![]() |
Musicals in London
Omdat mijn optionele reisgenootje zegt dat ze alleen mee gaat naar london als we een musical gaan zien.
Welke musicals raden jullie aan of af? Een Duits meisje raadde mij 'The Phantom of the Opera' aan. Maar ik ken haar verder niet en weet niets. |
Als je dan per se naar een musical moet (:p), ga dan gewoon naar 'Joseph and the amazing technicolor dreamcoat', maar ik weet eigenlijk niet of die nog speelt. :o
|
Waar gaat dat over? :P
|
Het Bijbelverhaal over Joseph, over dat hij de lievelingszoon van zijn vader was en daarom door zijn broers verkocht werd als slaaf en toen állerlei avonturen meemaakte :p en uiteindelijk raadsheer van de farao oid in Egypte werd en ook zijn broers en vader weer terugzag.
Ik heb gewoon iets met die musical omdat we die ooit op de middelbare school hebben gedaan. Ik weet natuurlijk niet wat anderen ervan vinden. :) |
En de farao is een soort Elvis (Y)
|
Je moet natuurlijk naar dat stuk van Agatha Christie, the Mousetrap, het langslopende toneelstuk ter wereld.
Zelf ben ik naar the Lion King geweest in London, maar ik weet niet of hij nog draait. |
neee ga naar avenue q! die vond mn vriendje, geen musicalliefhebber (zacht uitgedrukt), zelfs grappig.
|
Je hoeft je natuurlijk niet te beperken tot één musical! ;)
Ik heb trouwens toen ik naar London ging gewoon mijn musicals via het reisbureau geboekt enzo. (y) Hartstikke handig. |
Hoe veel kost het als je het via het reisbureau boekt dan? Is dat niet een stuk duurder?
|
Ik zou zeggen: ga eens naar een reisbureau en vraag het! Bij ons stond het gewoon in de folder van de reisorganisatie.
|
Het schijnt veel goedkoper te zijn om gewoon aldaar een kaartje te kopen.
En ik zou zelf naar We Will Rock You gaan, als ik naar Londen ging. Ben destijds met school naar Fame geweest. |
Ik ga van 17 tm 19 maart naar Londen. Omdat ik op een theaterschool zit gaan we natuurlijk veel naar het theater! We gaan naar 'Billy Elliot' en 'Spamalot'. Ik ben ontzettend benieuwd en ik zal laten weten of het leuk was! Maar misschien ben ik dan al te laat?
Groetjes! |
Citaat:
|
Nee Mlou dan ben je zeker niet te laat! Dankjewel:)
Ik kon kaartjes krijgen tussen de 23 en de 33 euro gewoon bij de voorstellingen in de buurt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |