![]() |
2 Uplink vraagjes...
Ik wou ff weten hoe je nou geld van een rekening moet jatte, ik prbeerde dit te doen, maar toen hield de proxy server me tegen, ok, dan proxy server disabelen, maar als ik het dan prbeer, is het gewoon niet succesvol :( dit is erg irritant
En m'n tweede vraag is hoe ik de voice shit kan doen, ik bedoel als er voice beveiliging is, met de voice analyzer schiet ik ook niets op, of doe ik wat verkeerd? |
Slotje??
|
zielig, toch??
:rolleyes: :confused: (n) |
.... :rolleyes:
|
Citaat:
GEEN SLOTJE hwhahahaha |
wtf :confused: waarom een slotje?
|
Citaat:
Dit is zulke onzin, daar kan je noggeeneens normaal op reageren , dusse ... whatever |
Onzin ?!?!?!
Ik weet niet of jullie ut weten maar Uplink is een Hack Game, ik heb het ook een tijdje gespeeld best leuk, maar ff ontopic, sorry ik kan je niet helpen :( Mij lukte dat ook nooit Mzzl Rick |
ROFLOL
tja, tis wel triest he, dat er mensen op het games forum komen terwijl ze er niks vanaf weten, ja, ik weet het, jullie zijn een beetje motorisch gestoord, maar probeer nou een deze ENE keer een normaal antwoord te geven domme spammers, hebben jullie niks beters te doen dan dit forum verzieken? |
Citaat:
Ga nou niet replyen als je niet weet of het onzin is of echt een spel is dat bestaat, maar met jou kleine breintje zul je dat niet snel bereiken he? |
Citaat:
sorry ... :o |
Citaat:
Kijk, ik ken dat spel niet, ik denk met mij ook niet heeeeeeeeel veel mensen .... Maar omdat ik reply op iets dat ik niet wist geeft jou niet meteen een vrijbrief om mij te beledigen... Want over computers en games hoef jij mij nix meer te vertellen .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
btw, is het een Inet spel, of in de winkel./... ??
|
Citaat:
|
Citaat:
1)Hmmz hoe ging dit nou ook weer. Ah ja, je hackt de bank als admin, je schrijft alle rekeningnummers op. Je hackt dan elk rekeningnummer apart en kijkt of er genoeg geld opstaat (miljoentje ofzo :p ) Vind je er een met genoeg geld dan doe je transfer funds en vul je de gegevens in van je eigen rekening (die je zelf moet aanmaken). Dan moet je ZEKER de logs verwijderen dat je geld hebt gestort op een bepaalde rekening, EN in je eigen acc dat je geld hebt gekregen van een bepaalde rekening. Dan fast forward je de tijd ff en als alles meezit word je niet opgepakt ;) 2)Eerst moet je telefoon nummer van sys admin opzoeken. (in de Internic of hoe heet dat ding ook weer :p ) Je voice analyzer starten, en naar de admin bellen. Later als je dan de server wil hacken en je moet voorbij de voice check moet je dat geluidje ff afspelen. Nu nog enkele tips: Maak bij elke bank een account. Een trace over een server waar je een account hebt duurt nl langer ;) Dus je eerste verbinding is altijd de internic + de banken. Na een hack altijd de logs verwijderen op de internic (is meestal wel voldoende). Als je echt cruel wil zijn, hack je uplink, download je al die gegevensbestanden, decrypt ze en je hebt de identiteiten van al de secret agents die in de top staan. Als je dan wat leuk gaat doen in de criminal database stijgt je notoriety wel ;) Over dat lan gedoe weet ik niks, heb nie meer gespeeld met die nieuwe patch. |
tsja, heb net de demo gedownload en ben nu officieël verslaafd.......
WAAAAAAAAAAAR kan je dat spelen kopen, of downen,want kan nergens wat vinden ........... pleasz reactie, vind dit echt te gek gewoon ... |
Mail me ff...
|
Citaat:
kVond t r wat spammerig uitzien aangezien ik Uplink niet kende... no offense :cool: |
Citaat:
|
damn, het is dat het nu 4 uur snachts is, anders had ik het nog heel lang doorgespeeld :D ik wil ook het hele spel! :p
|
*uche*KaZaA*kuche*
13 Mb ofzow :D fuck dat zijn warez :( maar dat voice heb ik gister ff gedaan. Alleen de Decrypher werkt niet zo top, ik heb de meest geavanceerde gekocht, maar als de tracker op 100 zit, zit de decyper pas op 50, wat moet ik kopen om het sneller te laten gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |