![]() |
Parkpop
Haloe mensjes....
Wie van jullie zijn naar Parkpop geweest??? Wat vonden jullie er van en gaan jullie volgend jaaar weer???? Wat vonden jullie daar het leukste en gaan jullie ook naar Westerpop zoja...weten jullie wie daar optreden??? Doeggies en xxies Van mij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was zwaar heftig!! Ik heb niks meegekregen van de optredens alleen van Within Temptation en van The Levellers de rest op het gras gelegen en geblowt en hartstikke stoned thuisgekomen enzow :) heel GAAF!! |
JAH!
naja ik ben vorig jaar geweest..de Heideroosjes waren erg leuk toen, iedereen stampen in die wannabee-woestijn (= veel stof) .. daarna kon je gewoon pcies zien wie dr bij de heideroosjes geweest waren :cool: Maar tis toch echt wel een eindje reizen voor mij, dus ik bekijk eerst de bands..en voor Di-Rect en Within Temptation ga ik echt niet helemaal naar DH .. |
Citaat:
|
Ik wilde wel naar parkpop gaan, maar was die dag ziek..
Anders zou k naar WT, Kane, DI-rect en de Dandy Warhols zijn gegaan..tjah.. Ik ga denk ik volgend jaar wel, meestal komen der wel een paar leuke bandjes en et is dichtbij voor mij....de sfeer is er zowieso wel gezelliej enzow... K weet niej wie der op westerpop optreden eigenlijk.. |
humz, we mochten niet eens pitten van die beveiligingskloothommels bij di-rect en wt zoog. jippie. dandy warholes hebben maar 1 nummer dat een beetje te pruimen is. juist, die ja.
|
aha okeej en wie van jullie gaat ook naar Westerpop??? :)
|
Citaat:
Ik ben niet naar parkpop geweest btw. :o |
Westerpop is in Delf bij het station...maar er treden niet echt bekende mensjes op... das wel jammer... (n)
|
ja ik ben ook geweest! het was wel heeel gezellie, maar ik vond dat er niet echt veel leuke bands waren. ik vond the dandy warhols toch wel het hoogtepunt. vorig jaar de heideroosjes!!! :D :p :D
|
Citaat:
|
en wanneer is dat westerpop dan??
|
Citaat:
maar het was idd erug gezellig!! :rolleyes: :D :rolleyes: |
was heel erg duf festival. bah.
|
Wie van jullie zijn naar Parkpop geweest???
ja tuurlijk....woon in den haag Wat vonden jullie er van en gaan jullie volgend jaaar weer???? weinig boeiende line-up...WT is leuk, alleen het publiek wordt errug jammer, maar verder heb ik het errug naar m'n zin gehad..het was extreem gezellie Wat vonden jullie daar het leukste en gaan jullie ook naar Westerpop zoja...weten jullie wie daar optreden??? ik vond Wt en the levellers het leukst en wanneer is westerpop uberhaupt? Wel een aanrader 31 augustus lentepop in Gouda kijk voor meer info op www.lentepop.nl |
ja
leuk, ja de mensen met wie we waren, nee,nee |
Rond 7 en 8 september ergens is Westerpop... :)
|
In Delft achter het station
|
oeh
ik gok dat er dan veel concurrenten/lotgenoten (lees: tudelft'ers) rondhangen :) |
Ik denk het ook wel maar het is daar wel heel gezellie ... alleen er komen nie echt veel bekende bands... das wel jammer :(
|
foutje het is 6 en 7 september westerpop... :D
|
keej dan.. (y)
|
Op zich wel grappig.
Vond het OV beetje slecht georganiseerd. (op de heenweg dan). Ik vond de kraampjes wel leuk :) Stukje Di-rect gezien, stukje WT, stukje van een vage dance band (was wel leuk). Vond de mensen bij de dance-floor het leukste eruitzien. Het kijken naar het bungeejumpen was ook cool. Ze hadden lekkere Flugel. Het weer was niet zo fantastisch. |
Citaat:
|
haha Westerpop is in Delft achter het station voor de 2de of 3de keer :D
|
Het is al 13 x geweest en ut is der wel gezellie :)
|
Citaat:
|
Welke bands staan er op westerpop?
|
Nou geen bekende in ieder geval.... anders moe je ff op de site kijken daar staat het: www.westerpop.nl :D
xxxies MIj |
Citaat:
|
ik heb et dit jaar en vorig jaar allebei gemist omdat ik in de oefenruimte zat met me band, ik denk dat ik et volgend jaar weer ga missen omdat ik dan denkik in de oefenruimte zit
|
ow, Je moet echt gaan man... Parkpop is leuker dan westerpop (vin ik dan) (y)
|
Nou wow wat was parkpop leuk !NOT
echt bagger alleen maar kut bands ... gewoon bagger als je naar een vet festifal wilt check dan waldrock of weet ik het |
Leuk, Johan komt op westerpop
|
Citaat:
|
Geen idee ken ik nie :confused:
|
k gaat der missch wel 2x heen...
zaterdag 19:00 - 19:45 Grape 20:00 - 20:45 New Groove Habits 21:00 - 21:45 For Absent Friends 22:00 - 22:45 Rosie 23:00 - 23:45 New Breed zondag 13:30 - 14:25 Meringue 14:55 - 15:50 Luie Hond 16:15 - 17:10 16Down 17:35 - 18:30 Amor (UK) 18:55 - 19:55 Lunascape (B) 20:15 - 21:10 Silkstone 21:35 - 22:35 Johan 23:00 - 24:00 Moodphase5ive (SA) Grape is koewl (y) |
Citaat:
|
hoe sluit je zo'n toppic want niemand schrijft hier nog wat... :S parkpop is toch al lang geweest! :) op naar volgend jaar! :D (y)
|
Citaat:
Oude topics worden na verloop van tijd (als er heel lang niet meer op is replyed) autmatisch verwijdert... Ofzo |
Citaat:
|
Ik benner een paar keer geweest.
Vinnet vaak wel leuk, alleen dit jaar vonnik et gruwelijk saai, waren echt geen leuke bands enzo. Maarjah het bier smaakte goed dus geen stress :) Volgend jaar vast wel weer, gewoon op de brommer, net als vorig jaar. |
Citaat:
|
Whaha... waarom up je dit?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |