Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Alcohol (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1677939)

StudentenHRO 17-03-2008 10:34

Alcohol

Hallo allemaal,
Wij zijn 4 studenten van de Hogeschool Rotterdam. Wij moeten voor de opleiding een onderzoek uitvoeren en hebben hierbij je hulp nodig.
Wij zouden graag je mening/reactie willen weten over het onderwerp alcohol en de schadelijke effecten hiervan. Wij willen graag weten als je alcohol drinkt, je op de hoogte bent welke schadelijke gevolgen dit heeft (slechte ontwikkeling hersenen, black-out, concentratieproblemen, e.d.)?
Ben je hiervan op de hoogte? Maakt dit je iets uit of kan het je misschien helemaal niks schelen? Laat ons weten wat je vindt! Dit kan gewoon anoniem. We willen alleen graag je leeftijd weten. Alvast bedankt!

Groetjes,
StudentenHRO

Outlaw 17-03-2008 12:06

wat een ontzettend slecht onderzoek. Is dit alles wat je gaat onderzoeken? Ik kan je nu al vertellen dat vrijwel iedereen antwoord 2 geeft, want je moet wel ongelooflijk dom zijn, wil je de schadelijke effecten van alcohol niet kennen. En iedereen die alcohol drinkt, zal zich geen zorgen over de schadelijke effecten of ze voor lief nemen.

Ir. de Narie 17-03-2008 13:50

~Lalala

Offtopic: Korsakoff , lekker

Kazet Nagorra 17-03-2008 14:21

Slechte poll. Het is niet zo dat de schadelijke gevolgen van alcohol me helemaal niets kunnen schelen, maar het is ook niet zo dat ik er wakker van lig.

deadlock 17-03-2008 15:47

Citaat:

StudentenHRO schreef: (Bericht 27224207)
Hallo allemaal,
Wij zijn 4 studenten van de Hogeschool Rotterdam. Wij moeten voor de opleiding een onderzoek uitvoeren en hebben hierbij je hulp nodig.
Wij zouden graag je mening/reactie willen weten over het onderwerp alcohol en de schadelijke effecten hiervan. Wij willen graag weten als je alcohol drinkt, je op de hoogte bent welke schadelijke gevolgen dit heeft (slechte ontwikkeling hersenen, black-out, concentratieproblemen, e.d.)?
Ben je hiervan op de hoogte? Maakt dit je iets uit of kan het je misschien helemaal niks schelen? Laat ons weten wat je vindt! Dit kan gewoon anoniem. We willen alleen graag je leeftijd weten. Alvast bedankt!

Groetjes,
StudentenHRO

Ga je studie eens zelf doen.

Groetjes,

Bas

coopergirl 17-03-2008 19:45

Pfff, dit gaat nergens over :s
"Ja, ik ben op de hoogte van de schadelijk effecten die alcohol kan hebben. Aangezien ik niet dagelijks grote hoeveelheden alcohol consumeer, maak ik me er op dit moment geen zorgen over. Wanneer ik dagelijks meer dan een fles wijn zou drinken, ligt het in de lijn der verwachtingen dat ik me wél zorgen zou maken over de (mogelijke) gevolgen".

Nuanceverschil.

V 22 jaar

De Veroorzaker 17-03-2008 19:49

Ja, ik maak me hier best zorgen over. En daarom drink ik zelden tot nooit (veel) alcohol.

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 27225803)
Slechte poll. Het is niet zo dat de schadelijke gevolgen van alcohol me helemaal niets kunnen schelen, maar het is ook niet zo dat ik er wakker van lig.

Had het geholpen als eronder had gestaan: kruis het meest juiste antwoord aan?

Groetjes,

Zaag.

Mephisto 17-03-2008 23:43

Ja, ik vind dit een waardeloze poll. Klaarblijkelijk zijn jullie niet in staat tot het uitvoeren van een fatsoenlijk onderzoek. Beter gaan jullie bij de AH achter de kassa werken, want jullie falen te hard om ooit een diploma te kunnen gaan halen.

Ir. de Narie 18-03-2008 07:49

~Lalala, my legacy

deadlock 18-03-2008 09:49

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 27229832)
Ja, ik vind dit een waardeloze poll. Klaarblijkelijk zijn jullie niet in staat tot het uitvoeren van een fatsoenlijk onderzoek. Beter gaan jullie bij de AH achter de kassa werken, want jullie falen te hard om ooit een diploma te kunnen gaan halen.

Had je gezopen toen je dit schreef? :p

De Veroorzaker 18-03-2008 12:49

Ik vind het een goede poll, laat je niet gek maken, jullie vier kringspiermusketiers gaan gewoon een geweldig punt halen op "de opleiding".

Groetjes,

Zaag.

deadlock 18-03-2008 13:19

Hmmkay zaag ;)

Mephisto 18-03-2008 13:56

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 27230580)
Had je gezopen toen je dit schreef? :p

een beetje, maar nuchter zou ik het ook hebben gedaan :P

capibara 19-03-2008 17:42

Hm bier

Kazet Nagorra 21-03-2008 17:34

Citaat:

De Veroorzaker schreef: (Bericht 27227736)
Had het geholpen als eronder had gestaan: kruis het meest juiste antwoord aan?

Nou ja, het is net zoiets als met de kleur blauw. Ik heb niets met de kleur blauw, maar als je moet kiezen tussen de volgende opties:

- Mensen die blauw mooi vinden moeten allemaal dood en al het spoor van hun bestaan moet van deze planeet verwijderd worden.
- Blauw vervult me met intens genot; ik krijg meervoudige orgasmes van de kleur blauw.

Wat komt dan het dichtst bij niets hebben met de kleur blauw?

Wammus 21-03-2008 18:06

Alcohol... Wat is dat? :confused:

De Veroorzaker 21-03-2008 18:17

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 27251226)
Nou ja, het is net zoiets als met de kleur blauw. Ik heb niets met de kleur blauw, maar als je moet kiezen tussen de volgende opties:

- Mensen die blauw mooi vinden moeten allemaal dood en al het spoor van hun bestaan moet van deze planeet verwijderd worden.
- Blauw vervult me met intens genot; ik krijg meervoudige orgasmes van de kleur blauw.

Wat komt dan het dichtst bij niets hebben met de kleur blauw?

Optie a.

"You have to be a dick to everyone who doesn't think like you."_O_

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.