word ik ook slecht ik moet goed blijven'-redenatie trekt. Wie pakt er het meisje terwijl jij voor de computer zit te klagen? Stop met het haten en ga ze respecteren (en ja ik kan zelf ook wel in het hokje 'gangster' geplaatst worden ookal heb ik geen piercings of tattoos, voordat iemand hier een opmerking over maakt) samen met alle andere jongens die succes hebben met meisjes. Daarna ga je je huis uit en ga je meisjes aanspreken die je aantrekkelijk vindt. |
omg... ik ben het gewoon 100% met armoed eens :| (en yay for fightclub!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de ene kant hebben die gangsters lef en stappen ze op meiden af, aan de andere kant speelt er een psychologisch iets bij de meid. In the end hangt de partnerkeuze ook meestal af van de meid. Het is de vrouw die een geschikte vader uitkiest vanuit het aanbod aan lustende mannetjes. En true het is vaak een mannetje dat direct is en de competitie achter zich laat die uitgekozen wordt. Wel ironisch dat dat ook de mannetjes zijn die het meeste vreemd gaan en dominant zijn. Als uiteindelijke vaderfiguur hebben wel meer softe, subtiele mannetjes de voorkeur geloof ik. |
Gangsters scoren misschien wel meer chickies, maar wat voor :|
En Armoed, nu wil ik een foto zien ook. |
Armoed toch...
|
misschien vind je het type meisje aantrekkelijk dat op 'gangsters' valt, maar ik denk vooral dat je zelf geen initiatief durft te nemen en ik ben het wat dat betreft ook redelijk eens met de redenatie van Armoed :o
|
Citaat:
|
Pssst, maak eens een fotoboek aan Armoed. ;)
|
Citaat:
|
Ik wil ook een gangster met oorbel en gemillimeterd haar, maar ik kom in mijn dagelijks leven nog geen drugsdealer tegen :(
|
Wat een boelertje dan!
|
Wat bedoel je precies met goed geschoold?
|
Ja makkelijk hè, de hele tijd roepen dat je zo knap bent maar geen bewijs willen leveren. Alsof iemand je dan gelooft :)
Edit: Naar onze keizerin natuurlijk. |
Citaat:
Verrek, hij is idd knap :| Had ik eigenlijk niet verwacht. En dan nog allemaal zinloze boeken over vrouwen uit je hoofd gaan leren met die looks... Zonde :P oh en ontopic: Ik vind gangsters vreselijk. Ik krijg de kriebels van jongens met oorbellen en van dat gladde haar dan zo'n baardje erbij, brrrrrrr. Doe mij maar gewoon een nuchtere intelligente grappige jongen :) |
Citaat:
(n) |
Citaat:
En ach, mij lijkt het veel leuker om al die kennis in de praktijk te leren dan uit boeken... Of wacht je op de perfecte vrouw die je dan op de perfecte manier tot de jouwe maakt en dan leven jullie happily ever after? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |