![]() |
Het grote izsadc topic #78 - Hallo¿ 2
Een volgende dus. Nog even doorschpammen en we zijn bij #100. *O*
/offtopic |
*post in vers topic*
|
drie~!
versadc (Y) |
:eek: Alweer een topic erbij!
|
Ja echt hoor. Het schiet al lekker op zo. :o
|
O ja en Death Proof is echt een kutfilm. :O
|
Wat verwacht je dan van een film die zo heet? :p
|
Stick!
|
Mmmkay
Citaat:
|
Wat gaan we doen bij nr 100?
|
Citaat:
|
Juist.
|
|
Wat mooi. :) Hier blijft de sneeuw niet liggen. :(
|
kaas is lekker
een variatie op het gekut met hoofdletters der BrEeZaHgeneratie. |
Omg het neemt steeds gekkere vormen aan. :nono: Het wachten is op deze vorm in combinatie met hoofdletters. :eek:
|
Lol@mephisto. :cool:
|
|3r33z4|-|g3n3r4t13 ;)
|
Epe stinkt
|
Ik kan nog wel een mooi verhaal vertellen over mn ouders die mn zusje moesten ophalen bij de blauwe lotus in Epe en terecht kwamen in Epen omdat mn zusje zo verdomd weinig kan :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blauwe Lotus xD Slechtste chinees ever :p
|
Ik ben een zeer vredelievend persoon. :) Ik hou van bijna iedereen en je moet echt verdomd goed je best doen wil je mij agressief krijgen. :) Toch is er iedere dag 1 ding dat het voor elkaar krijgt mij intens boos te krijgen! Ik haat hem vanuit het allerdiepst van mijn hart. Het liefst zou ik hem in elkaar willen timmeren, het raam uit willen smijten, iedere ochtend weer!!! :mad:
Aan de andere kant kan ik ook niet zonder leven, want zonder zou mijn leven een nog grotere hel worden dan dat het nu al iedere ochtend is. :s Als ik weer eens om 9 uur 's ochtends moet beginnen (kwart voor 9 vandaag zelfs) en hij me om 8 uur met zijn blije tringel geluid mijn bed uit dendert. :'( Ik heb een haat liefde verhouding met mijn wekker dat is wel duidelijk. :| |
Lol@wim :D
|
En dan te bedenken dat als m'n wekker af gaat m'n telefoon al 3 keer afgegaan is en ik er vaker doorheen geslapen ben dan niet. :(
|
Ga dan godverdomme eens een keer op tijd je nest in en blow niet zoveel voordat je naar bed gaat. Dan word je ook niet zo kapot wakker :mad:
bovenstaande dient met veel liefde en gedachten aan knuffels met Dagmar gelezen te worden voor heen verzachtend effect (k) |
Citaat:
|
Citaat:
Op tijd m'n nest in gaan poog ik ook te doen maar daar faalt het inderdaad nogal eens. Ik heb dit overigens al van voordat ik begon met blowen gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik ook toen al vrij laat ging slapen. Ik moet er verder ook nog even bij vermelden dat ik wel om bijvoorbeeld 11 uur in m'n nest kan gaan liggen maar dan ben ik een uur verder voordat ik überhaupt rustig lig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, max 2 keer per week vind ik wel meevallen eigenlijk :o
|
http://www.youtube.com/watch?v=o0pS5Vn6kT4 onder het genot van een sjaak in elkaar geflanst, lekker beetje knetter aankloten met garageband.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik heb natuurlijk weer de overgang van 77 naar 78 gemist.-O-
unfortunately peanutbutter wie gaat er morgen mee naar a'dam? |
wat is er in '20 dan?
|
Feestje ofzo?
|
Citaat:
|
wat is het verschil tussen "bijna helemaal niet meer", "bijna niet meer" en "helemaal niet meer"?
|
Mijn ijs straalt gewoon kou uit!
Net als een kachel maar dan andersom. |
Snel opeten dan (y)
|
Net zoals ik naar muziek luister terwijl de muziek eigenlijk naar mij komt ;)
Romboy & Bodzin - Hyperion btw~izsadluistertopic (L) :cool: |
Nog 12 minuten en die irritante kudtstem is weer van de radio en dan kan ik het lab weer in.
|
Ir. de Narie; Heb jij al post? Ik nog niet :'(
|
Nieuwe schoenen *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mijn fornuis is stuk. En de rooie wijn is niet lief vandaag. |
Dat klinkt als een pechdag Muut. Cookie Dough is wel dikke prima daarentegen (y)
Is 't fornuis fixable? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |