![]() |
Stemmen op Geert Wilders?
Voor een onderzoek wil ik graag van jullie weten:
Stel dat je nu kon gaan stemmen, zou je dan op Geert Wilders stemmen of niet? En waarom? Wie of wat beinvloedt jullie in die keuze? Waarom denken jullie dat mensen op de Parij van Geert Wilders stemmen? Ik hoor graag jullie mening! Groetjes Marjolijn |
Nee, want zijn haar.
|
Ik heb hersenen. Ik stem dus niet op Geert Wilders.
|
Ik heb ook een vraagje, wil jij mijn huiswerk maken?
|
Stel dat je nu kon gaan stemmen, zou je dan op Geert Wilders stemmen of niet?
nee En waarom? Wie of wat beinvloedt jullie in die keuze? omdat ik in hem geen realistisch en goed leider zie op alle relevante vlakken/ ikzelf Waarom denken jullie dat mensen op de Parij van Geert Wilders stemmen? omdat ze het eens zijn met de standpunten/populisme/afzetten tegen de huidige vorm |
Wat arPos zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Nee. En waarom? -Omdat hij geen goede ideeën heeft. Wie of wat beinvloedt jullie in die keuze? -Ikzelf en de wereld die ik om mij heen zie. Waarom denken jullie dat mensen op de Parij van Geert Wilders stemmen? -Omdat ze dom zijn, geen historisch besef hebben en omdat ze snel toegeven aan primitieve xenofobe instincten van de mens. |
Nee. En waarom? Omdat het een loopjongen van Israël is die het Germaanse volk vroeg of laat extreem zal bedonderen. Wie of wat beïnvloedt jullie in die keuze? The Voice of Reason. Waarom denken jullie dat mensen op de Parij van Geert Wilders stemmen? Ze willen van de relschoppende Marokkaantjes af, ze houden van oproerkraaiers, ze kijken de Gouden Kooi, vul maar in. |
lol @ mobius, you can't be serious.
On-topic: wat arpos zegt |
Tja, zijn banden met de Mossad zeggen mij genoeg.
|
Citaat:
En dan nog, is de Mossad tegen terroristen, niet tegen het Germaanse volk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Somebody has been reading the Tempest.
|
Citaat: