![]() |
Chocola
wat is nu de lekkerste chocola die in de supermarkt verkrijgbaar is?
|
Eh, dat ligt aan je smaak. Voor mij: zeebanket of melkchocolade met nootjes.
|
Drost chocola?
|
Droste Chocolade....
Sinds ik daar in de fabriek ben geweest voor mijn geen droste chocolade meer... |
Cote d'Or melkchocola :o
|
Lindt. :bloos:
http://www.chocablog.com/wp-content/.../10/citron.jpg <333 Jammer genoeg nogal duur, maar eet het ook maar af en toe. |
Bonbonbloc, jaa.
|
Gewoon lekker puur, 70% ofzo...
(heb hier ook een reep van 99%, maar dat is wel heel veel...) |
Citaat:
|
Deze is erg lekker:
http://www.dutchtaste.com/images/cl005.jpg |
Die van milka met bisquit is erg lekker, eveneens de milka met een bepaalde nieuwe naam en apart gevormde blokjes met caramel vulling. omg mmm.
Verder hou ik erg van hele pure chocola, en op het moment snoep ik een stukje witte chocola met aardbeien crispies. Al is wit eigenlijk geen echte chocola. |
Die milka met bisquit is echt goddelijk, precies waar ik altijd zin in heb; veel chocolade, beetje koek. Ik eet het alleen véél te vaak :o
|
Milka (vooral die met caramel idd), hele pure chocola en puur of melk met hazelnoot. Geen wit (n)
|
Melkchocolade met hazelnoot!<3
Witte chocolade met die crispwhateverdingen erin. Milka met caramelvulling. Lidl melkchocolade met aardbeien/yoghurtvulling. Aldi melkchocolade met nootjes&rozijnen. Dit waren denk ik wel de lekkerste.:D Oja, vroeger hadden ze bij de aldi? een puntzakje met vierkante melkchocolaatjes en de verpakking van een chocolaatje had een plaatje (iets met ijsberen enzo oid?) en de verpakkingen om de chocolaatjes hadden een rode/blauwe/goude kleur. Kent iemand ze nog? Want volgensmij ben ik de enige hier in mijn omgeving die ze nog kent.:p Die chocolaatjes waren zoooo ontzettend lekker (in mijn herinneringen iig.:D).:eek: |
Ja die chocolaatjes smolten zo lekker. Volgens mij had m'n moeder dit weekend de paasvariant. yumyum.
|
Côte d'Or repen met advocaat
Ferrero Rocher en Raffaello (ook van Ferrero) Bros :bloos: |
Chocoladepaashaas! <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Côte d'Or (l)
|
Citaat:
Citaat:
In vergelijking met die droste fabriek is de fabriek waar de mars bros twix etc wordt gemaakt heel schoon/netjes |
Ik vind sowieso de chocolade van de Aldi heul lekker! En Milka is ook wel beetje heilig. (Y)
|
er gaat toch niets boven de kindersuprise eitjes en de milka caramel chocola :D
|
Citaat:
|
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.n...127766_200.jpg
Amandelen met een laagje chocolade en cacao zijn trouwens ook verschrikkelijk lekker. :o |
geen enkele chocola is echt lekker, doe mij maar wat hartigs :o
een lekkere cocosmakroon ofzo :) |
Ja, want kokosmakronen zijn inderdaad niet zoet, maar hartig :confused:
|
Citaat:
|
Melkchocolade met hazelnoten en rozijnen --> meestal neem ik de goedkoopste variant, want die vind ik het lekkerst
Witte chocolade met crispy Witte chocolade met bruine chocolade die naar mokka smaakt |
Oeh de witte chocolade met kokosnoot/cornflakes van de aldi is erg lekker en niet duur!
Daarnaast is die gevulde van bonbonbloc ook erg lekker, vooral de pure. Heb vandaag een speciale reep bij de lidl gehaald, 85% puur met nog extra harde stukjes pure chocolade; om van te genieten. |
Kindermaxi!!
En witte chocola en extra puur! |
Ik was nooit aan de chocolade, maar sinds een jaartje heb ik chocolade ''ontdekt'':
- de witte met pistache nootjes chocolade van C1000 ( 70 cent ) - de pure chocolade met cacaonibs van AH Excellent - Rittersport biscuit en kokos :o |
Nou, ik vind eigenlijk de gewoone melk chocolade van milka behoorlijk lekker.
|
Koeienvlekken van Milka!
|
mmm als ik toch zou moeten kiezen welke choco soort het lekkerste is, zou ik zeggen melkchocolade pindarotjses!!
|
Ik neem echt met bijna alle chocola genoegen... Het meest eet ik van De Heer, omdat dat ons vaste merk is geworden hier in huis maar het lekkerst... geen idee
|
De witte chocolade met crisp van de Aldi *O*
Milka chocolade met biscuit http://www.milka.nl/milka1/images/nl...hoco_swing.jpg En de bruine zak m&m's :y |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |