![]() |
Festivalletje...?
Vanaf 31 juli tot en met 7 augustus vindt er een festival plaats in Boedapest. VEEL podia, Veel bands, WEINIG geld.
65 euro voor een week, inclusief camperen in een naar het schijnt geweldige stad. Ook heb ik gehoord van mensen die er eerder zijn geweest dat het goed georganiseerd is. En aangezien ik nu aan het interrailen ben, met Hongarije in m'n zones ga'k een kijkje nemen. Tickets zijn via internet te reserveren. http://www.pepsisziget.com |
In het topic over concerten in buitenland heeft iemand gepost die ook naar dat festival gaat.
|
he wij hebben in hongarije een huisje duz mischien ga ik ook wel :D (y)
|
Hmmz.. Josta..
Mag ik dan mee? :o |
ik wil oowk :mad:
|
klinkt cool
alleen mijn portomonee vind het niet echt geweldig |
Citaat:
|
keb er wel es iets ovber gehoord, schijnt erg bruut te zijn
|
welke bands treden daar op?!
verder heb ik ook wel gehoord van mensen dat ze er geweest zijn vorig jaar en dat het vet en goedkoop was.... laatste is ook erg handig... |
Mja stond ook in De Pauze :):) Lijkt me ook heel erg bruut...als ik wat ouder ben wil ik er ook heen
|
Citaat:
|
the Gathering komt ook, maar dan ben ik op vakantie :( :( :mad: :mad:
nou ja, ik denk ook niet dat ik daar zomaar heen mag |
volgend jaar is het meest heerschende festival ooit
HEERSCHFEST!!! Den Heerschers Paardschijt (hopelijk) Vazal Chalice of Hatred (hopelijk) ZuiverSchenners (hopelijk) Pharmacon (willen vast wel) Ephemeral Intoxication (als ze dan nog bestaan) |
heleboel bands die ik nie ken, maar dat is juist best leuk... maar goed dit jaar heb ik geen geld voor vakantie, voor volgend jaar staat Zweden en Denemarken op het programma (met eventueel noorwegen nog) maar als we dan nie zo veel geld hebben kunnen we wel ff naar hongarije dat is tenminste nie zo duur...
|
Citaat:
|
ook van gehoord! ook iets over gelezen en een reportage over gezien en het is echt heel erg koel, het lijkt me tenminste koel, ik zou het zelf ook wel een keer willen meemaken dat festival.
|
The Cure..Muse...HIM...Nightwish...The Gathering.... :eek:
en ik ga niet :( |
Ja.. En mijn beste vriendinnetje gaat, want ze heeft een huis daarnaast..
en the cure komt en ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers.... :( :mad: |
WOW!! :eek: Deze ga ik echt zeker weten onthouden voor volgend jaar, wat een cool festival! En als je ticket optijd koopt is het maar 50 euro! Dat maak je echt nergens meer mee!
|
Sorry..waarschijnlijk een heel erge offtopic vraag maar hoe duur is dat interrailen?
|
Citaat:
www.ns.nl |
Citaat:
|
jaaah, gratis internetten op Sziget. Echt een geweldig festival. Erg groot, zwaar veel bands en eten en drinken is goedkoop...2 piek voor een halve liter bier :cool:
Gister the Uk Subs gezien, erg koel, The Cure was bagger maar goed. Ik ga ff zwemmen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hylke war ben je nu?!!?! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iggy Pop was wel koeltjes :) Verder staat Marcel et son Orchestra nog op t programma. Travestietska :) |
helaas, wat ver
maar veel plezier hylk :) |
Citaat:
Wat ook vet is dat je overal je tent neer kunt zetten. Tenten staan tussen de scheerlijnen van de podia...niet zo slim opzich maar goed. Wij staan onder bomen, lekker schaduw (tis ruim 30 graden) en vlakbij de World Music Mainstage waar veel koele bandjes spelen. Nog uhm, paar daagjes en volgend jaar ga ik zeker weer. |
Citaat:
|
Whieieui:)
We zijn nog steeds opt festifal. We hebben net Die toten hosen gezien, echt verschrikkelijk ruk... Morgen staat iig nightwish opt programma, en we gaan lampions maken:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal negatieve verslagen :D kom op jongens is er echt niks te doen?
|
is er ook veel punk ofzo ?
|
op da festival ?
|
of ska ofzo
of rock 'n roll |
Klinkt erg kewl.. beetje ver van huis maar ik zou wel willen :D
|
Citaat:
|
maar volgend jaar is het er vast weer en wij wouden daarheen op vakantie gaan vanwege het goedkope bier enzo. en dan zouden we daar ook wel heen kunnen gaan als er leuke muziek is.. alleen van die site kan ik geen letter lezen, ik weet alleen dat koncert concert betekent..
|
Citaat:
tenminste wat duidelijker :D |
mooi, dank u :)
|
`Veel over gehoord/gelezen...echt een tof festival :)
the cure *zucht*..had ik graag willen zien,hoe waren u.k subs?:) |
jah toen we de verhalen van hylke en esther hoorden vrijdag hebben we al besloten dat we volgend jaar ook gaan... we doen dan uh hongarije polen tjechie en roemenie ofzow iig zowiets ligt een beetje aan de interrail vakken of als we met de auto gaan dan allemaal :)
|
Citaat:
Cure is NOOOOIT bagger :( *jaloers* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |