![]() |
Zinloze memen.
Ik heb het dan over posts als "50", "100", "tvp", et cetera. Kan er niet in het beleid opgenomen worden dat buiten Onzin en chattopics het posten van dergelijke pixel- en scrollverspilling niet meer is toegestaan?
Bij voorbaat dank. |
VOOR!!!! (y)
|
Wat een zinloos topic.
Dergelijke posts vallen onder de offtopic / spamregels en behoeven dus geen eigen vermelding. |
Een offtopic post voegt soms nog wat toe, maar een meme is altijd storend en nutteloos. Bovendien zijn ze besmettelijk, dus moet je ze snel uitroeien zodat ze zich niet kunnen verspreiden. Daarom lijkt me strenger beleid t.o.v. gewoon offtopic posten gerechtvaardigd.
|
Ik ben voor het strenger aanpakken van deze dingen buiten onzin. Wat mij betreft valt het binnen de spam/offtopicregels, maar dit moet gewoon even duidelijk worden aangekondigt. (Maar ik beslis niet alleen) Alleen tegen een 500e heb ik minder bezwaar als het bijvoorbeeld een reeks is, dan moet er toch een nieuwe komen en een laatste post is dan uberhaupt een die verder aardig genegeerd wordt.
|
6
|
Citaat:
|
Ach, ik ben allang blij dat de meest storende trend op internet, Fipo, nog niet naar S.com is overgewaaid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja, slashcare.
|
Last post
|
Buiten onzin lijkt me dit een prima regel en ben ik dan ook voor. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed terug ontopic lijkt me een goed idee want ik ben het er wel mee eens. Is er al wat gebeurd? Gaat er nog iets gebeuren? Zo ja, op wat voor termijn? Zo nee, waarom niet? |
ik las wat anders
|
Ik blijf er in ons D&A schpamtopic gewoon mee doorgaan! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is wel een DK spamtopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen ergert zich er kapot aan! |
Citaat:
|
Citaat:
En je hebt het over 'iedereen', maar ik hoor zowat niemand erover klagen. |
mag dit offtopic gezeur van meneer hitzor aan zijn banman toegevoegd worden? ik vind dit niet echt passend op beleidszaken.
|
Citaat:
Maargoed nu zie ik meteen waar die 'slechte sfeer op dk' vandaan komt. |
Citaat:
|
Citaat:
@TS: Ik vindt het niet irritant zolang ze er nog maar wat meer in hun post zetten. |
Citaat:
|
Ik stoor me er niet echt aan.
Oh: 39. |
Citaat:
@Kazet 40 :P |
Citaat:
Citaat:
|
Het maakt mij eigenlijk niks uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |