![]() |
Heel irritant
Ik denk zelf dat ik verliefd ben geworden op een meisje, een heel mooi meisje, ik weet alleen dat ze een player is, en dat ze wel echt verliefd kan worden, maar dingen vaak ook voor de lol doet. En dat vind ik heel irritant.
Dus wat moet ik doen, want ik wil eigenlijk haar niet leuk vinden. |
Probeer het gewoon eens met zo'n persoon. En dan dik tegen de muur aanlopen, dan leer je het wel af.
|
Ik zou alleen gaan voor iemand die jou heel bijzonder vindt en die jij ook heel bijzonder vindt. Nummertje zoveel op haar lijstje zijn zal je nooit een lekker gevoel geven. Daarbij moet je haar altijd delen. Dat is niet fijn, niet prettig. De verleiding om het toch te proberen is groot, maar het bespaart je meer ellende als je het laat.
Maar goed, uit ervaring leer je, dus idd maar gewoon tegen de bovengenoemde spreekwoordelijke muur aanlopen. |
Iemand niet leuk willen vinden werkt toch niet, dus daar kan je wel mee ophouden. Misschien is ze wel echt zo leuk als je haar vindt. En dingen voor de lol doen is toch niet per se verkeerd?
|
Nee dat is niet verkeerd, en misschien vind ze me ook wel leuk, maar ik zeg als je bijvoorbeeld met haar zoent en jij voelt wel iets voor haar en zei deed het allemaal voor de lol. Dan heb je daar wel een klote gevoel over
|
Als je het niet wilt moet je contact verbreken en je gedachten verzetten met seks drugs en andere smatjes.
|
neuk haar gewoon. Als ze dan niet meer wil heb je iig geneukt : evil: :angel:
|
als je hier vantevoren allemaal van op de hoogte bent kan je toch niet zo heel diep vallen!?
|
tsja, doe geen dingen voordat je denkt dat ze echt wat in je ziet. Probeer eerst gewoon eens haar wat beter te leren kennen door af te spreken.
|
Als je er niet achteraan gaat, slijt het vanzelf wel :o
|
Meisjes kunnen geen players zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meisjes kunnen sletten zijn, dan zijn ze gelijk smerig en een hoer. Zij laten zich nemen door jan en alleman en dat is voor hun leuk, maar ze houden er wel een slechte naam aan over. Sletten wordt het kwalijker genomen dan de players. Dat is volgens mij het verschil. |
nee, niet mee eens
het is de manier waarop je mensen versiert en hoe je ermee om gaat die bepaalt of je een slet bent ja of nee. Ik heb een aantal vriendinnen die de mannen bij de vleet verslinden, maar tevens charmante mooie schepseltjes zijn.. Ook ken ik sletten die al 4 jaar trouw samenwonen |
Ik hoor toch verschillende reactie's ;), ik doe gewoon wat bij mij het beste aanvoelt, ik zie wel wat er gebeurt, misschien ben ik al snel weer op haar uitgekeken
|
Dertien.
|
Citaat:
dat is echt iets waar ik me op die leeftijd zeker neit druk om maakte:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat zie ik meisjes minstens evenveel doen als jongens, eigenlijk. En jongens maak je natuurlijk ook juist gek door niet met ze naar bed te gaan:D. Nou ja, boeiend ook eigenlijk. Het blijft iets wat voornamelijk onzekere ego-trippers interessant vinden. |
Citaat:
|
Veel plezier ermee, jullie worden vast heel gelukkig samen (y)
|
I know :D
|
Pff, wat een onzin, ik kan heel goed playen :D
|
Citaat:
|
We doen wel es een wedstrijdje, wie er in de kroeg meer jongens danwel meiden kan versieren, jij of ik :p
|
ik doe mee
|
Mag ik dan scheidsrechter zijn? Meer zit er voor mij op playgebied niet in...
|
Ghehe wat een boulshit. Je moet maar in een juiste tent zitten waar het vleeskijken geblazen is. Als je je dan lichtelijk kleed naar wat jongens/meiden leuk vinden en je doet vrolijk dan heb je er zo vijf te pakken.
|
Citaat:
gaybar |
haha dan zijn jullie helemaal kansloos
|
Don't worry ik heb bonusdamage met wedstrijden tegen 75B'ers.
|
Citaat:
En @Stout!, het ging om playen hè, niet dóen. Want dan haak ik ook af, ik denk niet dat de Duitser dat waardeert. |
En weer on topic!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |