![]() |
Kan iemand mij leren zoenen
?
|
M of V?
|
Ikzelf ben een vrouw.
|
Heb wel eens gezoend, maar heb niet zo heel veel ervaring. En nou heb ik pas geleden een leuke jongen leren kennen, en wil niet dat die gene mij een slechte kusser vindt.
|
kom maar langs zou ik zege ;) :P
|
Citaat:
|
een man :P
|
Leuke naam... Sojamelk...
Alleen OT, google die shit even of bek met crazycat dab kom je er wel uit (Y) |
Citaat:
|
Wanneer of bij wie wil je niet falen?
|
Zowel bij mezelf als bij anderen, te allen tijde. :D En googlen heeft geen zin, theorie is nu eenmaal geen praktijk. ;)
Crazycat, hoe oud ben je? |
Ik bied €5,- voor een foto van kussende Sojamelk + crazycat... :d
|
Nee.
|
In before the lock!
|
als je nou foto's van jezelf post:D
|
Jeetje wat een topic
|
:D
|
Moet dit niet onder het forumkopje zoenen&relatie geplaatst worden?
|
kansloos
|
gewoon met je tong zo hard mogelijk rondjes draaien in de ander zn keel!
|
Citaat:
|
:D(n)
|
centrifuge nadoen, gegarandeerd succes !
|
Citaat:
|
Het begón nog redelijk serieus dames, dus het is jullie schuld. :P Sojamelk, hoe oud ben je zelf? Je typt niet als de zoveelste onzekere dertienjarige. :P
|
probeer het gewoon met die jongen, misschien heeft hij ook nog niet zoveel ervaring ;) kunnen jullie het samen ontdekken. Bij zoenen is het toch persoonlijk wat je lekker vindt.
|
idd, leer het met die jongen.
wat denk je nou dat ie leuker zou vinden ? - dat je niet zó geweldig kan zoenen omdat hij (ongeveer) de eerste is met wie je het doet - dat je eerst nog met tig andere jongens hebt gezoend voordat je met hem zou zoenen omdat je bang was dat je het niet ging kunnen mij lijkt het eerste dus het leukste. |
Ik dacht dat dit soort smeektopics alleen voorbehouden was aan puberjongetjes? Pubermeisjes kunnen er ook wat van blijkbaar :'D
|
Hoi Niels.
ookal snap ik die nog steeds niet |
Citaat:
|
Hmm, alleen als je mij wil leren hoe ik gepijpt moet worden :o
|
Waarom bestaat dit topic nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leren zoenen is nutteloos. Iedere jongen wil het anders. Net als seks. Was je ook van plan iedereen af te gaan zodat je weet hoe het moet? Om dan te beseffen dat het verschilt per persoon hoe ze het willen? Pak die jongen lekker op z'n bek en doe wat goed voelt(y)
|
Citaat:
|
Mooi dat dit kuttopic door Onzin gekaapt wordt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prophet, als je het ergens niet mee eens bent mag je me PM'en of een topic op M&M zetten. Klachten ononderbouwd in een topic planten is laf en zinloos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |