![]() |
Vergeten Winst
VERGETEN WINST
Niets word ik op de dag naar morgen Niets word ik op de kiezel die ik kies Niets wordt de onrust voor mij na jou Niets is vluchten op het einde van de zon Ze zien niet hoe ik stilletjes afdruipen kan Niets is binaire nachtelijke twijfels rennen Elke nacht struikelen over jouw bestaan Niets is dan de begrafenis van een seconde Moeder van haar spiegelbeeld in de spiegel Liggend in het huilen van stikkende kleuren Niets is dan opstaan en kleden, eten, vergeten Met bloedende knieën in de slaapstraat staan Denken aan iets is dan het einde, ik weet niets Was er maar een band, liefde zou dan alles zijn Ik wil de zoektocht naar niets opgeven, beste lezers en lezeressen, maar ergens is dat waaruit de voorbije weken aan leden: te veel plekken waar ik niets werd. Dit is dus echt nog eens autobiografisch, op een slechte dag. Naast de vele leuke dagen, gelukkig http://forum.scholieren.com/wink.gif Groetjes, Dreampoet |
't is goed, je hebt nog steeds die manier van je woordenschat uitbuiten waar ik van hou. tulips!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |