![]() |
Wat zou jij in je leven willen veranderen?
Wat voor verandering zou dat zijn? En waarom wil je dat? Wat zou die verandering betekenen? Word je er misschien gelukkiger van?
|
Op zich ben ik vrij tevreden. Er zijn wel een aantal kleine dingen die ik veranderd zou willen zien, maar dat moet vanuit mezelf komen. Ik zou graag willen weten welke vervolgopleiding ik wil gaan doen. Wat ik ook wel zou willen veranderen is meer met huiswerk/school bezig zijn.
Al gaat dat de laatste paar maanden goed. (y) |
Alle dingen die beter kunnen zou ik graag beter willen hebben.
|
^ Potverdorie, daar sla je de spijker op z'n kop!
Ik wil minder lapswanzen en meer aan m'n studiezooi doen. Het komt steeds dichterbij en steeds schuif ik het maar voor me uit. Ik wil niet weer zakken. En op andere (niet studie) gebieden moet ik ook productiever zijn. |
Ik zou iets meer motivatie kunnen hebben om echt iets van deze studie te maken.
Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden. |
Ik wil minder hoge eisen stellen aan mezelf. Ik denk dat ik vooral qua studie veel te veel verwacht van mezelf.
|
Als ik dit jaar mijn P haal ben ik tevreden :)
Waarom zou ik allerlei dingen willen veranderen? Het is toch nooit goed. Uiteindelijk kijk je altijd naar mensen die het nóg beter hebben dan jij. |
Ik wil een eigen huis, dat zou zoveel irritatie schelen...maar dat zit er voorlopig nog niet in :(
Ben wel aan het werk daarvoor :) |
op dit moment ben ik erg blij met mn leven. ik heb dingen veranderd die ik wilde veranderen.
de paar dingen op redelijk korte termijn (toch wel binnen 5 jaar) is een (koophuis) in (omgeving van) Alkmaar. Niet omdat Den Helder niet okay is, maar omdat reizen naar Amsterdam wel een beetje rottig wordt en een baan vinden (evt. gecombineerd met een vervolgstudie) waarin ik veel plezier heb. verder mag mn leventje zo doorgaan! oja, mn chronische nekpijn mag weg, maar daar moet ik maar niet op hopen volgens mn fysio ;) |
Citaat:
|
een volle zwitserse bankrekening en aandelen in olie goud en voedsel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de weinige dingen die ik niet wil veranderen zijn makkelijker op te sommen: mijn familie en mijn vrienden. verder mag alles wel anders. tenzij het slechter wordt natuurlijk.
|
Mijn punten. Meer leren dus.
|
Ik zou trouwens kleinere voeten willen hebben (3 maten eraf naar 46 is prima). En ik zou wel handiger willen zijn dan ik nu ben. :o En echt een eigen huisje of appartement. Inclusief veel ruimte voor muziekinstrumenten e.d. Oh ik wil ook wieltjes onder mijn basversterker. :p En een relatie lijkt me ook wel weer leuk. :o
|
De mensen die ik ken! Die mensen waar ik op school veel mee omga komen mijn neus uit. En wel meer, mijn gebrek in motivatie. En ik zou beter gitaar willen spelen. En dan ook een elektrische gitaar hebben en een hele toffe band vormen, en optreden waar dan ook. En ik zou naar Engeland gaan en daar ook weer hele leuke mensen leren kennen.
Tof topic, trouwens. |
Ik zou willen dat ik minder labiel was. Maar aan de andere kant, gewoon 'gewoon' zijn is ook weer zo saai. Laat ik het anders formuleren: ik zou willen dat ik minder dieptepunten had.
|
Ik wil dat ik motivatie van vasthouden, dan zit ik een hele week voor een toets te leren maar als het dan te dicht bij komt ga ik de hele dag onzinspelletjes op de pc doen.
|
Citaat:
Wat voor mensen zouden jouw leven leuker maken dan?:o |
Citaat:
|
Genezen, studierichting weten, vriendje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou graag een TDI willen met een grotere motor (gewoon al die letters rood :D (y) )
|
Ik zou wel minder snel rood willen worden. :o
|
Ik zou willen dat ik wat meer energie had en mentaal stabieler was, zodat ik wat op kon schieten met mijn studie.
En ik zou mijn eigen huisje willen zodat ik met vrienden kan samenwonen ipv met de overactieve, idioot milieubewuste, graatmagere, 100 sporten bedrijvende, Cruella-de-Vil-lach-hebbende huisgenoten die ik nu heb... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |