![]() |
grotere borsten
Hallo allemaal,
Ik en een paar meiden waren laatst in discussie over die pillen die je een tijdje moet slikken om zo grotere borsten te krijgen. Je hebt die breastGro die je gewoon bij de drogist kan kopen, maar je hebt ook diverse andere. Wat ik nou dus wil weten is zoiets wel betrouwbaar? OF ben je dat de rest van je leven aan het slikken? Want mn vriendin zei dat als het betrouwbaar is ze dat liever doet dan plastich chirurgie? Iemand hier verstand van? Dikke kus van mij |
Naar wat ik begrepen heb werken die pillen zo dat je wat vocht vast gaat houden waardoor je over het geheel wat dikker lijkt, en je borsten dus ook iets groter zouden kunnen lijken. Maar de werking is minimaal, áls het al werkt want dat is natuurlijk maar de vraag. Het is vooral een leuke reclametruc om mensen geld afhandig te maken. Als ik je vriendin was en persé grotere borsten zou willen, zou ik wat proberen met pushup bh's ofzo. Maar misschien kan ze gewoon te accepteren dat ze kleine borsten heeft (en dat dat ook heel mooi kan zijn).
|
Als het al werkt, moet je die kuur blijven slikken om het effect te behouden, dus dat wordt een duur grapje voor iets waarvan niet eens zeker is dat het werkt :)
Maar ja, borstvergroting is ook een duur grapje. Dus wat dat betreft kan je vriendin beter tevreden zijn met haar borsten. |
Als je van pillen werkelijk grotere borsten zou kunnen krijgen dan zat er niemand bij de plastisch chirurg! De vraag wat hier eerder aan de orde is of die borsten werkelijk erg klein zijn (nagenoeg niets) of dat men alleen denkt dat ze te klein zijn. Er zijn vrouwen genoeg die kleine borsten hebben en er tevreden mee zijn, en waarom niet? Mensen genoeg die niet van grote borsten houden.
|
ze wilt ze opzich niet veel groter 1cupmaat ofzo...en ze wilt het steviger hebben
mja aan de ene kant mensen doen plastich chirurgie omdat je dan meteen al resultaat ziet en bij die pillen duurt het allemaal wel ff :) en je borsten trainen oid....helpt dat ook? |
btw...je hebt toch die hormoonpillen?? zou dat niet werken??
|
Je borsten zelf trainen gaat een beetje lastig, daar zit namelijk geen spierweefsel. De borstspier eronder kan je wel trainen maar dat geeft verder vrij weinig effect. Als zij graag maanden lang elke dag vijf van die hop/graan/gierst pillen wil slikken moet ze dat helemaal zelf weten, 't blijft wel een stuk goedkoper gewoon blij te zijn met je eigen lichaam. Met hormoopillen zou ik uitkijken, je lichaam maakt als het goed is genoeg hormonen die je nodig hebt zelf aan.
|
Trainen zal alleen een steviger resultaat geven doordat je je borstSPIEREN traint, en ook waarschijnlijk daardoor afvalt=minder vet=weer minderborst. (Meestal)
Pilletjes en drankjes en gezeik geven weinig, of negligable resultaat. Kijk naar je ouders en hoe de 'borstgroei' daar zit, en dat zal je een redelijk idee geven hoe het er allemaal uit gaat zien als je eenmaal volgroeid bent. Daarnaast zijn je enige opties echt de pil (met hormonen kutten) of plastisch chirurgie. |
Trainen van je borstspieren zal leiden tot kleinere borsten, omdat borsten voornamelijk bestaan uit vetweefsel was zal afnemen als je flink gaat sporten!
|
Ik zou gewoon wachten op de puberteit. Mocht je dat stadium al voorbij zijn... bereid je voor op een eenzaam en alleen leven, hihi.
Nee, maar wees toch blij met wat je hebt (of in jouw geval, wat je niet hebt). Ik zou ik elk geval nooit mijn toevlucht zoeken in kwakzalverpilletjes. |
Citaat:
Trainen van de borstspieren met gewichten zal deze spieren doen groeien, dus zullen je borsten ook groter worden. Als je gaat conditietrainen of cardioën dan ga je natuurlijk vet verbranden (over je hele licheem) waardoor ze weer kleiner worden ... Vrouwen met hun borsten, dat is toch altijd een gevoelig punt. Neem het van mij aan, mannen kennen niks van cupmaten, dus een maatje groter of kleiner valt ook niet zo op. Size doesn't matter, het is de manier waarop je jezelf laat zien die véél meer invloed heeft!! Pillen voor grotere borsten :n(n) |
Moraalriddertjes, daar vraagt toch niemand om?
Ik denk dat het niet werkt, net als pilletjes voor een grotere lul, dus ik zou voor de plastische chirurg gaan. |
gewoon van 'de pil' groeiden ze bij mij al aanzienlijk. Als je die nog niet slikt, wie weet.. Zou niet op van die groeipillen vertrouwen
|
Citaat:
Sowieso hangen kleine(re) borsten iig niet, dat vind ik echt geniaal :o |
Eenzelfde soort argumentatie gebruiken christenen aan de poort van abortusklinieken.
Ik vind het geheel ook belangrijker dan de som der delen (en plastic tieten verschrikkelijk), maar dat vroeg ze nu eenmaal niet. (dat laatste is natuurlijk ook geniaal) |
Een borstvergroting is nog altijd iets wat je voor jezelf doet, dus het is onzin om meteen te roepen dat het kerels niet uitmaakt welke cupmaat vrouwen hebben. Het lijkt mij ook verstandiger om, wanneer je niet tevreden met je borsten bent, gewoon naar een betrouwbare kliniek te gaan i.p.v. met pillen rommelen.
|
Oh, dat soort pillen moet je eigenlijk nooit geloven. Je ziet maar weer dat er mensen in trappen.
|
Citaat:
Sowieso idioot als iemand welke uiterlijke verandering ook voor zichzelf beweert te doen. Natuurlijk niet, want je zíet jezelf niet eens. Dat je het niet doet voor een specifiek persoon, wil niet zeggen dat het niet gaat om hoe andere mensen in het algemeen tegen jou aan kijken. |
Euh? Voor een deel kan ik wel met je meegaan, maar ik kan me ook wel degelijk voorstellen dat je sommige dingen (ook) voor jezelf zou laten doen. Aangepraat door het heersend schoonheidsideaal? Misschien, maar dan kan je dat nog wel écht vinden toch?
Ik vind slank over het algemeen ook mooier dan dik. Was dat anders geweest als dik het heersend ideaal was geweest? Wellicht, maar dat verandert niet dat ik slank nu écht mooier vind. |
Citaat:
|
Donker bier drinken.
|
1 cupmaatje groter maar!? IS dat iets wat een leuke push-up BH niet kan oplossen!?
Verder van de ervaringsdeskundige aannemen dat grote borsten ook niet alles zijn, en ze alleen maar in de weg zitten. ohja, antwoord op de vraag: dat soort pillen, kan alleen maar troep zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |