![]() |
Van wie kreeg jij je laatst PM/sms/brief/e-mail/telefoontje?
En wat heb je teruggestuurd, of juist niet? Wil je ook vertellen waar het over ging? Ben jij een fervente sms'er, of schrijf je liever brieven? Laat het weten!
TS trapt af: Mijn laatste PM was van Missy. Over drama's. :P Ik heb braaf teruggepm'd. SMS: van Mieke, over het feit dat ik mijn sudoku's heb opgelost. :) Brief: van Mieke. Want zij had weer geschreven op mijn brief. Nu moet ik nog terugschrijven. E-mail was van Mathilde, over haar verhuizing. Ik moet nog terugmailen. :o Telefoon: Kan ik me niet herinneren. :o |
Ik heb even je topictitel aangepast. Een vraagteken erbij. ;)
Ontopic: PM: Van Sperzieboon, over dit topic. SMS: Van mijn vriend. Of we vanavond nog gaan hardlopen. Brief: Van de Rabobank. E-mail: Een lief mailtje van een vriendin. Telefoon: Van mijn vriend. |
PM was van EoS over het ww-spel over de functielijst en wie het verhaal schreef. Ik heb teruggestuurd dat hij het verhaal mocht schrijven.
SMS was van mijn ex over dat haar internet het niet deed en ze wilde weten wat ik wilde zeggen. Ik heb toen teruggestuurd dat ik met haar wilde babbelen en het niet zo belangrijk was. Brief was van de studievereniging over dat er ALV was. Ik heb er niet op gereageerd :p Mail was van mijn zusje over de vakantiefoto's. Ik moet nog terug sturen over dat ik bepaalde foto's erbij zet. Telefoon kan ik me niet meer echt herinneren. Volgens mijn mobieltje heb ik als laatste naar EoS gebeld. De laatste die mij gebeld heeft, was mijn ex toen ik bij mijn ouders was en dat is ook alweer heel lang geleden. Na het telefoontje heb ik haar genegeerd :o Ik doe voornamelijk mailen en pm-en. Bellen is eng en brieven schrijven is veel werk. |
PM: Van `M@rko, over een foutje in een stukje op beleidszaken.
SMS: Pff... ik weet niet eens meer waar mijn telefoon is :bloos: Brief: Van de postbank. E-mail: admin@deslyxie.nl Telefoon: Van een vriend. |
PM: Geen idee. Ik heb er ooit geloof ik één gekregen, maar die is verwijderd.
SMS: Voicemail. Brief: Postbank. E-mail: Bol.com Telefoon: Collega. |
PM: geen idee, ik krijg bijna nooit PM's
SMS: mijn vriend over zijn werkbespreking Brief: mijn woningcoorperatie over het bezoek van de rijksmonumentendienst (ik woon in een rijksmonument :D) E-mail: mijn stagebegeleider, dattie een fiets nodig heeft Telefoon: de milieudienst, dat ze morgen onze kelder komen leeg halen (VLAK voor de rijksmonumentendienst komt, toevallig he :p) |
PM: Innogen
SMS: Beste vriendin, met alleen de tekst 'Jippie!' (Had haar laten weten dat kaartjes binnen zijn voor een concert) Brief: Krantje van m'n werk Mail: Studielink, dat de IBG m'n Colloquium Doctum niet kan verifieren Foon: Zus, of ik nog langs kwam. |
|
PM: Sperzieboon! Random crap zoals altijd ;)
SMS: van een vriendin, dat haar vriend het had uitgemaakt Brief: rekening van de dokter Mail: reclame Telefoon: Diezelfde vriendin, ik belde om te vragen hoe het ging. |
Citaat:
Mijn laatste sms van een vriendin, over dat ze mij ook een fijne dag wenst. Mijn laatste brief was van de ABN amro voor de no-claim teruggave :p Mijn laatste email was van de itunes store, waar ik me nog steeds voor moet afmelden want daar doe ik niet aan Mijn laatste belletje was van een klasgenootje, of ik al klaar was met afdrukken |
PM: Lisaaah
sms: niets nieuws brief: de Glasfabriek NV, over een sponsorpakket dat ik kan komen ophalen. Erg hip (y) email: Bastian, notulen van de vergadering telefoontje: ook van Bastian, over tijdstip en plaats van de vergadering. :o |
PM: Van jongen1986, over msn.
SMS: Van een schoolvriendin, over een artikel dat we moesten schrijven. Brief: Dat is al zo lang geleden dat ik dat niet meer weet:o Als kaarten ook tellen, dan van een vriendin van mijn mama. (y) E-mail: Hyves; je hebt een nieuw bericht. Telefoon: eehm, mijn tante! Over cadeautjes voor mijn mams. |
Cherry Springs.
|
een pm van coolkast
|
Smsje van een klasgenoot, of ik vanavond meega naar een voorstelling, maar ik kan niet...
|
sms: ecnelis *O*
|
PM Ieke
SMS vriendin S Brief Pruts0r Email nichtje W Telefoontje mamma |
PM: Dolores
SMS: ecnelis Brief: de bank of zo Email: vriendin Telefoon: mama |
PM: Kazet Nagorra over het WW-spel
SMS: Eh mam, over dat ze me op kwam halen. Brief: Bank, over mijn bankafschrift. Email: De decaan, over de studievoorlichtingsdagen op 31 maart en 1 april. Telefoon: Dat zal ook mam wel zijn, over dat ze aangekomen was. Ik sms soms, niet echt vaak. Brieven schrijf ik nooit, emails wel. Eigenlijk vind ik brieven wel leuk, vooral om te krijgen maar ook om te schrijven enzo. :) |
En nog weer 2 pms, van Missy en weer een van coolkast
mailtjes: alleen maar spam telefoon: mezelf, want ik was hem kwijt |
PM: Louis Armstrong
SMS: Van de postbank :p en daarvoor van mijn zusje! Brief: Van mijn moeder denk ik! Of mijn telefoonrekening. E-mail: Van iets waar ik een toner besteld had. Telefoon: Van mijn vriend. |
PM: van Quis, echt maanden geleden, over iets in het simple art topic.
sms: Ik doe niet aan sms'en. Eigenlijk doe ik sowieso niet aan mobieltjes. brief: iets van WdkA over de toelating oid. e-mail: van een docente over niet-schoolse dingen. telefoontje: van een lief meisje waar ik heel even verliefd op ben geweest maar wat na een week of twee alweer over was. |
PM - van de spelleider dat ik nog mee kon spelen.
sms - of ik een film kom kijken bij T. brief - iets van de verzekering email - van Gustav voor kaartjes voor Agua de Annique *O* telefoontje - m'n werk of ik dinsdag wilde werken. |
PM - spelleider, mijn functie voor het wwspel
SMS - weet ik niet meer Brief - Belastingdienst E-mail - Spam van PartyPoker Telefoon - weet ik niet meer |
Mijn laatste PM: reacties op mijn msn chatcontactpost en wie gaat jullie geen flikker aan :p
SMS: Van een meisje en das allemaal prive :o en ja ik heb teruggestuurd Brief: Brief? god wat ho-pe-loos ouderwets :bloos: dat zal wel een bankafschrift geweest zijn....of een levering van psychologie magazine.... of een pizzafolder oid E-mail: Een of andere russische postorderbruid op zoek naar westerse mannen.... :| na 30 van die mailtjmoeten -_- Telefoon: Tandarts, gisteren, hij was ziek en zei af... ik word vanavond weer gebeld :p door iemand van studieversnelling en ik moet ook nog iemand bellen vanavond :p |
PM: Nog steeds van jongen1986, volgens mij ben ik niet PMbaar. :p
SMS: Vriend, over wat de allergoloog had gezegt en welke medicijnen hij zou krijgen. Brief: School, over 'n boek wat ik nog in moet leveren. :o E-mail: kennissen, met een foto erin die gemaakt is op 't feest van mijn mams. Telefoon: mijn opa die mijn broertje graag wou spreken over voetbal gedoe. :p |
PM: al een tijdje geleden weer, van Lisa
SMS: van Munira, dat haar stuk van het project erop staat Brief: van de postbank E-mail: van een meisje die vraagt of ze hier mag slapen als ze toch in den helder is Telefoon: van de albert heijn of ik wou werken nu lijkt het net of ik geen sociaal leven heb ofzo, maar alle vriendinnen smsjes/mailtjes enzo waren net daarvoor, dit waren echt de laatste ;) |
PM: geen flauw idee. niemand, misschien.
SMS: van de postbank, zo'n overmaak-smsje-code-ding. en daarvoor van marieke en daarvoor van remi en daarvoor van Abel ^^ Brief: van de large, dat ik moet betalen. en bankafschriften... E-mail: Reclame van de Hunkemoller... dingen van ItsLearning*kots* Telefoon: van Abel! <3 Ik word niet zo vaak gebeld. XD |
PM: Mono-racer
SMS: Van een jongen die vroeg of we binnenkort samen wat gaan drinken :) Brief: Postbank, mijn inloggegevens, nu kan ik eindelijk weer internetbankieren *O* E-mail: Een collega Telefoon: M'n vader, deze vroeg mij waarom mijn moeder d'r mobiel niet opnam..(n) |
PM: niemand.
SMS: niemand. Brief: niemand. E-mail: niemand. Telefoon: niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*O* |
Dat is niet iets om trots op te zijn ;)
PM: alweer sperzieboon! Sms: dp ;) Brief: bank! Email: studiegenoot Telefoon: Collega van mn moeder -O- |
E-mail is nog open. ;)
|
Maar dat is eng :bloos: Ik doe liever pm :)
|
Iemand heeft mij wel gebeld, maar dat was niet speciaal voor mij. Ik moest wat zaakjes regelen.
|
PM: Darkiekurd
MSN: iemand uit mijn klas Tel: ook iemand uit mijn klas, over het uitval:) Brief: een bankafschrift en een brief "groeten uit Brugge" mail: spam |
Ja ze bellen ook nooit zomaar voor mij -O-
|
Ik weet nooit wat ik moet zeggen als ik iemand aan de foon heb, ik praat liever gewoon
|
Brief is hetzelfde, ook niet speciaal voor mij.
Alleen SMS is echt "open", maar ik heb nog nooit gesms't (?) dus dat maakt niet uit. |
Oeh nieuwe sms *O* :levenloos: -O-
Edit: en pm natuurlijk van darkie :P |
Pm: Hppa geloof ik
SMS: Van iemand die vertelde dat hijg ezakt was voor rijexamen. Onbeantwoord, want geen btg, en geen idee waarom hij mij dat sms'te :p E-mail: m'n zus, nog onbeantwoord. Over niks eigenlijk Brief: Van ECI een folder vandaag |
PM: DP.
sms: Een vriendin. Telefoon: Een andere vriendin. Brief: Nóg een andere vriendin. E-mail: Een docent. |
Mijn laatste PM is van WolterB (hoi! :P)
SMS is van een vriendin Brief.. eh. Geen idee. :o e-mail: studiegenoot. Telefoontje: Waarschijnlijk van een telemarketeer. |
PM: Supreme Dutch
SMS: een vriend brief: zorgverzekeraar e-mail: mijn moeder :p telefoontje: huisgenoot waar het over ging gaat jullie niets aan :nono: |
PM: Not for Sale
SMS: Rachel brief: Rabobank e-mail: Leiding van scouting telefoon: Qimm |
PM: geeen ide
SMS: een vriend brief: ABN e-mail: uuuuuhm, van de studievereniging telefoon:mn vriendje |
PM: geen
SMS: een vriend, omdat ik ziek was geworden brief: verzekering e-mail: zelfde vriend, om af te spreken waar we elkaar zouden treffen telefoon: zus |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |