Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Te lang vasthouden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1672489)

Amy_ 25-02-2008 08:30

Te lang vasthouden?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag namelijk het volgende: is het schadelijk voor het condoom als je hem nadat je hem uit de verpakking haalt iets van 10minuten vasthoudt en dat hij daarbij ook nog kort het dekbed aan raakt? Is het dan nog wel helemaal veilig?

Is het ook nog steeds veilig als de penis tussendoor slap geweest is maar dat de condoom er toen al wel om zat (en bleef)?

Popje 25-02-2008 09:12

Waarom zou je een condoom 10 minuten vasthouden :confused:

Douwee 25-02-2008 09:51

Dat is niet echt een antwoord.
Ik ga er niet vanuit dat dit onveilig, ik bedoel als je er zeker van ben geweest dat er geen scheurtjes of gaatjes o.i.d. in zit. Ben jer hier eig zeker van? Maar goed, als dat niet zo is dan is het veilig (ik bedoel natuurlijk als het niet zo is dat er scheurtjes in zitten).
Het vasthouden kan het glijmiddel enzo misschien er een beetje afhalen, dan glijdt tie niet zo lekker;)

*blue angel* 25-02-2008 10:59

Citaat:

Amy_ schreef: (Bericht 27097265)
Is het ook nog steeds veilig als de penis tussendoor slap geweest is maar dat de condoom er toen al wel om zat (en bleef)?

volgens mij is dat niet 100% te vertrouwen, meen ik mij te herinneren :confused:

remy476 25-02-2008 12:42

Citaat:

Popje schreef: (Bericht 27097362)
Waarom zou je een condoom 10 minuten vasthouden :confused:

MissT. 25-02-2008 19:56

Is het geen idee om gewoon de verpakking eraf te halen als je m ook echt nodig hebt? Het zit er niet voor niks omheen denk ik.. Anders zouden ze ook los in het doosje kunnen doen en aangezien ze dat niet doen zou ik maar gewoon een beetje prutsen terwijl je bezig bent.. Wel zo veilig!

heggggje 25-02-2008 23:24

waren zeker bezig maar toen kwam pokemon op tv en moesten ze dat eerst ff kijken, daarna gingen ze weer verder:rolleyes:

boerenl*l 26-02-2008 10:28

Citaat:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag namelijk het volgende: is het schadelijk voor het condoom als je hem nadat je hem uit de verpakking haalt iets van 10minuten vasthoudt en dat hij daarbij ook nog kort het dekbed aan raakt? Is het dan nog wel helemaal veilig?

Ik kan mij niet voorstellen dat het schadelijk is. Maar ik zou hem er niet dagen van tevoren uit halen. Dan is latex toch wel aan het verouderen

Citaat:

Dat is wel iets waar je mee moet oppassen. Wanneer de penis tussentijds slap wordt, sluit het condoom niet zo mooi meer aan. Met als gevolg dat vocht naar boven komt en uit het condoom kan komen.

Arenda 02-03-2008 19:17

Citaat:

boerenl*l schreef: (Bericht 27103640)
Dat is wel iets waar je mee moet oppassen. Wanneer de penis tussentijds slap wordt, sluit het condoom niet zo mooi meer aan. Met als gevolg dat vocht naar boven komt en uit het condoom kan komen.

En daarom staat er ook idd op de verpakking: altijd een nieuwe pakken!

T_ID 02-03-2008 23:18

Citaat:

Is het dan nog wel helemaal veilig?

Ik zie niet in waarom het niet veilig zou zijn. Ja, laat het ding niet uitdrogen (maar dan praten we in uren, niet minuten) of prik er geen gaten in, maar behalve dat kan het geen kwaad.
Citaat:

Hangt er van af of er iets uit is gekomen of heeft kunnen komen aan de bovenkant. Een moment van iets minder opwinding kan prima. Maar helemaal slap, bewegen, en dan overnieuw, daar zou ik de gok nou niet mee wagen.

Magican 03-03-2008 00:42

Citaat:

heggggje schreef: (Bericht 27102781)
waren zeker bezig maar toen kwam pokemon op tv en moesten ze dat eerst ff kijken, daarna gingen ze weer verder:rolleyes:

The fuck?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.