![]() |
overeenkomsten
Zijn er grappige overeenkomsten tussen jou en je vriendin??
Ik en mijn vriend hebben wel een grappige overeenkomst We zijn allebei op 17 november jarig! :D |
hij heeft met de ex van me broer gehad..
hij was op dezelfde feest als ik vier jaar geleden in mij huis hij heeft al eens een keer samen met me gezwommen bij de strandje.. bij de schoener zwembad hebben we een ruzie gehad en toen vonden we elkaar leuk maar toch kregen we ruzie eigelijk komt door me vriendinnen toen die tijd.. die zaten altijd iedereen op te geilen en daarnaar gingen ze schelden enzo ach ja wat doen de meeste meisjes van 11 en 12 he.. :p toen ik de foto,s zag van toen ie nog jonge kind was (kortom 8,9,10) en hij op dezelfde school zat als mij herkende ik hem als de onbeantwoord liefde uit me broers klas.. :P dus er zijn wel veel toevallig overeenkomsten niet waar. :p |
-Hij heette Michel en mijn tweede naam is Michelle
-We speelden allebei piano Overeenkomst tussen m'n twee exen was dat ze allebei bang voor honden waren. (was best irritant eigenlijk :o) Verder weet ik ff nix... |
Citaat:
mijn huidige vriend is mijn eerste vriend die rechts is.... misschien is dat wel een goed voorteken ;) |
Eh, ze bestaat niet en ik ben ook niet van deze wereld.
|
Ik weet niet echt of het een overeenkomst is maar we zeggen heel vaak precies op hetzelfde moment precies hetzelfde...dat is echt heel vaag, gebeurd echt een paar keer per dag...en we vinden allebei allerlei soorten muziek kewl en dat komt (bij mij in omgeving) niet zo heel vaak voor...
hmm..bij nader inzien: dit zijn niet echt grappige overeenkomsten....laat maar.. |
zijn zusje heeft een jaar bij mij in de klas gezeten
dat was het eigenlijk en het is niet echt iets waarover we ons nog steeds iedere dag verbazen |
Bij mn ex en mij was het heel vaag dat we allebei op precies dezelfde plek een zelfde soort litteken hadden waarvan we allebei niet wisten hoe we er aan komen..
En ook een moedervlek, allebei op dezelfde plek bij de euh.. schaamstreek :D, heel vaag.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |