![]() |
Le Le Luisterpaal
Het debuut album van Le Le op de 3 voor 12 luisterpaal. Ik vind hem leuk, heel leuk, le leuk. Vetster nummer is Hard.
|
wtf, grappig :D
|
Leuk voor op een feestje.
|
Ha, vette shit.
|
Mooi werk, echt.
|
Mwoah, ik hoor het nog niet echt. Wel grappig allemaal maar om hier nou 15 nummers naar te zitten luisteren... vind het muzikaal niet interessant. Wel leuk als achtergrondmuziek op een feestje misschien ja. Ik wacht wel op de nieuwe JvT.
|
Allemachtig, wat een hoop crap staat er in die luisterpaal. Waarom heeft 3voor12 toch de drang om te doen alsof er zoveel goede muziek wordt gemaakt in Nederland?
En wat Le Le betreft, ik snap niet wat er grappig aan is om willekeurige onzin in pseudo-frans over een laffe beat heen te hijgen, en dat dan een heel album lang, maar dat kan aan mij liggen. |
Eigenlijk heb je gelijk ja, het is niet eens grappig. Het is gewoon opgehypte bagger.
|
hard is echt een belachelijk nummer.
skinnyjeans daarentegen, vind ik wel leuk. dat gaat tenminste nog ergens over. :) er hebben nogal eens betere dingen op de luisterpaal gestaan. |
Ik vind het wel lekker wegluisteren.
|
Nee, 's niks.
Beter dan ik verwacht had though na dat nare nummer Skinny Jeans waarin 1000 keer een t-shirt van Joy Division gefilmd moest worden. Raadselachtig. |
"Niet zo leuk, minder leuk, kankerleuk" Toverde wel een glimlach op m'n gezicht.
|
afgelopen zaterdag live in doornroosje gezien maar nog nooit zo'n kazige bagger meegemaakt. boehoe
|
Gunther is toch veel bete.
|
Citaat:
|
Gunther! :eek:
|
teeni weeni string bikini
|
Ik kan er wel om lachen.
|
ik vind het grappig.