![]() |
Vakantie gezocht (16+)
Heej mensen
Ik wil graag met een aantal mensen van ronde de 16 en ouder op vakantie we willen in Nederland blijven en niet camperen.. Daarom willen we graag van jullie weten welke plekken er in nederland aan de kust leuk zijn voor jongeren en waar je goed kan uitgaan Hopelijk komen jullie met wat leuks aanzetten waar we heen kunnen Rustigg |
Waarom wil je niet kamperen als ik vragen mag? Kan hartstikke leuk zijn en dan kan je "gewoon" naar renesse of texel of vlieland oid gaan.
|
Pff, als je 16 bent al verwend gaan doen om niet te willen kamperen maar wel goedkoop op vakantie zeker en ook in een jongerengebied.
Je weet best welke plekken er leuk zijn en aan zee liggen toch? Zat sites met hotelletjes en bungalow's |
Ga gewoon met wat vrienden naar Texel ofzo xD
|
Er is niks lekkerders dan de dauw van de vroege ochtend op je blote voeten, terwijl je naar de plee struunt... :d
Gewoon naar Terschelling @ Camping Appelhof. (btw Helaas zelf geen ervaring mee) |
Een hele hoop bungalow parken in de buurt van populaire jongerenplaatsen in nedereland willen in het hoogseizoen geen groepen jongeren in hun bungalows hebben. Daar zou ik sowieso maar rekening mee houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |