![]() |
waardeloze promotie
Dat was nog eens een gaaf topic.
Okee, nieuwe waardeloze dingen: Op mijn fles shampoo staat 'Original shampoo' en dat ie voor een 'multi-dimensionele' glans zorgt. De aanprijzingen van Jambaringtones zijn ook debiel: bij de 'dubieuze Joran-ringtone' wordt gezegd dat 'niemand je meer zal vertrouwen!'. En bij 'poep op je mobiel', sowieso het meest pessimistischmakende product dat er is, 'iedereen zal walgen van jóuw mobiel!'. En, de ergste, die achterlijke opdracht op de posters van een nieuw dropje: "PROEF DE SMAAK". WTF |
Klaarblijkelijk zijn er pedofielen werkzaam bij Robijn, want achterop een fles wasmiddel staat hoe fijn knuffelen met een kindje en de geur van een babyhuidje zijn.
|
Tegenwoordig hangen er in de Super de Boer bij sommige producten van die kaartjes met een foto van ons aller Sonja Bakker en de tekst "Aanbevolen door Sonja!!!!112@1" :( Ook bij de biologische eieren, wtf echt.
|
Bij de Jamba-reclames zeggen ze ook heel vaak;'Iedereen zal denken dat...' ik zie dan echt al voor me hoe iemand meteen gaat sms'en omdat hij wil dat iedereen iets van zijn mobiel denkt. Irritant :s
|
tvp
|
Het beste gewicht is evenwicht.
Nee niet. |
Citaat:
|
Het is geen waardeloze promotie, maar het was wel goed waardeloos geregeld...
Gisteren (zondag dus) was ik met een groep mensen zwemmen bij een groot zwemding wat bij een CenterParks hoorde. Om de mongolistische reden dat we niet op het park zelf stonden mochten we pas om 15:00 naar binnen. Omdat de mensen bij het parkeren idioot deden, waren we uiteindelijk pas om 15:30 bij het zwembad. Daar vertelden ze ons dat we voor 14 Euro naar binnen konden, tenzij we nog een halfuur zouden wachten, dan was het 16:00, en dan konden we voor 9 Euro naar binnen. Wij legden uit dat we laat waren door hun eigen personeel, vroeg weer weg moesten en dat we dus niet een halfuur konden wachten, want dan konden we nog maar kort zwemmen, en of ze ons dan nu voor 9 Euro naar binnen lieten, want zo lang waren we er toch niet. Dat meisje keek ons echt aan alsof klantvriendelijkheid een begrip was waar ze nog nooit van gehoord had, en liet ons niet voor minder dan 14 Euro binnen. Ik was al geen fan van CenterParks, maar nu kom ik er helemaal nooit meer... (n) |
Ik zou je ook niet voor 9 euro naar binnen hebben gelaten, denk ik. ;)
|
In een nieuwe reclamespotje van Vanish Oxi Action oid, hebben ze het over 'overnieuw wassen'. Ook een beetje jammer. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
"Mag ik dat menu, maar dan met dat ipv dat en dat ipv dat en dat ipv dat en dan wil ik dat er bij" "blablabla nee dus" "Ja maar je bent toch klantvriendelijk" |
Citaat:
Maar goed, ik werk in een kiosk in de ArenA, dus daar heb ik niet zoveel last van. Ik ben ook niet vriendelijk tegen alle klanten hoor; bij vervelende mensen vergeet ik altijd het servetje. Maar bij lieve klanten die twintig cent te weinig hebben voor een veel te duur drankje, hallo. Bijvoorbeeld. |
Citaat:
maar als mensen van de 5 gerechten er 4 willen veranderen, mogen ze dat best bestellen maar dan is het geen menu meer. ALs je van kip gamba's maakt en van gewoon met kokosvulling scheelt dat gewoon heel veel geld en de menu's zijn juist samengesteld op dat ze bij elkaar passen, het mogelijk is op voor één of personen 5 of 6 gerechten te maken en ook op prijs.. |
Citaat:
|
Dat zeiden de Kapos ook.
|
Ontopic blijven, graag.
|
Kom heren, laten we even heerlijk zijn, wat een heerlijke meiden toch! Dit is echt zo'n moment van, niet denken maar doen! Dus sms de naam van je schatje naar ****
Makkelijk he, want weg is weg, en voor je het weet heeft de buurman contact met het meisje dat jíj leuk vind! Heren ik geef jullie een unieke kans! Ben jij het alleen zijn zat, of wil je een spannende nacht? Ze willen allemaal, anders hadden ze zichzelf nooit opgegeven. Op een kroeg of straat gaat het nooit zo snel! We hebben ook filmpjes van de mannen, maar die mag ik niet laten zien van de redactie. Daar gaan we weer, wil jij vannacht nog een topmeid? Een aantal meiden willen ver gaan vannacht! Dus sla je slag, en gebruik ze! Nachtreclame |
2Babes?
|
Dat van Jamba troep
Poep op je mobiel Dit is wat je altijd had willen hebben op je mobiel de openhaard!! SMS nu naar **** de openhaard!! |
Ja al die dingen waar je energie van krijgt, waarbij ze dat gebruiken als het pluspunt -O- Mars enzo, en laatst nog iets anders.
|
''Côte d'Or selecteert met grootste zorg nobele cacaobonen uit Zuid-Amerika en cacaobonen uit Afrika en andere continenten.''
Nobele cacaobonen? En die uit Afrika zijn niet nobel? |
ja man cacaobonen zijn fokking nobel man.
ze zijn altijd relaxed en ze hebbe me nog nooit wat geflikt. respect voor die gaste. |
Toen The Beatles met Hey Jude kwamen, vonden een aantal platenwinkels het een goed idee om met grote witte letters 'JUDE' op de ramen te kalken, om de mensen te informeren dat ze de single hadden. Niet iedereen vatte het zo op.
|
Citaat:
|
Haha. :D
|
Citaat:
Maar ik vind de reclame op de sigarettenpakjes toch de nummer een. |
Reclame op sigarettenpakjes? :confused: Bedoel je misschien de waarschuwingen, omdat jullie door te roken mijn toekomst qua werkgelegenheid veiligstellen?
|
Wat die waarschuwingen betreft moet ik altijd wel lachen om die waarschuwingen om niet te beginnen met roken op de pakjes zware shag.
|
Begonnen ze maar met zware shag! Dan raken ze waarschijnlijk nooit meer peuken aan.
|
Tijdens een groentenreclame: "Hoe meer kleur iets heeft, hoe gezonder het is!"
Oh, gelukkig eet ik veel Redband-snoep, ben ik toch gezond bezig! |
ik eet erg graag zwarte groenten
die shampoo reclames met opmerkingen dat het niet 'verzwarend' werkt ofzo, what's up with that? |
"Wie vind jij een ei?" Jamba weer. :')
|
Citaat:
Ik krijg tegenwoordig amper waardeloze promotie mee want ik heb geen tv, maar op zich bevalt dat me wel (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"De lekkere reep om van te genieten"
Staat op de mueslibars van de Aldi. Als er na een driejarige opleiding tot marketinggoeroe zo'n slogan uit je pen komt ben je wel echt de bom.-O- |
Ik denk dat 'de ranzige reep om uit te kotsen' een veel groter commerciëel succes zou zijn. (Srsly. Ik zou 'm kopen (Y))
|
Volgens mij staat op de helft van alle voedselproducten tegenwoordig dat ze 'om van te genieten' zijn. Op veel pakken sap staan ook van die vreemde combinaties van bijvoeglijke naamwoorden als 'sappig fris'. Wat, fris op een sappige manier?
|
Op een fles Nivea-shampoo die ik heb staat: "Voelbare schoonheid."
Da kannie hè. |
Die mueslirepen van de Aldi zijn sowieso walgelijk. (n)
Dingen als 'sappig fris' en 'voelbare schoonheid' kunnen allemaal gewoon hoor. Poëtisch verantwoord. :y |
Citaat:
Ik word zo gek van al die dingen die nu nóg lekkerder/beter/frisser/gemakkelijk/sneller zijn. Er komt ooit een einde aan verbetermogeljkheden! |
Offtopic: Ach ja, gewone beeldspraak.
|
chupachups met 0% vet :s
wij van wc eend adviseren wc eend (n) |
Ik vind die van WC-eend eigenlijk wel grappig. :)
|
Ik stoor me nog steeds aan die reclames met schoonmaakmiddelen die dan echt de goorste wc's en badkamers laten zien met van die huisvrouwen erbij die zeggen dat ze het nu zo goed schoon krijgen. Wat dóen die mensen in hun badkamers?! Ik hoef echt niet op tv te zien hoe goor ze een wc-pot kunnen krijgen :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |