![]() |
Piano boeken
Weet iemand toevallig waar noten staan van een een bepaald stuk.. Als je in de richting "top 40" zoekt.. Gewoon een paar bladzijden noten zeg maar... Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen, maar het komt er op neer dat ik niet meer zo vaak piano speel... Dat eigenlijk wel zou willen doen, maar niet veel geld overheb voor een boek..( krent, jaja ik weet t)... Dus ik vroeg me af of je ook gewoon losse stukken kon vinden op inet...
iemand een id?... thnx! |
de bibliotheek (www.pakdefiets.nl) is een goede plek om te beginnen. op internet is verrassend weinig bladmuziek te vinden; wel veel tablatuur voor gitaar maar daar ben je niet naar op zoek neem ik aan.
|
Je bedoelt dus gewoon bladmuziek voor piano?
Kijk eens op http://muziek.leerlingen.com. Aan de linkerkant moet je onder 'BladMuziek' 'Piano' aanklikken. Daar staan redelijk veel links naar sites met bladmuziek. Goede bladmuziek voor piano is inderdaad schaars op internet. |
Je kan ook een midispeler downloaden, een demo van cakewalk ofzoiets, en als je dan midi's download kan dat programma het omzetten naar bladmuziek. Is heel makkelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |