![]() |
Grote kont
Ben een gozer van 20.... tevreden met alles maar mn kont is dik, iemand tips om deze minder groot te krijgen?-O-
|
Minder chips eten? sporten?
|
ja ik snoep niet echt veel hoor... eet best wel normaal en drink ook veel water, sporten... tsja, doe thuis alleen af en toe aan krachttraining (geen tijd voor sportschool)
|
Meer sporten?
|
Minder zitten.
|
Of juist meer, zodat ie plat wordt!
Ontopic: ik zou het niet weten, het is je bouw nu eenmaal denk ik. Afvallen heeft ook niet bijzonder veel zin aangezien je niet plaatselijk kunt afvallen. |
hardlopen lijkt mijn kont te laten slinken...
|
zolang je geen vrouwenkont hebt zal het allemaal nog wel meevallen he.
volgens mij zit het tussen je oren :p |
minder zuipen
|
Oei!
|
bestaat er ook corrigerend ondergoed voor mannen?
en anders maar een baggy broek. Of accepteer het gedrocht, ik bedoel, het is toch nog niet zo erg dat ie je in de weg zit? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik kijk naar mijn ex (marathon loper) that sure is true LOL |
TS kan ook lordosis hebben.
|
Citaat:
|
Hardlopen + joggen. Val je van af en werk je aan je spieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies, gezond eten en veel sporten. En je er verder niet zoveel van aantrekken (zeker niet als je zo gebouwd bent oid).
|
meer poepen
|
Trainen, Trainen, Trainen, Trainen!!!!
Good Luck |
grote kont bij jongens is toch mooi??? ik zou er blij mee zijn als mijn vriend iets heeft om goed vast tepakken:P
|
mjah zijn trouwens ook bijna alleen maar spieren, als ik dr boel aanspan zit er weinig houvast kwa vet aan nog, zal dr wel nix aan kunnen doen dan, tis ook idd niet zo dat ik er nou heel de dag aan zit te denken hoor :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |