![]() |
stijfe pik?
ik heb er steeds vaker last van, dan zit ik gewoon te lezen ofzo, helemaal nix opwindens, en dan krijg ik opeens een stijfe waar ik niet van af kom, en dan moet je het amar probere niet te laten zien :S weet iemand waarom dit gebeurden hoe je er vana f kan komen?
|
Euh, ik twijfel of ik normaal antwoord moet geven of gewoon heel hard moet lachen. Ik doe wel allebei:
1) Aan je spelling te zien ben je nog een jong menneke, in dat geval is 't heel normaal dat 't gebeurd. Een hele lading aan hormonen zorgt ervoor dat je in totaal on-opwindende situaties toch een behoorlijke boner kan krijgen. Hoe je er vanaf komt? Eh, rukken wil wel eens helpen, schijnt. ;) Of aan iets heel ranzigs denken of erop slaan. 2) OMGLOLZZZZ!!!!11!!! |
dat werkt niet echt :P en in de eerste instancie heb je niet in de gate datie stijf is, en ik ben 15, word 16 in april :P kben gewoon heel erg moe daarom is mijn speling zo kut
|
rukke zui wel werke ja, amarja, doe jij dat maar ff lekker op school :P
|
Oh je speling.
|
Citaat:
|
Pubertijd heet dat geloof ik. :p
|
veel drop eten vriend, daalt je testosteronlevel van :D
|
Strakke boxers aan doen doe ik ook :D bij mij is ie dan minder zichtbaar
Of gewoon gaan zitten op een stoel en dan voorover over je tafel hangen ( stijve onderdrukken) dan ziet ook niemand het doe ik zelf ook;) |
Ik ben 20 en ook ik heb er 'last' van. :o Op totale random momenten kan dat gebeuren (hell, zelfs in gesprek met mijn oma). Wees blij dat ie nog stijf wordt, over 60 jaar denk je terug aan deze mooie tijd. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan niet beoordelen of ze het fout heeft (het is immers niet verbaal en daarom is er ook geen klemtoon hoorbaar) ;) Pubertijd is correct Nederlands en derhalve niet fout. De tijd dat men puber is. Ook dit is van toepassing op T.S. |
offtopic, stelletje taal-nazi's :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Of even op het internet kijken. Gelukkig heb ik een site kunnen vinden die wel up to date is: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/683 Daarnaast is het zo dat het woord puber en het woord tijd allebei los vermeld staan in het woordenboek. Samenvoegen kan een kleuter zelfs om, dan vervolgens daar een conclusie uit te trekken. Trouwens het woord adolescentie wordt in het dagelijks leven gebruikt voor mensen die ouder zijn dan 16 (ondanks dat het woordenboek anders zegt). Maar er is m.i. een grens wat betreft het ABN. Iemand die zegt: list en bedrog, ga je toch ook niet ter verantwoording roepen dat deze een tautologie uit!? |
/killself
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Maarja, het was wel duidelijk dat ze met 'pubertijd' de periode bedoelde dat er sprake is van geslachtsrijping en niet de periode dat degene in kwestie überhaupt puber te noemen is. Correcte schrijfwijze is dus 'puberteit'.
|
Citaat:
|
Dit is niet echt het topic om over spelling te gaan beginnen. ;)
|
Ja jullie dwalen weg bij het onderwerp:o
|
|
Ik geloof het hier wel mee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |