![]() |
Zaterdag
Ik ben van plan het zaterdag te gaan doen, maar ik ben bang dat ik ongesteld word. :( 16 feb was de laatste dag dat ik ongesteld was. Nou vraag ik me af of ik het zaterdag word want het gebeurd om de 28 dagen. En zoja, is er dan geen pil tegen? Want ik wil echt niet ongesteld worden!!!
|
wat is het probleem? dan glijdt het extra lekker, ideaal voor je eerste keer :p
en even serieus: ja, er bestaan pillekes om uw regels uit te stellen, maar hoe dat juist zit weet ik niet. die moet ge dan op voorhand beginnen innemen enzo, en die zijn volgens mij ook op voorschrift, dus -> dokter. edit: zestien februari is trouwens twee weken geleden, lijkt me maar een kleine kans dat je ze nu zaterdag al opnieuw gaat krijgen hoor. |
Citaat:
Het is me eerste keer niet, overigens deed ik t 16 feb voor t laatst maar ik wil niet ongesteld worden. Voel nu ook een beetje kramp. :( |
tja, ik heb eigenlijk maar één langetermijn-tip hoor: ga aan de pil... dan ben je nog niet geholpen voor nu zaterdag natuurlijk, maar dan weet je na een tijdje wel precies wanneer je je regels gaat krijgen (ik bijvoorbeeld kreeg ze vroeger dinsdagavond om half tien, en sinds ik van pil ben veranderd en op een andere dag m'n strip begin krijg ik ze nu zaterdagochtend rond half elf) én heb je de mogelijkheid om je pil door te nemen om je regels uit te stellen.
|
Citaat:
|
het was dan ook een langetermijntip die je voor zaterdag nog niet zou helpen ;)
kortetermijntip 1: zaterdag niet neuken. kortetermijntip 2: vraag aan de kerel in kwestie of hij het vies zou vinden om je te neuken als je je regels hebt. als hij het niet vies vindt, gewoon neuken. als hij het vies vindt: zie kortetermijntip 1. |
Doe het dan gewoon zaterdag niet :confused: Alsof je maar één keer seks kunt hebben en verder nooit?
|
En ga aan de pil (daar moet je voor naar de huisarts).
|
Citaat:
|
omg neuk dan niet, en ik denk btw niet dat je het gaat worden.
|
waaaaaaaaaaaaaaarom in godsnaam een datum vaststellen om je te laten ontmaagden
(tenminste, dit maak ik uit de post op) |
dan kun je je er alvast mentaal op voorbereiden toch?;)
maar ik geloof dat dit niet om eeno ntmaagding gaat. Verder gewoon wat al gezegd is, als je het zo erg vindt, doe het dan gewoon niet. op korte termijn valt er weinig aan te veranderen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, meiske, doe sex gwn een dagje eerder noh?
|
Wat een belachelijk kuttopic. Gaat nergens over.
|
lol
|
"ik wil neuken maar ik n ongesteld, o nee wat een ramp, ik kan niet ff een weekje wachte... wie kan mn gezeur aanhoore?"
|
"schat, over 10 sec is het 12 uur en je kan em erin rammen hoor!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |