![]() |
Vul de enquete in en win een van de zeven Durex Play Pakketten
Voor mijn afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar het seksuele gedrag van Nederlanders anno 2008. Hiervoor ben ik nu zelf gegevens aan het verzamelen over de seksuele ervaringen en kennis door middel van een enquete, en ik wil jou ook vragen om deze in te vullen. Voor een goed onderzoek heb ik zoveel mogelijk mensen in alle leeftijden nodig, die deze vragen willen beantwoorden. Het is natuurlijk 100% vertrouwelijk en geheel anoniem!
Onder degene die de enquete invullen, worden zeven Durex Play Pakketten verloot, dus wil je zo'n pakket winnen, vul dan de enquete in. Ga naar http://www.mariekepostulart.com om de enquete te starten. Stuur dit ook naar zoveel mogelijk mensen door, want hoe meer mensen er mee doen, hoe betrouwbaarder de uitslagen zijn!! Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Groetjes Marieke |
Heb hem voor je ingevuld! Worden deze pakketten wel anoniem verzonden? Haha! Mijn ouders zullen namelijk raar opkijken.
|
voila
|
Citaat:
|
Done.
|
Ingevuld.
|
done:)
|
Zou je met een toekomstige nieuwe partner condooms willen gebruiken?
Choose one of the following answers Ja, als het aan mij ligt wel Het hangt er vanaf of ik diegene vertrouw Ik zou deze keuze bij mijn nieuwe partner leggen Nee, ik zou zeker geen seks hebben zonder condoom met een nieuwe partner ik snap de laatste optie niet helemaal :confused: er staat toch "ik zou alleen seks hebben met condoom" en dan is dat toch hetzelfde als de eerste optie? |
en dit niet meer up to date :o
Welke kerk of geloofsgemeenschap is dat? Choose one of the following answers Rooms-katholiek Protestantse kerk (Nederlands hervormd) Protestantse kerk (gereformeerd) Islamitisch |
ingevuld.
|
Yer welcome. Heb nog wat feedback in de daarvoor bestemde box gezet.
|
Ingevuld :)
Alleen wel jammer dat je gelijk ook je adres in moet vullen om kans te maken op één van de durex pakketten. Ookal worden de gegevens dan niet aan de enquete gekoppeld, ik ga niet zomaar ergens mijn adresgegevens voor invullen, terwijl ik niet eens weet of ik wel gewonnen heb. Misschien handiger om het eerst alleen bij de mailgegevens te houden en dan via de mail te laten weten dat je een pakket gewonnen hebt en dat je dán je adresgegevens op moet sturen... Dit is iig de reden dat ik er vanaf gezien heb om kans te maken op zo'n pakket. |
En er staat iets van voel je je wel eens onzeker? geef een cijfer. Dat snap ik niet zo goed.
|
Citaat:
Anyway, ingevuld. |
ik heb ook de enquete gedaan:)
|
Alstu
|
Done.
|
Bij 'risicogedrag': Drink je minimaal 1 maal in de week minimaal 6 glazen op één dag?
Alcohol neem ik aan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb je enquete ingevuld. Ik miste hier en daar wel een paar opties.. bijvoorbeeld bij het condoomgebruik: - alleen als het uitkomt of: ik heb nog nooit echt losse seksuele contacten gehad, dus ik heb bijvoorbeeld geen idee of ik dan onzeker zou zijn over mijn lijf. anyway: succes |
Done :D
|
Citaat:
|
Done!
|
done. Inderdaad, ik miste hier en daar wel wat opties.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |