Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Tijdsinvulling? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1674554)

dennis018 03-03-2008 20:49

Tijdsinvulling?

Binnenkort ga ik na een lange tijd opgenomen te zijn weer terug naar huis, ik ga nog niet naar school ofzo. En al mijn vrienden werken of hebben doordeweeks school. Ik kan ook nog niet echt aan een baantje beginnen (hooguit ligt werk 1 a 2 uurtjes misschien)

Hebben jullie misschien tips om toch een beetje mn tijd door te komen? Van alleen ''nutteloos'' thuis zitten word ik knetter. En om niet terug te vallen in mn oude slecte eetpatroon is wat bezigheden goed om te hebben.
Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben :bloos:

lampje2 03-03-2008 20:58

Ga elke dag een rondje wandelen, fietsen of hardlopen. Dan waai je lekker door.

Metal 03-03-2008 20:58

Sportschool.

Paranoide 03-03-2008 21:16

Naast dingen als sporten, tekenen, muziek maken/een instrument leren bespelen, gamen, uitgaan, films kijken, uitgebreid koken, je huis herinrichten, nieuwe kleren kopen, reizen, rondlopen in het bos, etc:

www.bash.org
www.xkcd.com
www.geenstijl.nl
www.tweakers.net
www.explosm.net/comics/
www.weebls-stuff.com
www.homestarrunner.com
www.fat-pie.com
www.dumpert.nl
www.fok.nl
www.nu.nl
www.drawball.com

Voor het verbeteren van je Nederlands:
www.vandale.nl
http://taaladvies.net

Voor het opzoeken van trivia en klooien met statistiekjes:
www.wikipedia.org
www.imdb.com
www.last.fm

En voor verder downloadbaar vermaak:
www.isohunt.com
(Indien je er nog geen programma voor hebt, download en installeer eerst dit: www.utorrent.com)

Als je niet mag sporten kun je ook gewichten kopen en daar mee klooien achter de computer, heb je tenminste het idee dat je alsnog iets nuttigs aan het doen bent.

Tadaaaaa, hier ben je wel een maandje zoet mee.

/thread

Avant-garde 03-03-2008 21:19

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 27143873)
Naast dingen als sporten, tekenen, muziek maken/een instrument leren bespelen, gamen, uitgaan, films kijken, uitgebreid koken, je huis herinrichten, nieuwe kleren kopen, reizen, rondlopen in het bos, etc:

www.bash.org
www.xkcd.com
www.geenstijl.nl
www.tweakers.net
www.explosm.net/comics/
www.weebls-stuff.com
www.homestarrunner.com
www.fat-pie.com
www.dumpert.nl
www.fok.nl
www.nu.nl
www.drawball.com

Voor het verbeteren van je Nederlands:
www.vandale.nl
http://taaladvies.net

Voor het opzoeken van trivia en klooien met statistiekjes:
www.wikipedia.org
www.imdb.com
www.last.fm

En voor verder downloadbaar vermaak:
www.isohunt.com
(Indien je er nog geen programma voor hebt, download en installeer eerst dit: www.utorrent.com)

Als je niet mag sporten kun je ook gewichten kopen en daar mee klooien achter de computer, heb je tenminste het idee dat je alsnog iets nuttigs aan het doen bent.

Tadaaaaa, hier ben je wel een maandje zoet mee.

/thread

Jij hebt ook een tijdsinvulling nodig, of niet?

Paranoide 03-03-2008 21:22

Citaat:

Avant-garde schreef: (Bericht 27143889)
Jij hebt ook een tijdsinvulling nodig, of niet?

Nee, ik heb iemand nodig die morgen mijn toets voor me maakt zodat ik het leren niet sneaky hoef te ontduiken en gewoon fijn series kan gaan kijken.

"Ga dan weg van de computer. :rolleyes:"

De artikelen die ik moet lezen staan op blackboard en ik heb geen printer dus ga iemand anders rologen plz.

"Hallo, je roloogt jezelf hoor."

Oja.

TheFragile 03-03-2008 21:24

Citaat:

dennis018 schreef: (Bericht 27143692)
Binnenkort ga ik na een lange tijd opgenomen te zijn weer terug naar huis, ik ga nog niet naar school ofzo. En al mijn vrienden werken of hebben doordeweeks school. Ik kan ook nog niet echt aan een baantje beginnen (hooguit ligt werk 1 a 2 uurtjes misschien)

Hebben jullie misschien tips om toch een beetje mn tijd door te komen? Van alleen ''nutteloos'' thuis zitten word ik knetter. En om niet terug te vallen in mn oude slecte eetpatroon is wat bezigheden goed om te hebben.
Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben :bloos:

Heb je geen enkele 'hobby'?

botulismf 03-03-2008 21:27

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 27143873)
BLAH

Lol.

Broeder 03-03-2008 21:40

O, hier heb ik wel ervaring mee. Gelukkig had ik goede slaappillen. Verrassend hoe snel de tijd soms gaat. Zodra die uitgewerkt waren vond ik de oven schrobben wel bevredigend, of tweedehands boek- en muziekwinkels afstruinen. Dagen om te koesteren waren dat.

En er is altijd nog internet natuurlijk.

Broeder 03-03-2008 21:43

Ik vond een taal leren overigens ook wel jofel.

Outlaw 03-03-2008 22:03

koop een gitaar, ga series kijken, ga goede literatuur lezen, ga zelfstudie doen (psychologie, filosofie oid)

Supreme Dutch 03-03-2008 23:24

Blijf iig weg bij dit forum.

Craig Rogen 04-03-2008 01:35

Citaat:

dennis018 schreef: (Bericht 27143692)
ligt werk

Ga een studie nederlands doen!

dennis018 04-03-2008 07:49

Sporten is helaas geen optie, en tuurlijk hou ik van films/games/series enzo.. maar dat hou ik voor de avonden met vrinden...
overdag moet ik mezelf zien te vermaken
en elke dag kleding kijken ofzo zit er niet in

Broeder 04-03-2008 09:52

Je zou natuurlijk ook als je alleen bent computerspellen kunnen doen en films kijken en wanneer er vrienden zijn bier drinken en andere sociale activiteiten zoals wodka drinken. Zomaar een belachelijk suggestie.

Drez 04-03-2008 11:12

Een taal leren idd, foto´s inplakken of andere onzin, je kamer omgooien, leer websites bouwen, eh. Fotograferen, patience :(, veel lezen. En alles wat hierboven ook al staat.

Hakuna 09-03-2008 15:43

Over tijdsinvulling gesproken, deze dikke steenpuist vlak over Duitse grens (Herzogenrath) stond al langer op het programma om eens met de mountainbike te beklimmen. Zo gezegt, zo gedaan. :)

Best wel een joekel van een steenberg zeg als je steeds dichterbij komt. ;)

http://img299.imageshack.us/img299/826/steenbergye9.jpg

Na even stevig ploeteren op de mountainbike de top bereikt. :)

http://i26.tinypic.com/29kx3rk.jpg

capibara 09-03-2008 19:35

Help die jongen nou Cornel in plaats van het topic te misbruiken om je eigen fratsen aan de digitale buitenwereld te tonen.

Aaron 09-03-2008 19:43

Breien.

Magican 09-03-2008 21:36

Zoek een vriendin.

Inanis 12-03-2008 15:36

Zorg voor veel vrienden/connecties.
En zorg ervoor dat je juist heel erg geniet van de tijd die je puur voor jezelf hebt.
Hoe chill het is om soms gewoon lekker op jezelf te zijn, geen mensen om rekening mee te houden.

Tuta 14-03-2008 10:14

Kan je niet krantjes rond gaan brengen? Dit duurt meestal niet langer dan 2/3 uurtjes, en zo kan je ook fijn wat bijverdienen!

En natuurlijk een vriendin is ook altijd handig :)

m3tr01dm1nd3d 14-03-2008 15:00

Of je doet WoW, ben je in 1 keer klaar.

max-grunn 15-03-2008 18:33

Ga.............;)

le_mug 16-03-2008 16:33

wiet kweken en een handeltje beginnen. verdien je toch nog wat bij zonder veel te doen (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.