![]() |
40days 40nights
Het klinkt raar, maar ik heb mezelf voor de grap deze ziekelijke bedoeling opgelegd.
Geen sex Geen masturbatie. No touching yourself at night! No nothing. Nu de 12de dag en heb het redelijk lastig :p Heeft iemand hier ervaring mee? :p Is het wel mogelijk? Want nou ik het niet meer doe weet ik pas wat ik mis :p Het is wel iets dat ik zowiezo probeer, ik moet het gedaan hebben :) Enige volgers? :p |
Ik zou er zwaar blauwe ballen aan overhouden. En om dat te voorkomen zou ik ook geen sexueel getinte gedachtes mogen hebben om erecties te voorkomen.. en dat lijkt me veels te lastig en onbelonend voor 40 dagen.
|
Trouwens.. na die 40 dagen ga je jezelf helemaal suf bevredigen dus wat is het doel? Echt trots op jezelf zijn? Goed verhaal voor in de kroeg? Of hoop je stiekem dat hetzelfde jou overkomt als in de film?
|
Volgens mij wordt het na verloop van tijd makkelijker. Maar dat is ook alleen maar "van horen zeggen" :P
|
Op Muziek hebben ze een dryathon gehouden.
|
Citaat:
|
Hoop doet leven. _O_
Voor de rest is het gewoon een testje, mijn wilskracht even peilen :) |
Volgens mij moet het prima mogelijk zijn. Nu is het voor vrouwen misschien anders; wij hebben geen last van blauwe ballen.
Maar daarbuiten was ik er als ik jou was helemaal niet aan begonnen. :p Ik ben wel benieuwd of andere mensen dit of iets soortgelijks weleens geprobeerd hebben. |
Citaat:
|
Geen probleem. Alleen heb ik daar nu echt GEEN zin in.:p
Moeilijk is het niet als je gewoon alle leukerds voorbij loopt, maar dat is toch saai. Zonder sex zitten is helemaal niet zo'n drama, of het leuk is is een ander verhaal. |
Lijkt mij geen probleem. Heb best wel eens 40 dagen geen seks gehad, maar daar viel geen masturbatie onder.
Enniewee, ik denk dat het wel kan, men in het algemeen. Ik zou het alleen nu niet meer kunnen en vooral, ik wil het niet. :o |
In de periodes dat ik vrijgezel was heb ik daar nooit problemen mee gehad. Raar genoeg had ik er dan ook, in geen enkele vorm, behoefte aan.
Nu zou ik dat mezelf én hem niet aan willen doen ;) |
Ik zou het gemakkelijk kunnen, maar seks werkt tegen teveel dingen...
|
Vroeger kon ik het, toen kwam de pubertijd...
|
ik zou een andere hobby proberen
|
Klopt het niet dat mannen zichzelf 'moeten' aftrekken, omdat ze anders idd blauwe ballen krijgen en dit pijn gaat doen. Ik heb wel eens opgevangen dat mannen zich moeten rukken om het sperma te laten verversen.
Want als dat zo is ga je het nog knap lastig krijgen. |
nee hoor, dan krijg je gewoon een natte droom
maar 'moeten'? Volgens mij niet! |
Citaat:
En natte droom om het kwijt te raken? Haha, dan is het wel slecht geregeld bij de jongens als dat echt nodig is. |
Iemand zei het zo verschrikkelijk stellig tegen me dat ik het spontaan geloofde.
Nou goed, dan is dat fabeltje ook weer de wereld uit. Maar lastig is het volgens mij toch wel voor het mannelijk geslacht. |
Citaat:
Om het ff met wat literatuur te backuppen: "Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben." Oftewel opwinding zonder klaarkomen = pijn aan je zaakje. Elke gezonde jongeman word ongetwijfeld een aantal keer opgewonden in die 40 dagen, dus is de kans groot op blauwe ballen als je niet masturbeert/sex hebt. |
Citaat:
|
mijn max was een dag. Toen ging mijn vriendin me zo pesten dat het onhoudbaar werd. nou ja, pesten.... iedere aanraking was genoeg om compleet gek te worden. Ach, ik leg me erbij neer dat ik het niet kan :D
|
Citaat:
Sowieso, als je seksuele situaties ook uit de weg gaat, wordt je niet zó opgewonden dat je er blauwe ballen van krijgt denk ik. (Tenminste, niet tot het eind van die veertig dagen :D). Nogal een verschil tussen een stijve van een mooie meid die voorbij komt, of een stijve van twee uur fanatiek zoenen en aanraken. |
Citaat:
Maar, en dat geld misschien alleen voor mij, als ik een week lang elke dag een keer of 2 opgewonden ben en aan het einde van die week er niets aan doe.. dan gaat het erg vervelend voelen en moet er toch wat aan gedaan worden. Natuurlijk als ik zoiets debiels zou doen als echt 40 dagen geen seks of wat dan ook dan zou ik ook mezelf forceren om aan alles behalve seks te denken. Maarrr dat is voor mij niet altijd even makkelijk.:) Maar ik ben toch blij dat jij er iets meer van af weet dan je wat jongere geslachtsgenoten. |
Citaat:
|
Moet geen probleem wezen, zelfcontrole. Maar ik ga het niet proberen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar uit als mensen in je omgeving dat eenmaal doorhebben gaan ze met ongelooflijke zekerheid de meest schrikbarende stellingen poneren ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie niet wat hier moeilijk aan is.
Zie vooral het nut hier niet van in. |
Dat is niet eens zo erg want dat zie ik wel van meer dingen niet, maar het heeft ook nog eens totaal geen functie...
|
Nut, functie... :p
|
Waarom zou ik :|
|
Citaat:
|
Citaat:
En als we zo gaan redeneren: Citaat:
|
Mijn welgemeende excuses voor de grove fout in het woord politieagent.
;) Als je consequent was geweest had je van politie voor agent ook gezegd dat het overbodig was geweest. Hoewel ik niet goed snap waarom je overbodig erin betrekt. Veel nutteloze en functieloze dingen zijn geenszins overbodig. (wel was daar natuurlijk gezet om te benadrukken dat er een tegenstelling kwam) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+500 voor degene die de slechte grap ontdekt |
Ok, en nu weer lief zijn voor elkaar.
|
Als ik geen vriend heb zou ik het kunnen.
Nu zou het echt moeilijk zijn. Als ik ongesteld ben dan hebben we het al moeilijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, we hebben beiden geprobeerd celibatair te zijn omdat ik een weekje naar Dublin ging. O-M-G, het was hels.
|
ja euh, nog nooit geprobeerd, ik zou het wel kunnen, maar heb echt totaal niet de behoefte om het te doen.
Ik zie niet zo goed in waarom je jezelf sex zou ontzeggen, kennelijk zie je het dan ergens als iets dat slecht voor je is?! anyways have fun |
Citaat:
of misschien gewoon als uitdaging? Ik heb geen zin om het te proberen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |