![]() |
missing coins
|
brainwash love klinkt goed (Y)
|
Inderdaad. Van de rest ben ik niet echt onder de indruk, maar de opnames zijn goed.
|
visage.
21.mrt.2008 10:14 wat een kanker muziek HHAHA sorry dat ik hierom moet lachen maar srsly klinkt goed |
klink goed, vooral Brainwash Love daar ben ik wel van onder de indruk.
spelen jullie ook live binnekort? |
sorry maar ik vind het niet wat. 't rammelt/zweeft regelmatig en die zanger doet iets teveel z'n best om Editors te imiteren en zingt dan ook nog eens lekker om de toon heen (cq vals) op z'n tijd.
Muzikaal vind ik er overigens wel toffe ideeen in zitten. Vooral die synth erbij geeft t wel een lekkere saus. |
brainwash love is wel aardig maar de zang doet toch wel behoorlijk wat afbreuk aan het nummer. maar de zang is wel vooruit gegaan. vind het geheel niet bijster origineel maar past wel prima bij de omschrijving 'polderindie'. vooruitgang is wel aanwezig in elk geval. en ja die synth is tof.
|
klinkt prima.
|
hartelijk bedankt voor alle reacties. (y)
brainwash love blijkt idd het best in de smaak te vallen. ben ik zelf ook het meest tevreden over. dat nummer was een beetje een gok, en de keuze voor deze 3 nummers kwam over het algemeen ook een beetje als een compromis. na de eerste keer opnemen in een wat professionelere omgeving ben ik ook aan het overwegen om misschien wat zanglessen te nemen. aanstaande donderdag spelen we in volta, amsterdam. vrijdag 18 april in popei, eindhoven. |
Forumbaas? dat meen je toch niet Max...:nono:
|
ik heb laatst een waardebon gekregen voor bol.com waar ik de volgens albums mee heb aangeschaft. thats why
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1678191 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |