Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   beetje stomme vraag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=167881)

Siyabonga 25-07-2002 09:42

beetje stomme vraag

maar hoeveel nullen heeft een miljard?
1 miljoen is 1.000.000 maar wat is nou 1 miljard?
10.000.000 of 100.000.000 of 1.000.000.000
Volgens mij de laatste. Klopt dat?

Lethalis 25-07-2002 09:46

1 x 10^9

Siyabonga 25-07-2002 10:20

Citaat:

******** schreef:
1 x 10^9
kee, bedankt

bono 30-07-2002 20:58

domme vragen bestaan niet behalve als je ze niet stelt...

Lucky Luciano 30-07-2002 21:25

Citaat:

bono schreef:
domme vragen bestaan niet behalve als je ze niet stelt...
Er wordt nergens beweerd dat het een domme vraag is ;) :D

Demon of Fire 30-07-2002 21:30

Citaat:

darkshooter schreef:

Er wordt nergens beweerd dat het een domme vraag is ;) :D

Titel van de topic? :D

Groetjes
Ben(die ook vaak genoeg van die *blond van binnen* acties heeft :D :p

Lucky Luciano 30-07-2002 21:37

Citaat:

Demon of Fire schreef:

Titel van de topic? :D

Daar gaat het om een stomme vraag, das iets anders dan een domme vraag ;) :p

mathfreak 30-07-2002 21:44

Citaat:

darkshooter schreef:

Daar gaat het om een stomme vraag, das iets anders dan een domme vraag ;) :p

Wat ian het verschil tussen die twee volgens jou?

Lucky Luciano 30-07-2002 21:49

Citaat:

mathfreak schreef:

Wat ian het verschil tussen die twee volgens jou?

Een domme vraag zou een vraag zijn waarvan het antwoord heel erg voor de hand liggend of gemakkelijk zou kunnen zijn.
Een stomme vraag is een vraag die geen nut heeft en dus nergens op slaat. Het heeft dus geen enkele zin om die vraag te stellen

Siyabonga 30-07-2002 22:01

Citaat:

darkshooter schreef:

Een domme vraag zou een vraag zijn waarvan het antwoord heel erg voor de hand liggend of gemakkelijk zou kunnen zijn.
Een stomme vraag is een vraag die geen nut heeft en dus nergens op slaat. Het heeft dus geen enkele zin om die vraag te stellen

dan was mijn vraag dus een domme vraag...
ach nouja... ik heb et antwoord en daar gaat et om :)

enne Demon of Fire, ik ben niet eens blond van binnen (soms dan :o :D) maar ook nog van buiten :D ;)

mathfreak 31-07-2002 09:27

Citaat:

darkshooter schreef:

Het kan misschien zijn dat een stomme vraag in jouw ogen geen nut heeft en nergens op slaat, waardoor het volgens jou geen zin heeft om die vraag te stellen, maar ik zie dat heel anders. Wellicht heeft zo'n vraag geen betrekking op het onderwerp in kwestie, maar dat is voor mij geen reden om zo'n vraag te negeren. Ik zou er namelijk wel op in gaan om zo het waarom van de vraag te kunnen achterhalen. Vragen worden altijd met een bepaald doel gesteld, en het is de kunst om dat doel te vinden om op grond daarvan het antwoord op de vraag te kunnen formuleren.

Lucky Luciano 31-07-2002 10:30

Citaat:

mathfreak schreef:

Het kan misschien zijn dat een stomme vraag in jouw ogen geen nut heeft en nergens op slaat, waardoor het volgens jou geen zin heeft om die vraag te stellen, maar ik zie dat heel anders. Wellicht heeft zo'n vraag geen betrekking op het onderwerp in kwestie,

kan ook :D
Citaat:

maar dat is voor mij geen reden om zo'n vraag te negeren. Ik zou er namelijk wel op in gaan om zo het waarom van de vraag te kunnen achterhalen. Vragen worden altijd met een bepaald doel gesteld, en het is de kunst om dat doel te vinden om op grond daarvan het antwoord op de vraag te kunnen formuleren.
:eek: (y) :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.