![]() |
Wat is een man nog waard?
“Wat is een man nog waard, als hij de hele dag thuis zit te niksen en de vrouw de kostwinner is?”
|
helemaal niks?
|
:confused:
|
Citaat:
|
draai het eens om.. :confused:
alsof vrouwen nu niets doen, evenals de mannen die 'huisman' zijn. |
Citaat:
|
Evenveel als een vrouw die de hele dag thuis zit als de man de kostwinner is? Je moet doen waar je zin in hebt, maar ik denk dat de meeste mensen er gelukkiger van worden als ze zelf werken.
|
De meeste vrouwen die thuis blijven wanneer hun man kostwinner is, zitten niet te niksen, zijn niet niets waard.
Dat wil niet zeggen dat ik mijn leven niet zelf graag anders invul. En ik denk dat een man die niet zou willen werken niets voor mij is, ik vind het namelijk heel aantrekkelijk als iemand dromen heeft, dingen wil bereiken, in plaats van thuis te zitten. Wat wil je eigenlijk zelf zeggen met de stelling?? |
Alsof huishouden niks is. En wil je dan ook suggereren dat vrouwen die thuis zitten ook niks waard zijn? Open je ogen, kerel.
|
Als je de complexiteit en arbeidsuren van een huisvrouw/man zou berekenen naar een salaris toe zou je (dacht ik) uitkomen op een jaarsalaris van iets van 1 miljoen (gulden, dacht ik). Ik weet alleen niet meer waar/hoe ze het precies hebben berekend.
|
In mijn ogen veell..als ik getrouwd zou zijn en mijn gewoon thuis op de kindjes zou willen passen zou dat veel waard zijn..
|
Het lijkt me sowieso zinloos om verschillende waarde aan mensen te gaan toekennen.
|
Citaat:
Wie weet om wat voor reden een man zit te niksen |
leuk he zo' n LOI cursus filosofie
|
Een man die goed voor je kinderen zorgt is veel waard. Maar ik vind het toch wel leuker als mijn man ook een baan heeft. Gedeelde passies etc.
|
Citaat:
|
Als er ook geneukt wordt zo'n 30 euro in het uur.
|
Teveel Kinderen geen Bezwaar gekeken zeker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |