![]() |
Niet ongesteld? Zwanger?
Beste forumleden,
Ik ben vorige week vrijdag (nu drie dagen geleden) met mijn vriendin naar bed geweest. We hebben het netjes met condoom gedaan. Echter slikt ze de pil niet helemaal netjes. De vergeet hem nog wel eens. Het condoom wilde niet helemaal lekker om. Het is met veel stoeien uiteindelijk wel gelukt, maar het had even wat tijd nodig. Nu zou ze volgens haar vandaag ongesteld moeten zijn, maar dat is ze niet! Kan het zijn dat ze zwanger is? We maken ons allebei een beetje zorgen. (Ik ben 18 en zij is 16). Ik heb gezegd dat ik even op internet voor d'r zal zoeken. Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, menstruatie enzo, dus ik kan natuurlijk ook bang zijn voor niets. Is het mogelijk dat ze morgen of overmorgen ongesteld wordt inplaats van vandaag? Of moet dat altijd precies kloppen op de dag? Misschien is er een gaatje ontstaan in het condoom tijdens het omdoen? (wat dus niet goed lukte) Ik hoop dat iemand mij het kan vertellen, want we maken ons best wel zorgen. Vriendelijke groet, Starc |
Kom over een dag of drie nog eens terug, tegen die tijd moet je je pas zorgen gaan maken.
|
Mijn ervaring is dat je het heel goed merkt wanneer een condoom geknapt is, dus een gaatje lijkt me sterk (dan scheurt hij helemaal open tijdens seks). Naast dat gaatje moet er dus ook nog eens sprake zijn van een niet goed werkende pil... die kans lijkt me klein. Wacht gewoon rustig nog een paar dagen; haar menstruatie kan best later komen dan normaal door stress of wat dan ook.
|
Lekker snelle reacties! Dit is pas een forum!
Bedankt! Ik laat het jullie weten! ;) |
beter laat je je vriendin weten dat de kans heel klein is
|
Ik heb haar al een smsje gestuurd om haar gerust te stellen inderdaad. Anders slaapt ze niet vannacht, haha! Nogmaals bedankt!
|
ahhhh, liefde is mooi ;)
|
Post de rest van je verhaal dan maar hier, dat past beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |