![]() |
the Hives
wie kent dit?? meningen? album veni vidi vicious is koel. gematigd punk achtige shit. nog meer nummer tips?
|
ja wel leuke muziek
op pinkpop vond ik ze wel leuk, die zanger is heel erg showerig live... echt een beetje een ego... ik vind het wel leuk maar je moet er van houden... verder zien die kels er wel cool uit:) |
Echt de ultieme opstaanmuziek voor mij. Word er helemaal vrolijk van. Ze zijn wel ok, maar niet voor altijd.
|
wat ik ken = kewl. afgelopen nacht wassut nog op de radio... moet die cd echt eens nader gaan beluisteren. maar ben bang dat mijn verlanglijstje dan weer langer wordt; en ik heb dus geen geld :(
|
Here We Go Again is :cool:
voor de rest ken ik er niet veel van.. |
veni vidi vicious is idd errug cewl
meer ken ik niet van ze(hebben ze meer?) mja, ja The Hives zijn cewl |
Citaat:
precies, precies.. ! (y) =) |
tis toch rock'n roll??
|
veni vidi vicious de gexte
tis een beetje punk/rock&roll.... ik vind ze erg cool, ik heb veni vidi vicious en nog wat mp3's van oudere cd's... |
Citaat:
dead kennedys hebben ook veel rock und roll invloedjes hives zijn wel coel zij het wat eentonig |
Citaat:
|
Is ook van hun ja, ik vind ze wel gaaf, k heb veni, vidi, vicious, en dies wel koel, zij het wat eentonig na wat vaak gedraaid te hebben, maar ze zijn zeker wel koel.
|
Citaat:
|
hate to say I told you so is wel gaaf, maar nummers van hun vink beetje teveel op elkaar lijken
|
oja, nummer tips:
The Hives - A Get Together to Tear It Apart The Hives - A.K.A. I-D-I-O-T The Hives - Automatic Schmuck The Hives - Black Jack The Hives - Closed For The Season The Hives - Die, All Right The Hives - Find Another Girl The Hives - Hail Hail Spit N' Drool The Hives - Hate To Say I Told You So The Hives - Here We Go Again The Hives - I'm A Wicked One The Hives - Inspection Wise 1999 The Hives - King Of Asskissing The Hives - Knock Knock The Hives - Main Offender The Hives - Outsmarted The Hives - Statecontrol The Hives - Supply and Demand The Hives - The Hives - Declare Guerre Nucleaire The Hives - The Hives - Introduce the Metric System In Time The Hives - The Hives Are Law, You Are Crime The Hives - The Stomp The Hives - Untutored Youth The Hives - Uptempo Venomous Poison The Hives - Well, Well, Well ik heb deze op m'n computer, een aantal staan op veni, vidi, vicious en de rest... niet... |
the hives, ze vinden zichzelf best cool, maken niet hun eigen muziek zoals diverse boybands en toch zijn ze gewoon cool...ik heb ze vorig jaar gezien op lowlands en ik heb er zeker geen spijt van gehad :)
|
vind ze geweldig
geweldig op et podium ook vorig jaar op lowlands met onweer "GIVE ME THUNDERRR" ofsowiets zei ie :D mjah ze zijn iig erg cool |
ik heb ze op lowlands gezien vorig jaar en dat was SUPER! heb nu ook een cd van ze en :):):) coool!
|
Citaat:
en de cd is nu slechts 13 euro nog wat bij de plato in zwolle... ga m dus luisteren binnenkort :) |
The hives zijn :cool: . Ze stonden vorig jaar op pinkpop, en ze waren naar mijn mening 1 van de hoogte punten van pinkpop. daar ken ik ze dus van. Mijn favoriete nummer is "die alright" :)
|
jah die vind ik best wel koewl, sowieso vind ik rock 'n roll een gave combinatie met punk, randy vink bijvoorbeeld oowk super... en hun show vink echt koewl, heb ze vorig jaar op pinkpop en op lowlands gezien, allebei kei goed en gezellig :)
|
ik heb barely legal en veni vidi vicious. zijn wel leuke cds, tis wel vrolijke muziek, t gaat alleen wel een beetje snel vervelen vind ik.
outsmarted is mijn favoriet |
Ik heb ze ook vorig jaar op Pinkpop gezien. :D
Het lijken inderdaad een beetje egotrippers als je de show zo ziet, maar op de een of andere manier heeft het zo z'n charme bij hen. Mensen die meer voor de oude punk/rock&rollbands gaan, zullen het wel niks vinden, niet orgineel, saai. Ikzelf vind het wel leuk dat het soort muziek weer een beetje terugkomt en ik vind ze erg goed. De 1e cd moet ik toch nog eens gaan luisteren, hij schijnt wat harder te zijn dan de eerste. Als er nog eens een optreden van ze in NL komt ga ik zeker heen, maar volgens mij zit het er helaas voorlopig nog niet in.. :( |
jah leuke muziek :D leuk voor een regendans op lowlands :P enneuh dat arrogante ligt er wel heel dik op, -> expres gedaan voor de lol.. dan ist wel ok :)
|
'k Ken alleen 'Hate to say I told you so', maar omdat 'ie zo snel ging vervelen besloot ik niets meer te downloaden.
|
Citaat:
|
ze zijn wel koel ja
gewoon lekker zweedse punk 'n' roll ofzo |
ik vond ze eerst niet zo heel erg geweldig, maar naar mate ik wat nummers van ze ben gaan luisteren begon ik het wel aardig te vinden. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
E-M-P-T-Y is trouwens ook goed, spelen binnenkort in de fietsznfabriek (haarlem) check it out! |
Citaat:
nou ook mijn maatje, puh :P ;) maar ehm, nee dat heb ik niet met at the drive-in, ik vind die gast gewoon een gigantische kutstem hebben..[sorry] :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |