![]() |
[tekening] beginsel shakira
|
ben vanavond nog bezig geweest om de contrasten aan te geven.
Ogen moeten nog donkerder, maar daar wacht ik nog mee, eerst kijken hoe het haar uitkomt. Naar mijn mening lijken de ogen nu al wat, maar ik tuur daar soms veel op zodat ik dat niet altijd kan zien. |
wow, ik vind hem mooi.. die ogen zijn volgens mij wel goed zo eigenlijk :)
*zucht* ik ben jaloers op mensen zoals jij. |
:eek:
Leer mij ook zo tekenen! Ik vind de ogen eigenlijk het mooiste, maar naar wat ik begreep is het nog niet af. :) |
Hij's zeker al erg goed voor een beginttekening! *is benieuwd naar het vervolg*
|
Kvind em erg mooi, alleen dat tattoo-ding past er niet echt bij, te donker en niet echt mooie letters.
|
Citaat:
Tevens ben ik er nog niet over uit hoe donker de tekening precies word, ik zet altijd is kenmerkende dingen op, zoals ogen, mond en in dit geval de tattoo. Vandaag ga ik verder en plaats het volgende resultaat erbij. Annee ---> teken jij ook dan ? verder iedereen bedankt :D:D |
Woeii! Hijz weer megamooi! Volgens mij worden die ogen erg :eek: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
nog wel een beetje aan de ogen werken imho :) |
kei mooi schatje ! (k) (y)
|
Vind hem ook best wel mooi. Ik zou alleen idd nog wel wat doen met contrast en schaduw.. Nu springen die tattoo en die ogen er zo uit, je zou de rest nog wel krachtiger kunnen maken, dnek ik.
|
De letters zijn.... fout, niet 3d genoeg of zo... en hij lijkt niet echt. Verder wel coolig
|
ratsja gaat een tekening van mij maken, ratsja gaat een tekening van mij maken :) *trots* :o
|
Ze ziet er goed uit voor een beginsel. Licht geschetst en heeft al de goede vormen :D
Maar ik geef je extra tips: -het oogwit is niet echt wit, die zijkantje van het wit een klein beetje grijs maken, daardoor krijg je meer diepte -gebruik zo min mogelijk een doezelaar -als je met meerdere potloden wil werken , begin met harde en eindig met zachte potloden Misschien wist je dit al, maar voor andere die nog beginnen is dit handig. |
Citaat:
hoe kom jij hierbij. want het liefst begin ik altijd met zacht. en waarom geen doezelaar (ik gebruik er geen trouwens hoor) |
Citaat:
en waarom geen doezelaar (ik gebruik er geen trouwens hoor) [/QUOTE] doezelaar is hetzelfde haast als met je vinger het potlood uitvegen, dat is lelijk (in mijn ogen). Je moet gewoon proberen met potlood zo egaal mogelijk in te kleuren.. |
Je moet er meer karakter in steken, meer felle lijnen, meer durf.
De letters en de ogen laat je sterk uitkomen maar de haren, de neus en de mond veel te licht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
erg mooi, alleen die letters op d'r arm vinnik wat minder
|
ik vind het voor een beginsel zwaar mooi
|
ik vind het gewoon echt onwijs mooi getekend! *respect* :D Volgens mij klopt het allemaal tot nu toe wel helemaal op die tekening, en dat voor een beginsel. echt heel erg coel gedaan!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |