![]() |
Het eerstvolgende concert waar je heen gaat/het laatste concert waar je heen was (II)
Morgen Autechre dus.
|
damn, weer ergens waar Jochemska ook is(n)
O ja, nile, terror en vader komende tijd in patro(y) |
Volgende week menomena in rotown, heb gehoord dat het gisteren in Amsterdam helemaal toppie was dus heb er zin an (Y)
|
Citaat:
voor die tijd nog rudy trouve (vanavond) en autechre (vrijdag) laatste was jens lekman afgelopen week, steengoed. |
Morgen The Mars Volta, ben erg benieuwd. (y)
|
Citaat:
|
Vorige week Dillinger, was echt supergaaf, wat een show. En morgen Mars Volta, kan niet wachten!
|
Auwtekker. Denk niet dat ik er ben, cashflow problem, als ik met iemand met de auto kon gaan was het een ander verhaal, maar ik weiger 30 euro uit te geven aan een treinkaartje.
|
morgen ook mars volta, ik was het helemaal vergeten......nou ja ik laat me dan maar verrassen ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met pasen naar paaspop. Ik heb vooral zin in Fiction Plane.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder wrs Lightspeed Champion, de 30ste ook in Rotown. Kaizers Orchestra 1 en 2 april, en Motel Mozaique (als vrijwilliger). |
ik was naar light the fuse maar ik was te kapot om het echt mee te maken. morgen is lawnlessness
|
Citaat:
Citaat:
'Wanneer we de bisronde niet meetellen, is dit het voorlaatste nummer. Het noemt 'One day our house will become so heavy that it will sink into the earth' en dat gaat over mijn kindjes die over de laatste paar maanden ontzettend veel spullen mee naar huis nemen zoals takken, slakken, en stenen.' <3 |
ae, naar jochemska zn rode trui staren
en dinsdag yeasayer of dead meadow |
Citaat:
|
Maargoed, ae & CLARK dus.
|
Clark sux.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jawel, sinds Empty the Bones of You is het rap bergafwaarts met hem gegaan met als grootste dieptepunt Turning Dragon, bah.
|
Ik zou de 8ste naar Houwitser maar dat is gecancelled.
|
Citaat:
Vanavond naar Mars Volta. En Body Riddle is gewoon gaaf, HenkMul, albeit niet zo gaaf als Empty The Bones Of You. Van Turning Dragon vind ik alleen de naam leuk. :( |
Citaat:
Op Turning Dragon staan best een paar leuke tracks 'Mercy Sines' vind ik erg vet (y) Maar zijn vorige werk is idd way better |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sir Richard Bishop & Earth in Vera gisteren.
SRB viel echt tegen en Earth was gigantisch gaaf. |
Vanaaf geen Existence Denied in Simplon te Groningen, maar Elexorien \o/
|
Het laatste was Bruce Springsteen afgelopen december in Arnhem. VOlgende geen idee nog.
|
Citaat:
|
nou kom op, hoe was autechre? vertel het de baas
|
Zometeen naar Panic concert in 013, kan niet wachten! :)
|
Autechre was vet, alleen aan de korte kant, volgens mij stonden ze er maar een uurtje. Clark was ook wel lekker, alleen had ik erg het gevoel dat ze gewoon Turning Dragon in de CD-speler hadden zitten.
Volgende wordt lokale bandjes in BukBuk morgen. |
Citaat:
|
Vanavond voetjes van de vloer bij Tektron (arnhem).
|
Autechre was erg enorm tof,clark viel tegen.
Gisteren panic at the disco was zwaar ruk,maar dat viel te verwachten. Morgen Múm(Y) |
ae was tof, maar had van mij wel wat abstracter gemogen.
clark vond ik echt geen zak aan. |
Citaat:
|
ik ga naar motel mozaique maar dat duurt nog ekkes
|
Hot Chip en the Presets op donderdag. Ik wilde ook naar Motel Mozaique, maar ik moet nog kaartjes kopen. Ik weet niet eens meer wat mijn laatste concert was. De balkan band op Amsterdam Centraal ofzo. :(
|
zaterdag optreden op n verjaardag van verschillende vrienden, de melomanics kwamen optreden, was goed!!! =) en eerst volgend optreden? nog geen idee, en anders de zondag van pinkpop
|
Múm was gister errug goed.
Volgende is volgens mij EF in het patronaat |
Hot Chip is uitverkocht. (N).
|
Vrijdag naar Paradise Lost in tivoli (y)
|
Fuck Hot Chip, donderdag Amon Tobin en de geruchten gaan dat Evil Conduct (niet de band maar de forum nerd) ook zijn gezich gaat laten zien.
|
:rolleyes:.
Edit: Ik hoor net van Otis dat Hot Chip a.s. donderdag is (ik dacht dinsdag). Misschien ga ik naar Black Dice en probeer daarna in de grote zaal te komen. Hmm. |
Vrijdag PatD was erg cool! Ze spelen zoveel beter live dan een paar jaar geleden (y) Wel beetje jammer van die voorprogramma's maar Panic maakte t meer dan goed :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |