Blaasontsteking
Hoi :)
Ik kreeg gister voor de vierde keer dit jaar blaasontsteking, heel vaak naar de wc moeten en als je dan plast hele scherpe kramp bij eh, de baarmoeder ofzo. M'n moeder zei dat als ik veel zou drinken de blaasontsteking over zou gaan, ik heb gister de halve kraan leeggedronken en inderdaad, ik heb vandaag nergens last meer van. Mijn vraag is, is de blaasontsteking nu echt weg of is dit een tijdelijke oplossing?
Op het seksualiteitforum schreef ik al dat ik af en toe een branderig gevoel heb (zacht uitgedrukt) als mijn vriend in mij klaarkomt, zijn sperma voelt als bijtende sambal zeg maar. Als ik dan ga plassen doet het echt niet normaal pijn.
Ik weet dat je blaasontsteking kan krijgen van sperma maar ik plas het, ondanks de pijn, altijd meteen weer uit. Die pijn heb ik niet altijd. Ik had bedacht dat die pijn wel een candida infectie kan zijn aangezien die veroorzaakt kan worden door antibiotica en ik die vanwege al die blaasontstekingen het afgelopen jaar al drie keer geslikt heb. Zou dat brandende gevoel een gevolg kunnen zijn van de blaasontsteking of juist andersom?
|