![]() |
wond in gezicht
Hallo,
Ik heb dus een vet probleem, ik werk als vertegenwoordiger en moet er daarom verzorgd uit zien. Ik had een puist die steeds groter werd op het midden van mijn wang, ik besloot hem uit te knijpen vandaag, maar schoot uit en met mijn nagel vloog er echt een stuk vel van mn wang af :S het bloeide even en nu is het echt een rode wond van 1 bij 1 cm, hoe kan ik dit zo snel mogelijk laten genezen? vaseline er op? of juist niks? ik kan me zo namelijk niet echt vertonen bij cliënten alle hulp is wel kom :P |
Ik zou er niet teveel rommel op smeren, zeker geen vaseline want dat sluit de huid af en dat lijkt me niet bevordelijk. Heb je calendulan emulsie ofzo? Dat kan wel helpen. En verder er afblijven, of alleen met schone handen aankomen.
|
Cicalfate van Avene :) of vitamine A zuur (retinoids) maar dat laatste is enkel op voorschrift dus daar heb je niet veel aan :)! Cicalfate dus, bij je plaatselijke apotheek! Je moet de wonde goed vochtig houden.
|
Dat vind ik ook altijd ZO kut...een wond op je gezicht (egaal (of is dat limburgs) hoe je eraan komt). Dan kan ik bijna huilen. Mja gewoon niet te veel mee kutten, gaat vanzelf weer dicht
|
Citaat:
|
Citaat:
off-topic: <333 |
ik heb eens een reusachtige schaafwond op mn kin gehad, ik smeerde er van die ginseng crême op en na drie dagen was de korst eigenlijk al helemaal weg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |