![]() |
Wie is de Mol 2008 #2
Het vorige topic is vol, en aangezien het nu echt spannend wordt moeten we wel door kunnen speculeren :)
De link naar het vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1629040 |
Het is Dennis, schat ik.
|
Nu ga ik toch weer lopen denken dat het Edo is.
Maar ik denk toch Dennis. Als het Regina maar niet is. En ik vind het ook niet leuk als zij wint. Ze is gewoon stom. :o |
Denk nu ook weer dat het Edo is :( dat kan niet
En Regina ziet er met die kleding uit alsof ze zwanger is :o |
Argh, eikels!
|
sukkels :s
|
jonge wat een saaie aflevering zeg
|
Was vorig jaar ook al zo :o
En om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet zeker wie het is :| |
Ook dat, ja.
Hier heb je dus echt geen klap aan! |
Whahaha hoe dom.. als je bij dat Maya-kalender thingy gewoon een willekeurige datum zou kiezen, zou je zeker het verkeerde antwoord krijgen en zou je er dus achter komen wie de mol is!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, Edo is dus de mol. Ze stemden allebei op hem.
|
Citaat:
|
Dat hoeft dan natuurlijk helemaal niet.
Als Regina het is, zou dat wel behoorlijk lullig zijn trouwens. :p En ik wil ook echt niet dat zij het is. |
Citaat:
|
de logica ontgaat me even?
nou ik ben benieuwd, als edo het toch blijkt te zijn zou het tof zijn maar regina is echt een naar mens dus die gun ik het molschap en de overwinning niet. dus die verliest hopelijk. ik zit nog steeds op dennis maar vandaag verdacht ik toch ook edo wel heel erg. |
Vorig jaar stemden Miljouschka en Roderick toch ook allebei op Frederique, terwijl t Miljouschka was. ;x
|
dat was niet vorig jaar
|
Hoewel Dennis vreemd deed toen die hogepriester hem aanwees.
|
Vorig jaar was het jaar met Inge. ;)
Maar ik dacht dat Roderick uiteindelijk ook op Miljuschka had gestemd hoor. :o |
Citaat:
Wie waren er dan vorig jaar. ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, Roderick zat op Frederique totdat hij die hint kreeg dat de mol nooit een andere kleur had gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar kun je die kijken eigenlijk? Kun je die in Portugal ook nog zien?? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm. Als ik op m'n gevoel afga denk ik nu dat het Edo is. Al is het vast Dennis, waarom zou iedereen dat anders al weken denken.
En, inderdaad, als het Regina is dan is dat stom! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Edo vond ik voor widm echt heel irritant en dat is wel wat veranderd... in positieve zin. ;) Dennis is de Mol! En hoe Pieter Jan zijn lachen niet in kon houden bij dat voorstukje van 'de mol heeft geweldig gespeeld' haha. :D Wel stomme aflevering deze keer hoor, wat een anti climax. :'( |
Ja, Edo vind ik ook sinds WIDM wél leuk, waar ik hem daarvoor vrij irritant vond. :o
|
Ik vind Edo nog steeds irritant, en ik hoop (:O) dat hij niet de mol is.
Ik denk dat Dennis de mol is, en dan Regina wint. |
Valt er voor de Mol eigenlijk nog wat te winnen? :-S
Het zou veel leuker zijn als ze met zijn drieen de Mol moeten aanwijzen.. heeft iemand van de niet-mollen dat goed, krijgt diegene het potgeld. Hebben ze het allebei goed, delen ze het potgeld. Heeft niemand de Mol geraden, krijgt de Mol 40.000 min het potgeld. Veel eerlijker, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik weet het allemaal niet. We zien het volgende week wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Hm, ik weet nu niet meer wie het is, hoewel ik wel vond dat Dennis en Edo heel zenuwachtig stonden te doen op het einde, en Regina heel geheimzinnig begon te glimlachen toen Pieter-Jan "wie is de mol?" zei... |
ja maar dat kan ook gewoon de spanning zijn, want dat is toch de ontknoping
|
Tjongejonge, ik wil het echt weten!
Vorig jaar was het veel minder spannend omdat Inge door de hints met de handen overduidelijk de mol was. |
Ik ben ook echt benieuwd, voor alle drie valt wel iets te zeggen.
Waarom vindt iedereen hier het toch zo erg als het Regina zou zijn? |
was gister nou de finale of niet???
|
De finale was in principe gisteren (voor zover je het een finale kan noemen :s).
Volgende week komen ze met z'n allen (ook de afgevallen kandidaten) bijeen en zullen we filmpjes terug zien waarin de mol 'gemolt' heeft en wordt natuurlijk bekend gemaakt wie de winnaar, verliezer en mol is. |
Ik dacht altijd Patrick en dan nu Edo, maar dan zal je zien dat het Dennis is :x
Ik kan alleen even geen mollenstreken bedenken bij hem, haha. |
dennis is echt wel de mol. die opdracht met die poppen die ze moesten stukslaan, en dat ie er dan een 'g' van maakt... hij had net zo goed kunnen bedenken om ze allemaal in een cirkel te hangen met eentje in het midden.
|
Ja natuurlijk moet ik nog een week wachten, potverdorie.
|
Maar hoe kunnen er in hemelsnaam drie mensen (ofja, twee) in de finale zitten die niet op de goeie mol hebben gestemd :confused:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |