![]() |
gemiddelde cijfer GR of LA
gemiddelde cijfer GR of LA
mijn cijfers natuurlijk ook, ik stond vorig jaar (toen ik er mee kapte) voor latijn: 1,1 (ik had nog een 2 voor openboektoets)(y) grieks: 3,2 (was ik erg goed in zoals je ziet) |
:D respect pot voor die lage cijfers tering he duisent respect @ die pot :D :D :D
|
Hier zijn de klassieke talen ook niet helemaal het hoogtepunt...
Latijn sta ik een 6,5 wat opzich prima is. Grieks sta ik nu een 4,8, dat lijkt nog wel aardig het probleem is alleen dat ik voor mijn proefwerken nooit hoger dan 3,5 haal... En dat haal ik dan weer zoveel mogelijk op met de makkelijke so's... (grieks heb ik dit jaar 3 proefwerken gemaakt: eerst een 3 toen verbetering! Namelijk een 3,5 en daarna weer een 3...) Ik zit nu in de 2e en in de 4e hoef ik geen grieks meer te doen, iets waar ik me enorm op verheug :) Tot die tijd moet ik zien te zorgen dat het niet verder zakt dan een vijfje... Ik zit op een gymnasium dus ik moet helaas altijd een klassieke taal blijven doen en de eerste 3 jaar zelfs 2... Ik dacht toen ik een school ging kiezen: ach ja, als ik gymnasium advies heb waarom zou ik ateneum gaan doen? Maar naderhand... :) Ach ja, er komt bij grieks nu een hele simpele opdracht waarbij we een filmpje moeten maken, video gedoe ligt me wel en het cijfer telt best zwaar mee (volgensmij net zo zwaar als proefwerk) dus daarmee kan ik het aardig ophalen... Ik zal op me eindrapport wel een vijfje staan, genoeg om over te gaan :) |
Haay..
Ik heb nu nog alleen latijn daar sta ik 9.8 op! WAHOEE.. echt super! |
La: 10.6
Gr: 11.3 |
GR: 6,3:@ (zit in 5V)
|
Ik had voor Grieks een 5.9 toen ik het afsloot geloof ik.
Voor Latijn had ik uiteindelijk een 6.2 ofzo. Heb mijn diploma bij mijn ouders liggen. |
7,6 voor Latijn op zes VWO.
|
Op dit moment sta ik een 9.7 voor Latijn en een 9.1 voor Grieks (5 vwo).
|
@ MrsDepp: Ben je gewoon heel goed of is het niveau van je school heel laag?
|
6vwo:
Latijn 9.4 Grieks 9.2 Ik zou het niveau van mijn school zeker niet als laag willen betitelen, ik heb er zelf wel talent voor maar werk er ook hard voor: ik ga deze talen studeren. Daarnaast krijg ik bij Grieks heel erg goed les en moeilijk dtsen, dus dat lijkt me een goede voorbereiding op het CE. Latijn ligt me gewoon goed denk ik. (y) |
@ Nienna*: Ik heb op 3 verschillende scholen gezeten, dus ik denk niet echt dat het iets met het niveau van de school te maken heeft, dat overigens zeer zeker niet laag is. Net als Morri ga ik deze talen studeren, dus ik werk er ook hard voor.
@ Morri: Waar ga je dan klassieke talen studeren? Niet dat er veel keuze is xD. |
La: 9,5
Gr: 9 3 gymnasium |
@ MrsDepp en Morri: Doen jullie goed dan! Wordt het ook cum laude met examen :)?
|
@MrsDepp: Leiden. :) Heb jij al een idee?
@Nienna: ik weet niet of dat kan op de middelbare, maar ik sta er iig goed voor. :) |
Citaat:
|
Niks Leiden, Groningen! :bloos:
|
alleen nog latijn, 6,8 5VWO(2e keer)
Vergeleken met eerste drie jaar erg laag, maar ik heb vanaf de 4e zon beetje nix gedaan :( Ik ben nu weer gemotiveerd, ik heb eindelijk weer de goeie leraar. Dit jaar allemaal 7's gehaald terwijl vorig jaar 4en enzo, dus het gaat wel de goede kant op :) |
Citaat:
|
Ik zit in 3VWO en sta op dit moment voor beide vakken een 9,7. Maar goed, die cijfers worden wel lager volgend jaar. Ik heb trouwens wel gezien dat elk jaar relatief de meeste mensen voor Latijn zakken. In 2007 waren dat er 39% en in 2006 46%. |
7,5 voor Latijn en een 7,8 voor Grieks in 6vwo.:)
|
Ik sta op 't moment 5,1 voor latijn... ik heb in de 2e te weinig gedaan en loop nu zo hard achter, ik kan me er ook niet meer voor motiveren eigenlijk. Ook wel een slecht puntje, haha.
Maar volgend jaar ga ik nog wel door met grieks, en daar werk ik ook harder voor omdat ik het een veel leuker vak vind. Ik sta daar nu een 9,3 voor. doe nu 3 gymnasium ;) |
6 VWO en ik sta een 6,9 (en dat terwijl ik voor afgelopen tentamenweek er een 7,2 voor stond).
|
ik sta nu voor grieks een 4,5 en voor latijn een 6.
|
Een 86 voor Latijn waar ik errrg blij mee ben. *O* 6vwo btw, en ik heb geen Grieks meer. <33
|
La : 8.7
Gr : 9.2 2 Gymnasium :) |
La: 7,2
Gr: 8,7 3 gym |
La : 8,5
4ASO |
Ik weet niet meer wat ik laatst had voor mijn Latijn, maar dat doe ik al een jaar niet meer. Voor Grieks sta ik een 7,2 en ik weet eigenlijk niet hoe dat komt, want ik ben echt een ramp met toetsen. Oh wacht, dat was vorige periode. Deze periode ging een stuk minder.
Voor KVC heb ik een 7,1. :cool: 4VC trouwens. |
Citaat:
|
mijn punten zijn trouwens:
8.6 Grieks 8.1 Latijn niet super hoog maar ik ben niet zo goed in toetsen.. |
Heb voor LA ongeveer 9 en voor GR ongeveer 9.4. Zat in de 3e. Doe er geen ene flikker voor. oor sommige toetsen leer ik nie eens:P Als ik me best zou doen, zou ik voor allebei wel 9,7 moete kunne staan op me eindrapport:) Maar dat doe k nie. Is zo wel genoeg. En de topicstarter had zo te zien nie zulke goeie punten... Zo'n gast uit me klas had voor het laatst een punt boven de 0 voor GR of LA een half jaar gelede ofzo:P Hij had eerst -20:S:P
|
Op Latijn sta ik een 9,8.
Op Grieks een 9,9. 2 gymnasium, en alles is makkelijk voor me. |
grieks: 8.3
latijn: 8 lukt aardig goed :D |
Citaat:
Dat jaar had ik een heel mooi trappetje, GR 2, LA 3, FA 4, DU 5, NE 6, EN 7. Talen zijn pas sinds vorig jaar mijn sterke punt. |
4 voor latijn, 8 voor grieks
|
LA: 9,1
GR: 9,3 Ik ben eigenlijk beter in Latijn, maar het niveau Grieks hier is triest, omdat je het niet mag kiezen. |
chantal vos
4e klas gymnasium gr 9 la 8 ch 9,7*O**O* |
Latijn 9 en Grieks 8, latijn is veel makkelijker D:
|
latijn 8,4
Grieks 8,1 Achjaa, vind het wel okee, baal er wel van dat het bij latijn net geen 9 is op mijn rapport (; Enn volgend jaar geen Grieks meer, dat scheelt :) |
-
|
Citaat:
|
Grieks: 9.6
Latijn: 9.7 :) Ben ik trouwens de enige hier die Grieks makkelijker vind dan Latijn? Vooral que grammatica. Voor Latijn sta ik hoger omdat we daarvoor alleen maar proefwerken voor hebben, voor Grieks ook veel extra opdrachten. Ik zit trouwens in 2 Gymnasium. |
grammatica van Grieks is rampzalig, al die samentrekkingen..
|
Grieks : 9,1
Latijn: 9,2 :D |
latijn: 8.7
grieks: 7.4 2gymnasium |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |