![]() |
20/6-22/6 Hellfest (Clisson, Frankrijk)
20 juni 2008 (vr) - 22 juni 2008 (zo)
Clisson, Frankrijk Tickets zijn €109,- Inclusief camping en parkeren. Bevestigde artiesten: Shining (Zweden) 7 Seconds Airbourne Alchemist Anaal Nathrakh Anathema Angra Apocalyptica Arkhon Infaustus At The Gates Ava Inferi Baroness Belphegor Benighted Born From Pain Carcass Cavalera Conspiracy Coalesce Comeback Kid Cult of Luna Death Angel The Dillinger Escape Plan Dimmu Borgir Dying Fetus Eluveitie Evile Forbidden Gamma Ray Ghost Brigade Haemorrhage Helloween Himsa Iced Earth In Flames Job For A Cowboy Katatonia Krisiun Legion of the Damned Madball Marduk Mayhem Meshuggah Ministry Misanthrope Morbid Angel Motörhead Municipal Waste My Dying Bride Necrophagist NOFX Obituary The Ocean The Old Dead Tree Opeth Origin Paradise Lost Porcupine Tree Primordial Rose Tattoo Rotten Sound Satyricon Septic Flesh Sick Of It All Sodom Sonata Arctica Testament Today Is The Day Treponem Pal Ultra Vomit Watain Year Of No Light Knallende line-up, zeker voor 109 euro. NOFX gezellig tussen alle brute metal. Ik wil er wel heen. |
das idd een erg vette lineup, moet die naam maar eens gaan onthouden, al zit het er dit jaar niet meer in (ga ik eindelijk eens een keer naar wacken, heeft dit gewoon een betere lineup:()
|
Stukken betere lineup dan Wacken inderdaad, maar ik weet niet of die data uitkomen.
|
Citaat:
|
Wilde in 2006 langs vrienden in de US en dan de amerikaanse hellfest aandoen. Misschien is dit wel een idee, het is wel in frankrijk hmhm.
|
supergave namen, maarja, frankrijk
|
Volgens mij is dit zo ongeveer de volledige line-up:
http://a290.ac-images.myspacecdn.com...c89e685be1.jpg Belachelijk goed. Ga er wel heen, nu nog een manier vinden om er te komen. |
Zo. Das wel even een line-up ja.
|
Inderdaad een zeer goede lineup, gelukkig komt een deel van de namen ook naar Graspop.
|
Citaat:
Citaat:
+ mijn ervaring leert dat het toch onmenselijk is om alles te zien wat je wil zien met dit soort lineups. |
ach ja, als het volgend jaar hier ook maar in de buurt komt zeker aanwezig. eigenlijk de vetste line-up die ik ooit op een festival heb gezien:s
|
Vreemd dat NoFX en 7 Seconds er tussen staan. Toch wel heel veel gave bands.
|
Erg vet was het dus. Goed weer, niet te druk, gezellige boel en belachelijk veel goeie bands. Oja, het was ook behoorlijk
http://www.metalmartyr.com/wp-conten...evil-horns.JPG !!! |
collega van me was ook geweest; prima weer ook schijnbaar!
|
Geylste festival van het jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |