![]() |
Tips.
Lieve forumvrienden,
Plaats hier je aanbevelingen voor lifestyle gerelateerde producten en tip bepaalde specifieke aanbiedingen of mega sales. Mijn tip van vandaag is: lippenbalsem 'verzorgend' van de Etos, nu met 50% korting. Ik ben erg te spreken over dit product. xx P.: NTIL. |
Goedkoop bier
Voor als euroshopper niet binnen je "lifestyle" past. |
diepvries zalm van de aldi (Y) veel lekkerder/goedkoper dan die van de AH.
en crèmespoeling van de superdeboer voor droog en beschadigd haar oid. |
muntblaadjes bij de appie, kun je heel veel thee maken voor maar 1,29 :):). Jaha.
|
kan je beter langs de turk gaan, veel thee voor 50 cent.
|
verse ook?
en ik ben lui :(. |
ja, ook verse. (y)
en ook nog veel andere verse producten goedkoper dan AH. |
Citaat:
|
nice (y).
|
Citaat:
|
|
lippenbalsem van AH huismerk. veel fijner en veel goedkoper dan de originele labello
|
koop warme handschoenen, het is koud.
|
Kon je daar niet eerder mee komen? Mijn poten vroren er bijna af net.
|
Albert Heijn reuzengarnalen op een bruin broodje. Lekker en zeer lifestyle verantwoord.
|
naar de markt gaan, maar wel met mp3speler en geduld. fruit en groente is teringgoedkoop (2 euro voor n kilo aardbeien) en er is veul...
|
bier, goedkope diy cd's, losbandige soa's, kikkererwten en goedkope straatdrugs.
alle gekheid op eeen stokje, iedereen hier moet OZ op dvd hebben! |
|
alles van de hema. en de huiswijn van c1000 want die is lekker en heeft een schroefdop.
|
Diepvries sushi van de Aldi en/of de Lidl, bizar maar smaakte me erg goed.
|
Citaat:
En dat is nog alleen maar het bier.*O* |
Ik zag dat de Lidl ook nieuw bier heeft. 12 big-ass flessen voor 4 nogwat, maar ik durf 't niet uit te proberen. Heeft iemand hier 't al getest?
ot: Super Curl mascara van de etos. Werkt bij mij beter dan sommige merk mascaras en een heel stuk goedkoper. + Gezichtsreinigings-doekjes van de Lidl. Normaal gaat de huid rond m'n ogen branden van make-up remover, maar met die doekjes heb ik nergens last van en ze werken verder ook snel en goed. Oh ja, en cheap natuurlijk. (y) |
Hoeveel zit er in die flessen?
Ik weet wel dat die halve liter flessen met draaidop erg goed zijn. |
Geen idee hoeveel erin zit, maar de flessen zagen er groter uit dan gewone bierflesjes.
Als het wel te zuipen is ga ik wel een kratje (of 3) halen voor m'n homeboyz. Ik woon naast de lidl en heb eigenlijk geen zin om een stuk te gaan fietsen voor een krat Hertog. |
De Lidl is, in tegenstelling tot de Aldi, de beste goedkope keten imho.
Ze hebben naast goed bier ook lekkere kruidenboter stokbroden, erg goede (en dikke) salami en zo nog het een en ander. Het bier dat ik bedoel zit (zat iig) in kartonnen 6-packs. Niet heel bijzonder, en HJ blijft beter, maar het is niet duur en goed te pruimen. Beter dan de goedkope pis van de AH of die smerige Euroshopper meuk. |
Citaat:
Maar wat loop ik te zeuren, ik woon om de hoek bij brouwerij 't IJ, 24 zatte voor 25e(y) |
Shampoo van dove & fructis bij de zeeman kopen. Zo kan ik mn pools ook eens bijspijkeren, en het scheelt enorm in prijs :):).
Verder vind ik de douchegel van de c1000 erg goed te doen, een liter ofzo gewoon naar "zeep" ruikend schuim voor nog geen 2 euro dacht ik? De mascara's van de etos, 3,99 waterproof en max volume ofzo (hoewel ik dat niet merk maar het gaat mij eigenlijk enkel om de kleur + waterproofheid en die werkt) ennnn ik dacht dat etos huismerk ook proefdiervrij was. xl cappucino van de hema, super lekker, erg veel voor erg weinig geld (y). de lipbalsem van AH huismerk is inderdaad zoals al eerder genoemd ook een aanrader, goedkoper, en wordt veel minder snel zo zacht (wat bij labello wel vaak zo is vind ik) en werkt prima. |
Citaat:
En Baronpils kan ik ook wegslobberen bij het leven. |
Citaat:
|
Met Persil doe ik langer dan met AH wasmiddel, wel wat duurder, maar uiteindelijk goedkoper, want je hebt er minder van nodig. Of het ligt aan mij.
|
Citaat:
ik heb een jaar gedaan met de 3l fles van de AH :confused: maar ik ben ook niet zo goed met huishoudelijke aangelegenheden |
Citaat:
en ik koop altijd wasmiddel als het in de aanbieding is (Y) scheelt heel veel geld |
Citaat:
|
dan nog, 1 liter doe je ms een maand mee als je dure koopt en van die goedkope heb je altijd keiveel nodig. maar wow :p
|
heheh mn kleren zijn iig altijd schoon en fris of althans ik stink geloof ik niet. maar ik gebruik ook expres niet zoveel wasmiddel omdat het dan naar wasmiddel gaat ruiken en dat stinkt.
|
Citaat:
wel goed bier though ot: idd de mascara van etos huismerk, prrrima. bij de lidl hebben ze nu ook een gezond merk met kaas, salami, drinken, yoghurtdrank, enzo.(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheermesjes van de Aldi (Y)
Compleet met scheerschuim en zo'n 10 verwisselbare mesjes. Tegen mijn verwachting in scheren ze best glad en k doe langer met een zo'n mensje dan met een willekeurig duur scheermesje. |
mensje. :*)
|
Ik zie al zo'n oompa-loompa voor me die je benen scheert. :D
|
:o:D
|
Citaat:
En euh... Mes? Klinkt gevaarlijk. |
Als je NU mijn kamer binnenkijkt (brabant-> eindhoven-> leenderweg-> boven de verfgigant) zie je me justin timberlake moves uitvoeren op jaga jazzist. Wijn doet gave dingen. En de ruit staat ook nogeens open, audiovisueel entertainment!
(ja, dit is ECHT ontopic, honingdrop fb'tjes van me.) |
http://www.rtl.nl/films/filmsensterr...ls/jackass.xml
Jackass 2.5 gratis te zien tussen 20:00 en 22:00 op de 12e. Natuurlijk ook te downloaden (pirate bay bijv), maar dit is voor sommige mensen misschien wat handiger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vaseline voor de very very dry skin, ik heb nog nooit zo zacht aangevoeld *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |