![]() |
In de ogen kijken kan iemand verliefd maken? Wat vinden jullie?
Denken jullie als je iemand recht in de ogen kijkt, mensen op je verlieft kunnen worden?
Ik zelf zou het eigenlijk niet weten, ik kijk als ik naar iemand luister soms wel mensen diep in de ogen aan, maar ik heb nooit geweten of iemand door dit ook sneller op mij is gevallen of niet. |
nee onzin.
hooguit irritant als je iemand te pas en te onpas diep in de ogen gaat staren. |
Citaat:
Nee, een leuke blik in iemands richting werpen is meer om te laten zien dat je interesse hebt, de rest hangt af van andere factoren. |
Haha, dan zullen er veel meer stelletjes rond moeten lopen. Zinloos aanstaren zal eerder op de irritatie werken denk ik, zoals bovenstaande zegt.
Ik vind het zelfs vervelend als mijn partner mij nog te lang probeert aan te kijken. |
Ik denk dat ik me eerder ongemakkelijk ga voelen als iemand me lang recht in de ogen kijkt.
|
ja, mensen worden inderdaad magisch verliefd op je als je ze maar diep genoeg in de ogen kijkt. (y)
|
Het leggen van contact begint over het algemeen wel met oogcontact, maar daar is verder dan ook alles mee gezegd.
|
Citaat:
|
de eerste keer dat mijn vriend en ik elkaar zàgen was er nog niet echt iets aan de hand, maar de eerste keer dat we elkaar écht in de ogen keken (toen hij op de lift stond te wachten om koffie te halen) was het wel raak. ik was helemaal ondersteboven van hem, en hij vertelde mij achteraf dat hij in het koffielokaaltje eventjes moest gaan zitten om te bekomen.
kan raar klinken, en gezien de bovenstaande reacties denk ik niet dat jullie er geloof aan zullen hechten, maar, dat doet er niet toe. overigens is er een verschil tussen "na die ene blik weten dat je verliefd bent" en "verliefd worden omdat iemand je diep in je ogen kijkt" - dat tweede is voor mij ook klinkklare onzin hoor. als je niet verliefd bent ga je het ook niet worden omdat hij/zij even diep in je ogen kijkt. |
Citaat:
|
Ik kijk soms wel naar iemand, maar dat is nooit langer dan zo'n 2 seconde, even een snelle blik.
|
Oogcontact zorgt wel voor aandacht, maar kan ook vreselijk irritant zijn. En nee, iemand aanstaren is gewoon niet sexy. Subtiel oogcontact dan weer wel en een liefdevolle blik kan ook, maar... Nee, je wordt er niet verliefd door.
|
Citaat:
|
Maar als je allebei iets voelt voor elkaar, en opeens kom er zo'n snelle blik, volgens mij voel je dat wel, gewoon een blik van 1 a 2 seconde, en als je dan lacht, volgens mij reageert iemand anders daar wel op als als diegene de ander al leuk vond
|
dan noemt men in t algemeen nou oogcontact:)
|
Citaat:
|
Ook zo'n mooie grote, zoals hij laatst bij Paul de Leeuw had:D?
|
ik iig NIET
op sgol zit een jonge, namelijk altijd diep in mijn ogen te kijke mr ik heb daardoor eigluk alleen mr een hekel aan hem:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |