![]() |
Problemen met internetverbinding
Ik heb al een tijdje een probleem hier thuis met mijn (draadloze) internetverbinding. We hebben internet en telefonie van @home, een webstar epx2203 modem, en een sitecom router. Het send-lampje van het modem knippert nauwelijks, maar ik kan wel op internet als ik constant herstel. Het draadloos internet icoontje geeft weer dat ik geen verbinding heb, maar die heb ik dus wel. De router lijkt naar behoren te werken.
Iemand idee-en? |
Lijkt me een op-locatie klusje.
Mocht je echt advies wilen ontvangen, zet dan wat meer specifieke informatie hier neer:) |
Citaat:
Hahaha, ik dacht juist dat ik al behoorlijk specifiek was. Ik heb m zelf geplaatst en geconfigureerd ja, maar dat was kinderspel. Het is een laptop (acer aspire 3620), met XP. De beveiliging, dat is een beetje apart, soms is ie ineens wel beveiligd, en soms ook niet. Ik heb het al proberen op te lossen maar het lukt me niet. Stroom van het modem en de router af halen en na een minuut weer aan te sluiten werkt alleen niet. |
Tsja, ik zou er iemand bij halen. Ik denk aan toch een verkeerde instelling, mogelijk een firmware update van de router.
Meld dan ook even wat voor beveiling je er op hebt gezet en of je met een los programma of met de windows wifi manager (wzcsvc) verbindt. |
Citaat:
Welk niveau?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |