![]() |
wat moet ik doen??
K vin n meisje van mn school leuk,..
en kheb haar msn aan n vriend gegeven nu gaat zij zaterdag naar die vriend toe en die vriend wil met haar gaan wat moet ik doen????? dankjewel Gerard |
eerder naar haar gaan.
|
jammer, she's just not that into you
|
Aááááh bekend probleem...
Je vriend daagt je uit;)! Nu is het aan jou de taak om te laten zien wie de baas is... Dit is typisch haantjesgedrag, de natuur! Hij wil laten zien dat hij de baas is, typisch mannelijk. Maarrrrrrr aangezien het feit dat jij ook een man bent, moet jij laten zien dat JIJ! de baas bent. Kijk maar naar de dieren in het bos, dat is ons schoolvoorbeeld. Die vechten ook voor 'n vrouwtje, hij wil hetzelfde met jou doen, niet fysiek maar wel mentaal. Nu aan jou de taak om je vriend te slim af te zijn en met et vrouwtje aan de haal te gaan;)! |
Zeggen tegen je vriend dat jíj haar leuk vindt.
|
Citaat:
|
Oei, waarom heb je haar msn dan aan die vriend(haan) gegeven?
|
Citaat:
|
*O* voor Ikke-Eva
|
Ga naar haar toe en vertel haar dat je haar leuk vind. Mag zij kiezen. Lijkt me het enige juiste.
|
Ohja natuurlijk ook aan haar vertellen ja :D
|
|
Citaat:
|
Oke, luister goed. Ik heb namelijk een briljant plan om die ''haan'' om het zo maar even te zeggen van zijn troon te willen gooien. Geef gewoon haar msn aan die gast, en als ze bij wijze van spreken gaan daten, moet jij afspreken met haar om hem net voor zijn, en zo op slinkse wijze zijn potentiële vriendin afpakken.
Tsja, de duivel moet je met de duivel bestrijden. ;) |
Citaat:
|
Ik wil niet met misogyny komen strooien (eigenlijk wel, maar dat is niet mijn doel) maar jullie meisjes moeten echt ophouden met die 'vertel-het-haar'-reacties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dikke fucking lol om het haantjesverhaal. :D:D:D
Mephisto naamzoek. Het is cursustijd. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De zaterdag is al voorbij. Heeft de TS nog stappen ondernomen?
Btw, het lijkt me inderdaad best vaag als je nooit fatsoenlijk met een meisje hebt afgesproken of enige band met haar hebt opgebouwd omdat het enige wat je van haar weet en besproken hebt op msn is gebeurd. Om vervolgens voor de neus van je vriend een gevoelig verhaal tegen het meisje op te hangen met hoe verliefd je wel niet op haar bent. Om het te 'bespreken'. Belangrijker lijkt mij om eerst eens leuke dingen te gaan doen, of heb je dat al wel met haar gedaan? |
Citaat:
|
ik persoonlijk vind vind ipv vindt ontzettend aantrekkelijk volk!
|
Citaat:
Is dat een willekeurig besluit dat je maakt dan? Zovan weet je wat, ik ga die jongens eens leuk en aantrekkelijk vinden, daar heb ik zin in. |
ja, er zijn een paar manieren, maar 1 is toch de beste, laat zien dat jij beter voor haar bent dan die vriend, je moet je niks aantrekken van hem, hem niet volgen, maar ook niet vervelend gaan doen zoals bij dismissed bijvoorbeeld :P, maar gewoon een beetje flirten met haar. Ben haantje de voorste (of hoe dat ook heet ;))
Curiously: Ik ben het toch wel een beetje met jou eens, ik bedoel, ik val ook BIJNA nooit op een meisje die nadat je verliefd bent pas iets aantrekkelijks heeft, vaak zijn ze hier voor al mooi, of bijvoorbeeld enthousiast, spontaan bla bla bla |
Citaat:
daar heeft die persoon verder nog niets aan gedaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |