Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd-meisje-flirten-afspraak-versieren? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1676715)

Rainn 12-03-2008 11:08

verliefd-meisje-flirten-afspraak-versieren?

Hai!

Okee probleem!
Ik heb sinds 2 weken les in frans, het is een student uit frankrijk die hier tot december studeert en zij wil graag Nederlands leren en dan leer ik haar frans. Heel leuk allemaal maar ik ben tot overmaat van ramp verliefd op haar geworden (ze is echt heeel heel heel leuk:p) En nu mag ik voor zaterdag iets uit gaan kiezen wat we gaan doen.( we spreken steeds 1x in de week af) maar wat kan ik nou uitkiezen? iets wat niet te obvious is want ja ik wil gewoon langzaaaaam laten merken dat ik dr leuk vind en niet in 1 keer boem pats.
Ik heb hier echt totaaaal geen ervaring mee, hoe versier je in godsnaam een meisje als je zelfs een meisje bent......

Thx,

Jess

hermanf 12-03-2008 11:35

Dronken voeren tijdens het kijken van een dvdtje op je kamer (Irreversible bijv. om het in Franse sferen te houden :D) en dan kijken hoe ze op lichamelijke toenadering reageert.

Bartezz 12-03-2008 11:46

tsja een belangrijke vraag is of zij op meisjes valt, zo niet ben je bij voorbaat al kansloos en anders lijkt het me niet zo heel veel anders dan een jongen versieren (met als enig verschil miss dat zij wel de subtiele hints oppikt;))

wat je gaat doen maakt niet zo veel uit, desnoods gewoon wat drinken en zorg voor enkele subtiele aanrakingen en woordjes.

Get Psycho 12-03-2008 12:10

als ik dat eens wist ;)

leuk filmpje, flesje wijn erbij.. wat kaarsjes aan, later misschien wat romantische muziek.

En misschien is het juist wel makkelijker. Jij bent zelf ook n meid dus dan is het al iets makkelijker misschien.

SiemdeCyper 12-03-2008 13:35