![]() |
Mis je...
Ik ken je nu al tien jaar,
maar nu is plots het afscheid daar. We hoopten langer samen te zijn, daarom doet dit afscheid extra veel pijn. Ik mis alles aan je, die liefde die je me gaf, de leuke gesprekken, de minder leuke. Je gezicht, je lach, je tranen. Je handen die mijn gezicht aan raken, hoopte ik ooit naast je te ontwaken? Hoopte ik op jou mond? Op de kus die je me niet zond? Nee, dat denk ik niet. Wel weet ik dat ik achterblijf, met pijn, en verdriet. Ik weet nog wel wat je tegen me zei: "Meisje, blijf bij mij!" Wat ik met die woorden aan moet weet ik niet, want ik heb pijn, pijn en verdriet. Ik mis je lieverd,echt waar! Maar wat moet ik met die woorden? Hoe maak ik ze waar? |
Toelichting: gaat over een hele goeie vriend van mij (deen red.), waar ik n hele close band mee heb. Onlangs heb ik afscheid van hem moeten nemen.
|
|
Echt heeeeeel mooi, ik heb ook pas mijn hamster verloren, en ik weet precies hoe je je voelt.
|
Citaat:
|
prachtig....vr0em
|
Citaat:
|
maar nu even over het gedicht, mooi hoor en suc6 ermee http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
thnx
|
mooi, heel mooi!
|
Citaat:
Het is wel een heel mooi gedicht, en wat vervelend allemaal voor je. maar gaat hij zo ver weg dan, dat je hem nooit meer zal zien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |