![]() |
Papegaai, papegaai, post hier nu maar snel iets anders blijft het duisentsaai! #158
*O*
|
*O*
|
Doe eens pips lijst in de openingspost :o
|
Hier een lijst met 157 saaie titels & topics *O*
Spoiler
|
Jeej! *O*
|
wat is spuiten en slikken toch een afschuwelijk programma. ik word echt doodmoe van die pubertalk.
|
Ik geloof niet dat ik daar ooit een hele aflevering van heb gezien.
|
Ik ook niet.
|
ik ook niet, want dat trek ik niet (hahahahahahahahaha wink wink)
|
Oh. Nu gaat Katje boos zijn, morgen. Vandaag. Straks.
|
Want?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Man, wat word je depressief van die Sweet 16-Marathon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...goeiemorgen zongeel zomerforum! Ahem. Moest even overdreven doen...buiten ligt sneeuw. Het is lente, en buiten ligt sneeuw. Da's drie maanden te laat, verdorie! ...maar wel mooi :) |
ik kan niet op school komen, omdat er geen treinen rijden tussen rotterdam en gouda :(
|
en ik was er helemaal klaar voor vrdmm.
nu ga ik zo maar werken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze titel is wel heel slecht :nono: "duisentsaai" we zitten hier niet op onzin :nono:
|
tjah... maarten hè?
|
Goedemorgen. Ik ga eventjes mijn ontbijt eten en dan direct aan het leerwerk, oh yeah.
|
Goedemorgen. Ik ga nog 1 kop koffie drinken en dan aan het leerwerk. Ver weg van de computer deze keer :nono:
|
Ik moet nog dingen doen voor het tentamen van vandaag, (N).
|
En gaat het goedkomen?
|
Jawel, ik heb het tentamen om vier uur en ik ben ongeveer nog twee uur bezig.
Het is ook maar een deeltentamen met vijftien multiplechoicevragen, (N):D. |
heb jij nog mp-tentamens :eek: wat slecht
|
Ik word ook echt doodmoe van dat ge-'duisent'. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die mptentamens gooien ze er in om te filteren. Soms heb ik voor een tentamen met open vragen eerst een klein mptentamen, waarbij je x aantal vragen goed moet hebben, anders mag je niet aan het eigenlijke tentamen beginnen, :D.
|
wat een vreemd concept :s
en ik ga zo weer, werken. dag. |
Ik ga ook maar weer eens aan de slag. Ik heb nu ongeveer 10 bakken koffie in m'n mik, dus ik ga als een speer.
|
Ik had altijd een bloedhekel aan multiple choice, want dan ging ik altijd twijfelen, terwijl ik bij open vragen gewoon het goede antwoord gaf... :o
|
Dat heb ik ook Minke.:)
MO, ging redelijk. Drie van de vijf vragen was theorie en ging heel goed. Een halve vraag niet ingevuld, wel de formules erbij gezet. Ik heb denk ik wel een zes. (y) |
(Y).
Nu ga ik écht leren, :O. |
Op zich vrij jammer, want als ik nog een half uurtje had, zou ik wel een zeven hebben, denk ik. :o
Succes met leren. Ik ga mijn geschiedenis voor zometeen nog even doornemen. |
Yay. :)
|
*on break*
|
Ik ben klaar, oh yeah.
|
Multiple-choicetentamens zouden verboden moeten worden. Net zoals het gebruik van "duisent".
|
heeeeeeeeeeeeeeej kazet
:D |
Ja, ik vind multiple-choicetentamens ook maar een achterlijk concept. Maar het maakt het halen van de tentamens wel een stuk makkelijker en daar ga ik verder niet al te veel over klagen, hoewel het het niveau wel omlaag haalt.
|
En wat is vier uur eigenlijk voor een klote tijd voor een tentamen, lijkt me. :o
Ik ga nu naar de tweede. |
!
|
Wat is hoog met deze enorme sneew/hagelstorm hierbuiten? Omg.
|
Hier sneeuwt het nu.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |